Zomerplanning

DerHopmeister

Experimenterende gebruiker
Beste forumleden. Er is op dit forum al veel gezegd over geschikte middeltjes voor een (hardcore) festival, eventuele combinaties/flips, verstandige pauzes e.d. Ik heb me goed verdiept in jullie bijdragen hier (waarvoor dank!) maar het blijft een heel gepuzzel. Dit is m’n voorlopige planning voor het rondje rond de kerk deze zomer. Graag jullie commentaar.

27-4-2024​
Supersized Kingsday6-APBRond 14:00: 180 mg (cap)
2C-B (9 mg)Rond 18:30: 1 pil
1-6-2023​
Intents Festival (+5 weken)6-APBRond 14:00: 180 mg (cap)
5-MeO-MiPTRond 18:00: 7 mg (cap)
5-MeO-MiPTRond 20:00: 7 mg (cap)
20-7-2024​
Dominator (+7 weken)3-MMC100 mg (cap) + 50 mg (cap) retake
Speed (39%)50 mg (cap) + 50 mg (cap) afhankelijk van staat
17-8-2024​
Decibel (+4 weken)2C-B (9 mg)Pil
MDMALater: 120 mg (cap) (=1,3 mg/kglg)
3-FALater naar behoefte: 40 mg (cap)

Ik wil wat verschillende combinaties proberen. Vandaar de variatie. De doseringen zijn bewust niet te heftig om evt. kruis effecten niet uit de hand te laten lopen en om de kater naderhand te beheersen. Dat geldt met name voor Intents want ik heb wat te doen de dag er op. Doel is vooral ‘mood boosten’ en ongeremd van het festival genieten. Niet perse enorm ‘strak’ staan.

Ik: man, 90 kg, wat ‘ouder’, ervaring met XTC/MDMA, 2-FA, 2-FMA, 3-FA, 2-FDCK, Pyrazolam en Bromazolam. Na de eerste keren ongecontroleerd XTC (pils) en MDMA (eyeballed vingertjes) gedaan te hebben pak ik het nu meer gecontroleerd aan (wederom dank voor jullie tips en suggesties). Dus met een geijkte mg weegschaal geteste poeders/kristallen afwegen in capsules met een inventarisatie, planning, pauzes, logs e.d. Ik ben niet verslavingsgevoelig en heb zeker ook een leven naast deze experimenten maar vooralsnog is het zeker een verrijking die veel verder effect heeft in positieve zin dan telkens het event zelf.

OtherShore

Badass junkie
Goed doordacht plan. Te veel serotonine momentjes, dat wel, maar misschien doe je het de rest van het jaar rustig aan. Een paar dingen die mij meteen te binnen schieten:

- De 3-mmc en speed combinatie op Dominator snap ik niet zo. Ik denk dat speed weinig meerwaarde heeft als je al 3-mmc op hebt. Dan zou ik gaan voor een iets hogere dosis 3-mmc met één of twee keer herdoseren.

- 2c-b werkt eigenlijk beter na mdma. Dus dat zou ik op Decibel omdraaien. De 3-fa is misschien onnodig (ligt er een beetje aan hoe lang het feestje doorgaat). Je haalt in principe genoeg energie uit mdma en 2c-b.

Ik denk dat ik over het algemeen mijn bedenkingen heb bij het tegelijkertijd nemen van meerdere stimulerende middelen. Dat levert in mijn ogen meestal maar weinig op, alleen extra belasting voor je lichaam.

DerHopmeister

Experimenterende gebruiker
Bedankt voor het meedenken :wink:
Goed doordacht plan. Te veel serotonine momentjes, dat wel, maar misschien doe je het de rest van het jaar rustig aan.
Tx. Vergeten erbij te zetten dat dit het inderdaad is voor het hele jaar vwb sero pakkers. Evt. andere middeltjes zullen weer in de psychedelics zitten, maar zelfs dat verwacht ik pas na de zomer. De sero pakkers zijn bewust relatief bescheiden gedoseerd om niet te veel in de knoei te komen met de pauzes.

- De 3-mmc en speed combinatie op Dominator snap ik niet zo. Ik denk dat speed weinig meerwaarde heeft als je al 3-mmc op hebt. Dan zou ik gaan voor een iets hogere dosis 3-mmc met één of twee keer herdoseren.
Naar dit soort opmerkingen was ik op zoek. Tx! Ga het aanpassen.

- 2c-b werkt eigenlijk beter na mdma. Dus dat zou ik op Decibel omdraaien.
Ik kom beide varianten regelmatig tegen in de forum historie. Beide hebben zo hun voor en nadelen schijnt. Vandaar dit experiment. Wellicht draai ik het idd om.

De 3-fa is misschien onnodig (ligt er een beetje aan hoe lang het feestje doorgaat). Je haalt in principe genoeg energie uit mdma en 2c-b.
Ik ken 3-FA uit een thuissetting als een 'vriendelijke' stimulant die energie en goede zin geeft, zonder echte nadelen (in kleine doseringen). Vandaar meegenomen als 'afsluiter' mocht dat nodig zijn. Een hele festivaldag overbruggen met één middel is een uitdaging :wink: Mocht er energie genoeg over zijn, of geen behoefte meer, dan laat ik het weg uiteraard.

Ik denk dat ik over het algemeen mijn bedenkingen heb bij het tegelijkertijd nemen van meerdere stimulerende middelen. Dat levert in mijn ogen meestal maar weinig op, alleen extra belasting voor je lichaam.
Inspiratie komt uit bv de Borax combi en verschillende discussies over mixes hier op het forum. De voorgestelde combis zijn niet toevallig uiteraard en hebben juist tot doel een festivaldag te verlengen zonder de negatieve bijwerkingen de volgende dag die je krijgt als je bv M bijpakt. Maar idd, bij middelen mixen kom je al snel op onbekend/ongedocumenteerd terrein. Vandaar de forum vraag voor feedback en andermans ervaringen, waarvoor dank :wink:

Laatst bewerkt:

OtherShore

Badass junkie
Vandaar de forum vraag voor feedback en andermans ervaringen, waarvoor dank :wink:
Geen dank hoor. Ik hoop dat je nog wat meer feedback krijgt.

Ik kom beide varianten regelmatig tegen in de forum historie. Beide hebben zo hun voor en nadelen schijnt. Vandaar dit experiment. Wellicht draai ik het idd om.
Alexander Shulgin, de ontdekker van 2c-b, was van mening dat de combinatie 2c-b en mdma het beste werkt als de 2c-b ingenomen wordt nadat de mdma begint uit te werken. Die suggestie heb ik overgenomen, maar ik begrijp het verlangen om te experimenteren 😉

Bovenaan