Info: combinatie gebruik

Koning schepper

Belezen gebruiker
Ik heb vooral nare ervaringen met ketamine, wat ineens echt veel harder aankomt als je stimulerende drugs zoals 4-MMC op hebt. Al een paar keer mee in de fout gegaan.
Mocht iemamd nieuwscheirig zijn hoe het is om psychotisch te zijn/een psychose te hebben. Dit is het recept. Stims en disso's wat een troep combi is dat zeg.

Senseo

Experimenterende gebruiker
Als ik op mezelf drink en benzo’s neem als lapmiddel tegen sociale angst, dan word ik ook niet meer angstig om dood te gaan. En dan worden mijn zelfmoordgedachten zeker zelfmoordpogingen. Als je worstelt met zelfmoordgedachten, combineer dan deze middelen niet.

Kordie

DF-koning
Als je worstelt met zelfmoordgedachten, combineer dan deze middelen niet.

Je zou dan geen enkele drugs moeten gebruiken, om de controle te behouden.

Combi alcohol en (rc) benzo versterkt bij mij enorm. Dus gevoel of echt even ver weg en stil zijn. Gevaarlijke combi

De Zandman

DF-koning
Combineren van drugs.
Ik weet nog, dat ik ooit gedronken had en stevig aan de benzo's was gegaan.
Ongelooflijk hoe fucked up ik daarvan werd!
Zeg maar: volledig van het padje....

En dan is er een zgn. Borax combo.
3 verschillende rc's in 1 pellet.
Hoe denken we hierover qua gevaarzetting?
Mij interesseert die borax combo wel enigzins omdat het op mdma zou lijken minus bijwerkingen.
Wie kan er iets meer over zeggen? Op DF kom ik niet zoveel tegen....
Graag info!

drug gebruiker

Experimenterende gebruiker
xans kunnen ook tot gevaarlijke combinatie's lijden omdat je veel vergeet en soms wat te wijnig fucks geeft. ik heb zo op een avond (geen herrinering van) maar had veel genomen onderandere: xans, xtc, 2cb , 4mmc , ketamine ,coke, wiet, alcohol.....
ik weet dat iemand een veel gekker verhaal gaat hebben maar doe het maar gewoon niet doe dit zeker zelf niet na het is niet omdat ik nog leef dat je het zelf ook gaat overleven snap? want de dag erna niets herrineren en makkelijk een OD kunnen hebben gehad is fucked en kan veel verranderren.

Bovenaan