international tripping :p

Aphex

Newbie
hey jongens,heb dot forum maar net ontdekt maar vond het hartstikke cool.
hier is mn' (nogal dringende) vraag: is het mogelijk om LSD mee naar een ander land te nemen op een vliegtuig? of hebben ze manieren om je daarmee te pakken.ik vertrek overmorgen dus vondik het wel effe belangrijk om te weten :grin:
bedankt op voorhand

Aphex

Newbie
dacht ik dus ook,zou je het dan in je koffer meenemen of in je handbagage? of misschien zelfs gewoon in je zak?

Psykaholik

Wijs gebruiker
Aphex zei:
dacht ik dus ook,zou je het dan in je koffer meenemen of in je handbagage? of misschien zelfs gewoon in je zak?
ik denk nog het beste gewoon ergens in een vakje in je portefuille ofzo
wel zien da je het er nie mee uit trekt natuurlijk als je je pas ofzo moet laten zien :wink:

Ellesdee

Badass junkie
ja ik ga maybe dit jaar naar amerika en zit er ook aan te denken om dan lsd mee te nemen... :)
doe t dan ook gewoon in mn portomonnee :)

Aphex

Newbie
bedankt jongens,kweetwel dat het geurloos is enzow,maar ik ga naar china dus vondek het toch effuh leuk om wat geruststelling te krijgen :d
dit forum is echt top

gonzo

Experimenterende gebruiker
Hou het bij de hand, in de portfeuille of zo, dat ge er gemakkelijk van af kunt geraken mocht de kans bestaan dat ze u gaan fouilleren of zo.
Ik geloof wel dat ze in China zeer streng zijn: drugdealers worden er geëxecuteerd.

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
Onwijs onverstandig om harddrugs (welke dan ook) mee te nemen naar dit soort landen. Kans dat ze je fouilleren omdat je een westerling bent is zeker aanwezig (niet per definitie omdat je drugs mee zou hebben). Als ze iets vinden ben je echt zo hard de lul.

succes

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Aphex zei:
bedankt jongens,kweetwel dat het geurloos is enzow,maar ik ga naar china dus vondek het toch effuh leuk om wat geruststelling te krijgen :d
dit forum is echt top

Naar China zeg je...

Ik zou maar niks mee nemen wat maar met drugs te maken heeft,het zou dan wel eens je laatste trip kunen worden...

En stel dat je er wel voorbij komt,waar the fuck wou je gaan trippen dan?
Als zo'n militair/politie een vreemd*space*ganger ziet mag je zeker even mee naar het bureau of gevang waar je nooit meer weg komt...ja in een bodybag..

Dus niet doen!!

toepiekloot

Belezen gebruiker
ik ga deze omer naar spanje en ben ook van plan om trips mee te nemen, gwn in de portefeuille, best wel met wat aluminium er rond? of zal dit opgemerkt worden door de scanner aangezien het alumiunium is?

Psykaholik

Wijs gebruiker
toepiekloot zei:
ik ga deze omer naar spanje en ben ook van plan om trips mee te nemen, gwn in de portefeuille, best wel met wat aluminium er rond? of zal dit opgemerkt worden door de scanner aangezien het alumiunium is?
jep denk da wel
best geen aluminium er rond doen

A

Anonymous

Gast
Haha ik zou dan een paddoreep meenemen, die hier verkrijgbaar zijn lijkt de wikkel gewoon op een fruitchoco reep.

Ik post wel ff een foto :P
Die kan je gewoon in een zakje met wat dropjes, lollies enzo doen

Wel een vage foto, maar je snapt het wel?

caatje

Badass junkie
Ik zou nog niet een heel klein beetje risico willen lopen voor een lsd-pleziertje (of welke drugs dan ook) naar het buitenland. Maar als je toch persee wilt, stuur het vast vooruit naar je hotel! Plak het onder een normale postzegel ofzo. En op die manier naar je hotel

matthijs

Badass junkie
haha
heb eens een keer een verhaal gehoord van iemand die geen wiet mee de grens over wou nemen en het naar zijn huis in frankrijk stuurde. Toen hij daar de envelop openmaakte was alle wiet eruit :P Had de douane gehouden :mrgreen:

spacekonijn zei:
hopelijk komt ie nog eens terug hier :) en dan niet vanuit een chinees computertje in de gevangenis

Denk niet dat als ze hem pakken dat ie ooit nog op de computer komt hoor.
Het spijt me, maar drugs meenemen naar een land als China is echt gewoon met je leven spelen!

