Rozesnuifduif
Newbie
Hey, ik heb een vraagje. Ik heb vanmacht 2 kleine puntjes 3mmc gedaan rond 01:00 was de laatste en ik heb sindsdien constant een hartslag van 120 die niet meer weggaat.. is dit normaal? Heeft iemand dit ook wel is gehad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe lang kan dit gemiddeld aanhouden? Vind het best eng namelijk. Want mn hart klopt echt gigantischJa dat komt vaak voor. Ook als je de nacht niet geslapen hebt en zorgen om je hartslag maakt kan dat ook je hartslag verhogen.
Super fijn, dankjewel! Gelukkig is mijn hartslag al wel gedaald iets naar 114 nu. Maar dat is pas na 8 uurHeb je het getest? Mss was het NEP, of een pyro? Wie weet..
Probeer rustig rechtop te zitten.
Af en toe slokje water
Nat handdoekje in achterkant van je nek of op je voorhoofd.
Adem rustig 4 tellen in, 4 tellen houden, 4 tellen uit. Doe dit ieder half uur een minuutje ofzo.
Als het niet beter wordt de komende uren of zelf slechter, dan moet je een ambulance bellen.
dat is wel erg overdreven imodan moet je een ambulance bellen.
Nee dat is niet overdreven. Tenzij je idd zelf naar het ziekenhuis kan of iemand je kan brengen.dat is wel erg overdreven imo
als je vertelt dat je echt alleen hartkloppingen
geen misselijkheid
geen licht gevoel in je hoofd
geen pijn
komen ze echt niet zomaar langs
Dit spreekt ook weer voor zich: komende tijd goed eten, slapen en rustig sporten.Super fijn, dankjewel! Gelukkig is mijn hartslag al wel gedaald iets naar 114 nu. Maar dat is pas na 8 uur
ik heb een hartslag van ruim 80 a 90 in rustNee dat is niet overdreven. Tenzij je idd zelf naar het ziekenhuis kan of iemand je kan brengen.
Ik zeg als het niet beter wordt of zelf slechter de komende uren. 12u lang 100+ hartslag in rust is levensgevaarlijk. Je hart is een spier hé. Die kan ook zeggen 'stop'
12 uur lang in rust 100+ hartslag hebben is niet perse levensgevaarlijk. Maar wel zorgelijk en goed om naar te laten kijkenNee dat is niet overdreven. Tenzij je idd zelf naar het ziekenhuis kan of iemand je kan brengen.
Ik zeg als het niet beter wordt of zelf slechter de komende uren. 12u lang 100+ hartslag in rust is levensgevaarlijk. Je hart is een spier hé. Die kan ook zeggen 'stop'
Wat denk je zelf?Stel ik zou nu nog weer 2 puntjes proberen. Wat zijn dan de gevolgen?
Je hebt ook helemaal gelijk.Wat denk je zelf?
Dat zou ik dus niet doen.
Je bent al zo bezorgd, juist nu geen drugs meer nemen en alle adviezen ter harte nemen.
@Rozesnuifduif de vraag die nog open staat: heb je laten testen vooraf wat je hebt genomen?Heb je het getest? Mss was het NEP, of een pyro? Wie weet..
Dit zou heel goed kunnen. Dit spul wordt zo versneden tegenwoordig..@Rozesnuifduif de vraag die nog open staat: heb je laten testen vooraf wat je hebt genomen?
Zo niet, dan raad ik aan om dit alsnog te doen met wat je over hebt.
De kans is heel groot dat het iets anders was dan je dacht…
Hangt af van je normale hartslag in rust. Voor een gezond persoon is dit absoluut wel gevaarlijk12 uur lang in rust 100+ hartslag hebben is niet perse levensgevaarlijk. Maar wel zorgelijk en goed om naar te laten kijken
Niet gevaarlijk, maar wel ongezond.ik heb een hartslag van ruim 80 a 90 in rust
door overgewicht
huisarts en ziekenhuis conclusie na best veel onderzoek
niet gevaarlijk
Voor mijn hartaanval had ik 65bpm in rust en nu 67bpm met 80kg gewicht.ik heb een hartslag van ruim 80 a 90 in rust
door overgewicht
huisarts en ziekenhuis conclusie na best veel onderzoek
niet gevaarlijk
Hahahahahah 🤣🤣🤣 Dit is echt ten top 🤭😆🤣 👍Stel ik zou nu nog weer 2 puntjes proberen. Wat zijn dan de gevolgen?
Ik kom er wat later bij, maar als alleen je hartslag verhoogd is dan is er niet zoveel aan de hand. Dat hoort bij de effecten van stimulerende middelen.12 uur lang in rust 100+ hartslag hebben is niet perse levensgevaarlijk. Maar wel zorgelijk en goed om naar te laten kijken