DrippTone zei:
Ik zou het wel willen proberen maar heb begrepen dat het een rib uit je lijf kost, heb zo die prijzen even bekeken op het forum. En daar word je goed ziek van. Het bij elkaar rapen van de centen is al de helft van je process.
Haha ja klopt... maar het is wel zo dat ik me in januari al ingeschreven heb. dus genoeg tijd om het te sparen.
De plek waar ik ga word van je verwacht dat je minimaal wel 2 maanden van te voren inschrijft. om zo alvast kennis te maken met de Iboga.
Maar als je weet wat je terugkrijgt voor de iboga... dan heb je het geld er wel voor over. Je hoeft zoiets ook maar 1 keer in je leven te doen, als je de volle dosis neemt dan. Kleine dosissen kan ook maar dan blijft het niet heel je leven bij je. Bij één volle dosis wel. Anyway, ik zal jullie wel vertellen hoe het was. Donderdag vertrek ik, vrijdag doen we een kleine dosis om te kijken hoe je erop reageert. en zaterdag beginnen we echt, waarna je een trip hebt van 40 uur. bijna 2 dagen gewoon... We zullen zien wat het word.
Ayahuasca leert je om te sterven, Iboga leert je om te leven.