Psykaholik

Wijs gebruiker
Jeller zei:
idd kzou dat ook niet doen hoor
china ik ook nie, maar naar italie deze vakantie in ieder geval wel.
en niet alleen LSD :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ik ga serieus gawapend vertrekken.
maar kga het ook serieus verstoppen. :wave: :wave:

Jeller

Badass junkie
mja met de auto cava, maar met het vliegtuig niet.. gelijk naar boom ga ik niets meepakken, tschijnt da er daar genoeg te vinden is

Psykaholik

Wijs gebruiker
Jeller zei:
mja met de auto cava, maar met het vliegtuig niet.. gelijk naar boom ga ik niets meepakken, tschijnt da er daar genoeg te vinden is
jij gaat naar boom ?????
daar gingen we normaal eerst naartoe gaan maar gaat nie wegens bouwverlof.
maar sonica zal ook wel goe worden.
en in italie zal ook wel genoeg te vinden zijn maar kwestie wa ge daar uwe drugs betaald.

zommes

Badass junkie
LSD is wel de meest smokkelbare drug. Je hebt maar heel weinig nodig en het is geurloos...

Dus gewoon een paar Microdots in een peuk doen, die in je pakje doen... (wel ff onthouden welke)

Teninste, ik neem aan dat het voor eigen gebruik is.

Psykaholik

Wijs gebruiker
zommes zei:
LSD is wel de meest smokkelbare drug. Je hebt maar heel weinig nodig en het is geurloos...

Dus gewoon een paar Microdots in een peuk doen, die in je pakje doen... (wel ff onthouden welke)

Teninste, ik neem aan dat het voor eigen gebruik is.
bij mij in ieder geval toch wel.
alles wat ik meepak is voor mijn eigen.
ik wil daar zeker nie gepakt worden met dealen.

Jeller

Badass junkie
schranziewanzie zei:
Jeller zei:
jij gaat naar boom ?????
daar gingen we normaal eerst naartoe gaan maar gaat nie wegens bouwverlof.
maar sonica zal ook wel goe worden.
en in italie zal ook wel genoeg te vinden zijn maar kwestie wa ge daar uwe drugs betaald.
sonica is zeker ook de moeite!
Boom was zalig
de prijzen waren idd wel wat hoger (zo'n 20-40%)

en kheb dus in de terugvlucht nog wat lsd van daar meegenomen, gewoon onder die 'steunzool' boven je zool in je schoen steken
geen honden, dus geen probleem

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
BobG zei:
Haha ik zou dan een paddoreep meenemen, die hier verkrijgbaar zijn lijkt de wikkel gewoon op een fruitchoco reep.

Hey, die heb ik ook altijd :mrgreen: woon je toevallig ergens bij Alkmaar in de buurt?

By the way, Aphex, leef je nog? :P

Kjellovich*

Experimenterende gebruiker
Je bent geschift. En dan nog trippen op een 100% vreemde locatie zou me sowieso niets zeggen. Denk er eens goed over na, de meerderheid op dit forum zegt Neen. Ik dus ook.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Woei, lekker in de natuur in China lijkt me de perfecte plek om te gaan trippen. Dat het 100% vreemd is maakt het alleen maar leuker.

Maar @ topicstarter je kan naar China beter geen drugs meenemen. Uiteraard, de kans dat je gepakt wordt is klein, maar de kans is er wel. En als je gepakt wordt ben je echt zwaar de lul...

Is die paar trips niet waard, er is daar al genoeg moois :)

Bovenaan