Re: interview tijdschrift Yes
Ik ben de laatste 2 weken erg non-actief/passief gweest op het forum, wegens te trage intenetverbinding maar als mensen zeggen dat drugs en alcohol toch echt iets anders is voel ik me wel geroepen om te reageren.
En óf alcohol een drug is !! En als je kijkt naar de effecten op zowel je gesteldheid als je gezondheid zou ik het eerder bij het rijtje heroine-crack-meth zetten als bij minder verslavende drugs of géén drugs. Er zijn (correct me if i'm wrong) maar weinig drugs die zó schadelijk zijn als alcohol op korte zowel als lange termijn, voor lichaam en geest. Ik weet natuurlijk dat die 3 die ik noemde wel extremer zijn, maar dat is mede door de vorm. Als je cystal meth of heroine niet "puur" zou snuiven/roken/spuiten, maar je het in smakelijke drankjes van 3-40% zou krijgen, zou ik denken dat het net zo schadelijk uit zou pakken als alcohol drinken ! Als je in theorie pure alcohol zou kunnen spuiten (zal mss zelfs wel gaan, heb er alleen noot van gehoord echt) dan zou het denk ik op hoogte zitten van meth. Aangezien het je lichaam echt verpest, en je met heroine/opiaten heel oud kan worden als je jezelf goed onderhoud.
Laat ze eens een verhaal dáááááááár over schrijven ! Dan hebben ze de man die er over vertellen komt al gevonden
Voor de rest voel ik me hiervoor, in tegenstelling tot veel van deze oproepen totáál niet aangetrokken; ik ben geen probleemgebruiker en... ik val niet in de leeftijdscathegorie
Maar Yes, als jullie nederland ooit over die belachelijke illusie willen helpen dat alcohol géén drug is, kom maar bij mij aankloppten, ik ben meer dan blij om nederland uit zo'n belachelijke droom te halen !
Spor