Anoniempje420”
Newbie
Wie is de er nog wakker als laatste van de after?
Jaa, wil eigenlijk slapen. Ogen zijn moe maar het lukt niet hahaha!Iedereen leuke avond gehad?
Bij mij kickt hij pas net in...
Same. Maar wil eigenlijk ook slapen omdat deze uren niet echt meer iets toevoegen aan de avond. Ik heb 2mmc gebruikt. Iets te voorzichtig met dosis, waardoor hij pas laat inkickte.. en nu zit ik met t gevoel die ik eigenlijk 6u geleden wilde hebbenJaa, wil eigenlijk slapen. Ogen zijn moe maar het lukt niet hahaha!
Klinkt alsof je een leuke avond heb gehad! Wat heb je gebruikt?kan ook nog niet slapen, en ga het ook nog niet proberen voorlopig 😅👍
Ik haat dat altijd zo ergIk hoor de vogels fluiten. Weet niet of ik het fijn of juist heel kansloos vind
Ik heb idd ook wat huishoudelijke klussen gedaan. Ik wil slapen maar ook weer nietja heb een zeer leuke nacht gehad op de pep en wiet🤣 hele woonkamer, keuken, bijkeuken en garage opgeruimd
muziek luisteren met ogen dicht, een potje solitaire, sjorren, origami leren, de hoeken in je huis tellen..Iemand idee om te doen tegen deze verveling? Ben alleen maar aan het roken en piekeren nu..
Dit is altijd zo’n moment van, niet kunnen slapen en doorgaan maar het heeft eigenlijk geen nut meer haha..muziek luisteren met ogen dicht, een potje solitaire, sjorren, origami leren, de hoeken in je huis tellen..
same haha, ik ga nog maar ff wat eten maken das een goed beginDit is altijd zo’n moment van, niet kunnen slapen en doorgaan maar het heeft eigenlijk geen nut meer haha..
Ja ik ga ff nintendo en in bedje liggen denk iksame haha, ik ga nog maar ff wat eten maken das een goed begin
zekerIemand wakker?
Voortaan even de zoekfunctie gebruiken voordat je een topic opent:Wie is de er nog wakker als laatste van de after?