Doet me denken aan Jules Deelder.
"We leven bij de gratie van de spuit" Jules Deelder
Leven zonder speed is het leven niet, voor mij! Maar dat kan niet voor iedereen gelden. Al gebruikt iedereen wel wat. Alcohol is ook slopend. Je moet er natuurlijk wel tegen kunnen. Ik zal drugs echter niet propageren. Ik zal nooit een shotje nemen op het podium ofzo. Ik zou het zelf zonder drugs gewoon een stuk minder naar mijn zin hebben. Ik doe alles wat ik doe altijd zo hard mogelijk.
Zo rijdt ik ook altijd zo hard mogelijk. Daar dien je ook het milieu mee. Als je een stukje in 10 minuten kan rijden in plaats van een uur, is dat ook schoner voor het milieu.
In mijn geval houd het drugsgebruik me ook jong. Het is nooit goed onderzocht, maar het kan bijna niet anders. Je kan er niet opeens mee ophouden na 40 jaar. Kijk maar naar Herman Brood. Ik mik nu op de 99 jaar.
Ik wil of heel jong dood, of heel oud, maar niet ergens in het midden. Tenslotte ben je maar één dag oud als je in het heden leeft. De rest is tussentijd.
Ik was ook al dichter toen ik nog niet gebruikte. Het helpt wel bepaalde drempels overwinnen. De drugs moeten nooit een doel op zich worden. Het moet jou niet gaan gebruiken.
Duidelijke taal..!!