Hoofdpijn van CBD olie

StraatPiraat

Badass junkie
Dag allen.
Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die last hebben van flinke hoofdpijn na het nemen van CBD druppels/wietolie en hoe jullie daar dan mee om gaan.
Wiet roken doe ik al een behoorlijke periode niet meer, maar ook daarbij is een lichte hoofdpijn mij niet onbekend. De hoofdpijn die ik nu van de olie heb is wel een stuk zwaarder.

Deadwing

Wijs gebruiker
Ik heb dinsdag (voor het eerst) CBD capsules gekocht bij Action. Wat zijn jullie ervaringen met capsules en als de ervaringen positief zijn, welke merken raden jullie dan aan? Een tijdje CBD druppels geslikt maar daar heb ik niet veel aan gehad.

BrieMetDeBril

Badass junkie
Ik heb de ongefilterde druppels van toen nog De Tuinen. Inderdaad met flink vocht innemen want je hele muil word gort dreuuuug en tis niet te nassen. Hoofdpijn nooit gehad.

je moeder

Wijs gebruiker
Dag allen.
Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die last hebben van flinke hoofdpijn na het nemen van CBD druppels/wietolie en hoe jullie daar dan mee om gaan.
Wiet roken doe ik al een behoorlijke periode niet meer, maar ook daarbij is een lichte hoofdpijn mij niet onbekend. De hoofdpijn die ik nu van de olie heb is wel een stuk zwaarder.
Wat is je doel dan, waarvoor gebruik je het?
Gaat het puur en alleen om het placebo effect?

Bovenaan