ik stop met roken

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Vandaag ben ik het zeker ik stop met roken. Ik heb het boek van allen carr gelezen dit had niet zoveel effect. Maar vandaag zag ik de film. Ik zag het eens visueel. En nu weet ik het zeker ik stop ermee. Rokers hebben zoveel illusies en uitvluchten om te blijven roken. Als je eens weet dat deze totaal geen zin hebben dan stop je ermee. Zoals ik nu vandaag doe :)

edblok2

Bewuste gebruiker
wijs besluit!

tip: onderneem iets waardoor je ondervind dat er voordelen zitten aan het stoppen. Zoals een stuk fietsen/joggen zonder ademnood, of kook eens lekker vanavond en realilseer ineens dat je dingen proeft die je eerder niet proefde. :)

succes bro

Stroopwafel

Bewuste gebruiker
succes man, ben benieuwd hoe je het hebt vol kunnen houden? Btw, dat filmpje, vond die nou juist minder dan het boek. Dat engelse kut accent erdoor, en die muziekjes eronder haha

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Het is wel visueel uitgeld zo zie je bv de stressmeter van een roker en een niet-roker.
Als je dit combineert met het boek sta je sterk!

Stroopwafel

Bewuste gebruiker
Wat is de stand tussen jou en het monster, holyganja? Al verslagen? Of heb je de handdoek in de ring gegooid na n paar dagen, net als mij :P Roken is echt n bitch om mee te stoppen. Ik snap waar je doorheen gaat, respect als het lukt! Moet zelf weer de moed verzamelen om er een punt achter te zetten. Dit keer ga ik met wiet en nicotine stoppen, gelijk helemaal vrij. Anders werkt t niet

L-123-R zei:
Wat is de stand tussen jou en het monster, holyganja? Al verslagen? Of heb je de handdoek in de ring gegooid na n paar dagen, net als mij :P Roken is echt n bitch om mee te stoppen. Ik snap waar je doorheen gaat, respect als het lukt! Moet zelf weer de moed verzamelen om er een punt achter te zetten. Dit keer ga ik met wiet en nicotine stoppen, gelijk helemaal vrij. Anders werkt t niet

Ik denk niet dat het "monster" al is verslagen na 4 dagen, misschien lichtjes onderdrukt, maar zeker niet verslagen :wink:

@theholyganja: veel succes met stoppen, ben een tijdje terug ook gestopt en het gaat me wel goed af eigenlijk!

Stroopwafel

Bewuste gebruiker
Ik denk niet dat het "monster" al is verslagen na 4 dagen, misschien lichtjes onderdrukt, maar zeker niet verslagen

De lichamelijke verslaving is zeker wel na 4 dagen verslagen, dan is alle nicotine opgeruimd. De geestelijke verslaving is het echte probleem. Het gevoel niet zonder te kunnen. Dit duurt langer

Bovenaan