• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Hyperdepieper op 6apb

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Oké 3 tripreports in 3 weken gaat te fur maar Soenda was zo leuk dat ik er toch even nog eentje moet schrijven. Heel kort dan. IK MOET HET TOCH AAN IEMAND VERTELLEN OK???? Heb het er even heeeeeeel snel uitgetypt.

Zaterdag ging ik naar Soenda met klasgenootje 1, 2, 3, 4, vriendje van klasgenootje 1, huisgenoot, scharrel van huisgenoot en vriend van scharrel van huisgenoot (snappen we 'm nog?). Klasgenootje 1 + vriendje zouden (wss) pillen doen, evenals scharrel van huisgenoot + die vriend. M'n huisgenootje en ik zaten tot 5 minuten voor we gingen te twijfelen of we xtc of 6-apb gingen doen, zij ging voor het laatste dus ik dacht fuck it doe ik ook maar.
Daarheen. Dansen en wat biertjes drinken. Huisgenoot en ik namen om 4 uur allebei een pil van 125mg, ik had er wat afgebeten omdat ik op de eerste keer te hard ging van een hele. Het kwam zo chill langzaam op en begon steeds meer te lachen. :grin:

Er waren nogal veel mensen die ik kende op Soenda maar allemaal van andere vriendengroepen. Tussen half 6 en half 7 of zo ben ik bij paar vrienden geweest bij Roti, daar kwamen de laffe gesprekjes weer hoor: 'Ik vind jou echt zooooo'n leuk meisje' 'Jaaaaaaa ik jou ook!' 'Echt leuk om je nog even te zien' 'Ja en ik vind jou en *gemeenschappelijke vriendin* ook zoooo gezellig' BLABLABLABLA (kots kots kots klef gedoe haha). Kwam ook telkens een jongen tegen die inmiddels mij bloedirritant vind, en ik was alleen maar hyper en blij: 'Ja ik vind jou ook stom maar hey ik kom tenminste nog vet aardig knuffels geven tsssssss dan niet hoor!' Grootste lol met mezelf. Dus. Moehaha.

Ik liep dus lekker in mijn eentje rond te banjeren (for the first time ever, dacht dat alleen jongens dat deden op feestjes?) en ging nog langs Unity om Smartieandme te spotten. Daar heb ik een xtc + speed vragenlijstje ingevuld heeeeeeeelemaal goed. Ik kon alleen niet stil blijven staan. Heb echt teringveel rondgerend en gelopen en bij iedereen die ik kende om knuffels gezeurd :flushed: Toen EINDELIJK weer met mijn klasgenootjes gemeet. Wilde toen mijn huisgenootje ophalen van de toiletten, dacht dat ze die halverwege het terrein bedoelde. Maar ze smste dat ze bij de toiletten bij de mainstage stond. Ik ben serieus... serieus... Daar helemaal heen gerend. GEREND. Soenda is groot jonge. Ik daar, bladiebladiebla praat praat 5 seconden geweest, weer terug naar mijn klasgenootjes, doei! Rennen rennen rennen. Tien minuten later stond ik weer bij hen :grin: Wilden de niet-drugsgebruikende klasgenootjes daar blijven zitten, heb ze dus helaas zo haast niet gezien :(
Klasgenootje 1 + vriend + ik gingen weer naar main, zij beiden een pilletje nemen. Ze waren allebei zenuwappig dus namen in eerste instantie weer te weinig, waardoor het nogal lang duurde voordat ze allebei goed wat merkten.
In de tussentijd ging telkens iedereen overal heen. Heel veel rondgelopen, heel veel afgesproken en elkaar ontmoet om vervolgens weer iedereen kwijt te raken. Conclusie: soenda is gewoon te groot om degelijk feest te vieren met elkaar. Op dat moment werd ik dat wel een beetje zat. Had al genoeg in m'n uppie rondgelopen.

UITEINDELIJK kreeg ik de leukste mensen bij elkaar in de Soembawa tent (op klasgenootje 3+4 na want die gingen naar huis). Toen was het 9 uur :') Naderhand had ik misschien wat te veel van de 6-apb weggedaan, want het minderde sneller dus ik had een halve 90mg pil ingenomen. Voelde ieeeetsje maar niet zoveel. Ik dacht, als ik nog een halve neem dan klaptie vast op elkaar en heel snel. Om 10 uur nog een halve (Ik ben een sukkkel). Joepie de floepie het was weer knuffeltijd, een goede vriend van mij was ook weer present en van zijn aanwezigheid word ik op één of andere manier altijd wat rustiger, dus de onrust van dat iedereen daarvoor kwijt was ging weg. :) TOEN kwam Smartie ook nog even een dansje wagen tussen zijn opruimtijd bij Unity door. Jeeeeej dat was ook gezellig :grin: En mijn lieve klasgenootje 1 ging eindelijk ook goed, en het was haar tweede keer en ze is een heerlijk naïeve kluns dus om haar zo te zien was echt hilarisch. Ze heeft zich 3 kwartier vermaakt met lichtjes+spacebril van een dude waarvan zijn hoofd zei 'ik ga veul te hard'. XD Klasgenootje 2 deed als enige geen drugs, maar werd door iedereen platgeknuffeld dus die vond dat niet zo erg.

Om half 11 was Joris Delacroix afgelopen, wij nog even naar Komodo, en tegen een uurtje of half 12/12 stonden we bij de fietsen. INEENS ging ik keihard. 2 UUR NA DE LAATSTE HEU? Dat was onprettig, dus ik + klasgenootje 1 + vriendje + klasgenootje 2 naar mijn huis toe gefietst. Had ik verdulleme de hele dag klasgenootje 1 gerust moeten stellen dat het allemaal wel goed zou komen met de pillen, omdat ze zo doodnerveus was, en eindigen we de avond op mijn bank terwijl ze haar armen om me heen had en me vasthield :) Dat was wel heel fijn. Ik voelde me niet slecht of zo hoor, maar zo zitten spacen terwijl je thuis zit en nog in feestmodus bent is toch wel vreemd! En ik was de hele dag vergeten te eten dus mijn maag was zo van bweeeeh water.

