@Avīci
Ok,
Voor het eerst getript op LSD toen ik 16 jaar was in de zomerse duinen van Texel tijdens een vakantie met vrienden. Ik had niet echt een idee wat dat was, net als mijn vrienden. Onze hippieburen zaten zonder wiet hun laatste dag en we hebben wat wiet geruild tegen hun spul. Iedereen ging keihard en een aantal zelfs enigszins bad, het was extreem visueel en duurde uur of 15. Geen idee hoeveel UG maar het zal wel veel geweest zijn.
Paddo's (die toen nog werden verkocht in de smartshop) voor het eerst op mijn 19e a 20ste, ik viste toen nogal veel op karper, en dat gingen we dus combineren met trippen. Ik kan je zeggen dat het echt fantastisch is om buiten te trippen in de natuur, en al helemaal in het donker. Ik ben al redelijk snel hoger gaan doseren, anderhalf, 2 porties. Ergens zo rond de 10de keer heb ik wat ik toen dacht een flinke bad trip gehad solo waarin ik behoorlijk met mezelf geconfronteerd ben en constant heb moeten huilen. Wat een klote-ervaring dacht ik op dat moment, maar eigenlijk was dat mijn beste ervaring ooit, heeft me ongelooflijk veel zelfinzicht opgeleverd en heeft mijn kijk op veel zaken positief veranderd.
Sindsdien heb ik altijd 100% vertrouwen gehad in trippen en ben ik nooit meer bad gegaan. Sindsdien heb ik vrijwel elk jaar wel een paar keer getript op paddo's (later truffels door het paddo-verbod hoewel ik ook wel eens paddo's heb gekweekt) en ik denk dat ik in totaal ongeveer een keer of 65 a 70 heb getript op psilocybine, steeds hoger ben gaan doseren, tot 45 gram wat het meeste is wat ik in een keer heb genomen.
LSD heb ik pas weer gedaan afgelopen zomer (op de drugsforum meeting), in het najaar, 4 januari en nog een keer in februari (in de sneeuw), geen idee hoe veel ug, want mijn zegels zijn niet gekwalificeerd. Wel weet ik dat ze aan de lage kant zijn, ik heb opeenvolgens 1, 2 en een kwart, 3 en een derde en de laatste keer dus 4 en een kwart (in de sneeuw) genomen. De volgende trip staat me een combinatie van 5 zegels en 15gram truffels te wachten. Ik heb er nu al zin in maar ik wacht nog op een mooie, zonnige dag.
Verder heb ik flink wat Salvia ervaring (reteinteressant spul) en that's it, laat ik keta er maar buiten houden want dat is niet echt een psychedelica.
Wel heb ik nog een lange to do lijst, met daarop uiteraard Changa, Ayahuasca, en een hele waslijst RC-psychedelica.