iemand ervaring met 3f a pvp?

Hey Allemaal! Sinds een tijdje ben ik mij gaan interesseren in pyrovalerones en 3f pvp klinkt erg interessant.

Heeft iemand hier ervaring mee? kan er vrijwel niks over vinden op dit forum.

Voorgaande uppers:

n ethyl pentedrone
Cocaine
MDMA
amphetamine
Ritalin
4/3mmc

OtherShore

Badass junkie
Er is over 3f-pvp/3f-a-pvp inderdaad niet zoveel bekend. Een paar onderzoeksverslagen op Reddit en Bluelight, maar daaruit kan ik niet opmaken hoe deze pyro zich precies verhoudt tot andere pyro’s. Mensen zijn er in vergelijking met andere pyro’s in ieder geval niet zo enthousiast over.

De belangrijkste informatie over deze hele klasse stoffen is eigenlijk dat je ze beter niet kan gebruiken. Aangezien dit thema al zo vaak besproken is op dit forum heb ik daar nu niet zoveel aan toe te voegen.

Laatst bewerkt:
Klopt heb inderdaad gezien over hoe gevaarlijk het is… wij willen het oraal/nasaal inbrengen en ook niet meer dan 1 gram met ze 3e delen op een avond. Is er een andere pyro die dan beter is met euforie en bijvoorbeeld chillere high?

Doe nou maar niet je hebt zoveel verschillende rc's waarom zou
je dan specifiek het gene wat IEDEREEN afraad willen proberen.

Crack/heroine/meth en injecteren is bijv ook intressant
maar de clishe's zijn waar.

als je rookt of injecteert of aan de pyro's gaat
is het meestal een dood lopende weg.

OtherShore

Badass junkie
Klopt heb inderdaad gezien over hoe gevaarlijk het is… wij willen het oraal/nasaal inbrengen en ook niet meer dan 1 gram met ze 3e delen op een avond.
Je hebt gezien dat het gevaarlijk is maar je gaat er met zijn drieën 1 gram 3f-a-pvp doorheen jagen? Daar maak ik uit op dat je geen idee hebt van de dosering.

Op basis van onderzoeksverslagen zou ik oraal beginnen op 15 mg en nasaal op 10 mg. Mensen hebben daar vaak genoeg aan. Oraal heeft uit veiligheidsoverwegingen de voorkeur. Je kan eventueel iets hoger gaan maar hou het bij maximaal 25 mg oraal en 20 mg nasaal per dosis. De werkingsduur is kort en het is een compulsieve stof, dus waarschijnlijk ga je herdoseren. Probeer zo lang mogelijk te wachten tot de volgende dosis en probeer het bij maximaal 3 giften te houden.

(Dit zeg ik alleen zodat je jezelf niet fataal vergiftigt of iemand iets aandoet in een opwindingsdelier. Ik raad het nog steeds af.)

Er zijn problemen met de kwaliteit van 3f-a-pvp, dus dat is een risico. Je weet waarschijnlijk niet precies wat je neemt. Dat is nog een reden om voorzichtig te zijn.

Als je gaat voor een ‘chille high’ dan kun je beter wegblijven bij pyro’s. Daar is niks ‘chill’ aan. Maar ik vermoed dat ik toch niet tot je doordring 🙂

Laatst bewerkt:
Als je gaat voor een ‘chille high’ dan kun je beter wegblijven bij pyro’s. Daar is niks ‘chill’ aan. Maar ik vermoed dat ik toch niet tot je doordring 🙂
oké dus pyro’s zijn wel euforisch maar niet chill om te gebruiken? Wij hebben Zegmaar al veel ervaring met drank en cocaïne op een avond maar dat begint saai te worden… vandaar dat we dachten over te gaan op pyros. Maar thanks voor de reactie ik ga even checken of ik dit nog wel wil consumeren !

OtherShore

Badass junkie
oké dus pyro’s zijn wel euforisch maar niet chill om te gebruiken?
Je moet het een beetje zien in hetzelfde rijtje als crystal meth, crack en heroïne. Het voelt misschien wel goed, maar dat wil je jezelf niet aandoen, toch?

Edit: Als je op zoek bent naar een euforische rc stimulant dan zou ik 3-fa aanraden.

Laatst bewerkt:
Bovenaan