Zondag beetje moe, in de zon gechilld, vandaag moe, maar alles gaat wel! En nu voorlopig maar weer even geen drugs. Het was echt supertof afgelopen keren maar kan nu wel weer wat rust gebruiken. Ookal ben ik nu weer helemaal hyper nu ik dit geschreven heb mwehehe.

Zoooo, haha echt een hyperdepieper report.
Kwam er moeilijk doorheen, omdat het nogal chaotisch is.
Desondanks wel gelachen om je report.
Ben wel benieuwd naar 6apb.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hahaha zo dat moest ik even aandachtig lezen om alles te volgen, volgens mij was je drukker bij het schrijven van dit report dan je was op Soenda :wink: Ik vond het wel meevallen!

Fool

Badass junkie
Haha een beetje een warrig report, maar leuk genoeg geschreven om helemaal af te lezen. Klinkt als een heel leuke feestje! :P

Wat vindt je trouwens beter bevallen, de 6APB of MDMA? :)

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Haha, je report portretteert precies hoe je je voelde op Soenda volgens mij! Leuk report om te lezen, lekker warrig, maar je was ook warrig toen je het gebruikte :grin:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
@ Smartie, Ja toen ik bij jou was viel het wel mee hè? Was daartussendoor meer. Toen heb ik superveel gerend en werd ik op gegeven moment ook onrustig omdat iedereen overal was. En toen op het eind in de tent had ik zo goed als iedereen eindelijk bij elkaar dus toen was ik ook wel weer wat chiller.
@ Fool, heu dat werd me in mijn 4fa topic ook al gevraagd, maar ik vind 6apb en 4fa leuker dan xtc/mdma. Vind wat helderder zijn fijner dan dat vage boeltje, ookal is dat op zijn tijd ook wel leuk. En ik hou meer van energie en van pillen word ik slomo en wat stiller.

Fool

Badass junkie
Haha, oke. Je hebt me toch wel nieuwsgierig gemaakt, misschien moet ik er ook eens wat van bestellen :)

luckyluuk

Newbie
Wow wat een leuk hyper verhaal haha.
Als ik dit lees en het vergelijk met je 4FA report, lijkt het wel alsof dit in jouw geval veel meer werkzaam is en een betere uitwerking heeft als opzichzelfstaande drug? Actiever, euforischer, heel sociaal, lekker praterig etc. Vond je dit ook leuker dan 4FA?
Ik heb me namelijk helemaal ingelezen en had besloten 4FA te gaan doen over twee weken, maar door jouw verhaal ga ik weer een beetje twijfelen haha.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Hmm ja ik had naderhand gezien misschien niet genoeg 4fa gehad omdat dat niet heel uhh.. heftig werkte. Dat vond ik op dat moment wel chill. Ik wil het wel graag een keer weer proberen en dan wat meer nemen om te zien hoe dat is, maar ga nu even een tijdje niks doen dus dat plan moet wachten.
Ik vind 4fa iets meer aan de speedkant staan en 6apb meer bij de xtc hangen. Maar 6apb heb ik ook al drie keer gedaan nu en merk dat ik daar elke keer heel hyper en blij van wordt. 'Blij' is mijn woord daarbij, en bij 4fa is het 'leuk', zoals het bij xtc 'fijn' is. Bij 4fa was ik ook wel heel actief maar wel minder hyper haha. En ik denk dat ik bij beiden ongeveer even praterig was (op momenten).
Maar het ligt denk ik ook wel aan het festival. Bij Soenda waren er zo veel verschillende vrienden waardoor ik heel veel rondgerend heb en iedereen wilde zien en met iedereen wilde knuffelen. Bij 4fa was ik op een klein festival waar je iedereen zo terug kon vinden. En vond het prima als mensen mij knuffelden en liep ik ook hand in hand vaak met iemand, maar echt dat intieme gevoel was wat minder.

luckyluuk

Newbie
Haha oke, ja dat snap ik wel. Ik ga er nog even over nadenken welke van de twee 't wordt, maar waarschijnlijk zal ik op beiden wel een topdag hebben.
Ja inderdaad, Soenda was ook sowieso echt geweldig. Muziek, sfeer, weer, alles was echt perfect! :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
De titël zegt het al erg leuk te lezen. Geeft het meer een love gevoel dan MDMA ?

Hyper de piep report :)

Al eens 2ct7 geprobeerd? Had het daar ook licht bij, maar meer visueel.

Missyy23

Bewuste gebruiker
Ben op dit moment niet bepaald nuchter, en vind het hyperdepiepere eraan juist daarom zo leuk, want is net als mn mindset nu :grin:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
25tolife zei:
Geeft het meer een love gevoel dan MDMA ?
Al eens 2ct7 geprobeerd? Had het daar ook licht bij, maar meer visueel.
Hmmm MDMA is misschien meer love, maar misschien ga je er ook wel gewoon wat meer in op..
2ct7 nog nooit van gehoord! Wat is dat dan? *spitst 'ik moet alles uitgeprobeerd hebben'-oortjes*

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Missyy23 zei:
Ben op dit moment niet bepaald nuchter, en vind het hyperdepiepere eraan juist daarom zo leuk, want is net als mn mindset nu :grin:
Haha veel plezier :grin: Laat weten hoe het was!

Bovenaan