hoeveel speed gebruik jij ???

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Absoluut niet. Het is me al meerdere malen gelukt om naar 0 te gaan. Met als ergste een 1 á 1,5 mg clonazolam per dag, cold turkey. Okee, dan zou ik niet meer willen, maar dat gebeurt ook niet.

Ik kom er nu steeds redelijk eenvoudig vanaf door eerst circa twee weken te taperen tot een veilige dagdosering. En dan cold turkey en even op de kiezen bijten. Heb ik drie dagen last en geen slaap van. Daarna gaat het heel snel in een stijgende lijn steeds beter.

Maar toch iedere keer weer beginnen.. Meestal nadat ik weer eens teveel coke heb gehad en in paniek raak. En dan sluipt het er altijd zo weer in..

Netjes. Als je het kan zou ik toch proberen volhouden. Ben er zelf niet bekend mee maar lees toch veel problemen met langdurig gebruik. Als ik 1 maal een benzo gebruik na benzo heb ik dagen erna anxiety rebound. Dat houd me tegen om niet meerdaags te nemen. Hahah die sos. Geniepig poeder Teveel = paniekfases. En laag doseren met dat spul is moeilijk. Mss wat minder halen dat helpt wel ^^.

Hardcore_frk

Badass junkie
Netjes. Als je het kan zou ik toch proberen volhouden. Ben er zelf niet bekend mee maar lees toch veel problemen met langdurig gebruik. Als ik 1 maal een benzo gebruik na benzo heb ik dagen erna anxiety rebound. Dat houd me tegen om niet meerdaags te nemen. Hahah die sos. Geniepig poeder Teveel = paniekfases. En laag doseren met dat spul is moeilijk. Mss wat minder halen dat helpt wel ^^.
Ja, cocaïne is er ook één in het rijtje van de vrijwel overwonnen verslavingen.

Ik hou gewoon van amfetamine. Het was ook echt liefde op het eerste gezicht.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ja, cocaïne is er ook één in het rijtje van de vrijwel overwonnen verslavingen.

Ik hou gewoon van amfetamine. Het was ook echt liefde op het eerste gezicht.

Goeie amfe is gewoon leuk voor recreatief of productief. Herken dat wel en dat is een grote valkuil bij mij daarom doe ik het nog amper. Coke stond ook in het rijtje met meerdere grammen per sessie. Nu met 0.3 ben ik soms al voldaan en maximaal 1 avond.

Hardcore_frk

Badass junkie
Goeie amfe is gewoon leuk voor recreatief of productief. Herken dat wel en dat is een grote valkuil bij mij daarom doe ik het nog amper. Coke stond ook in het rijtje met meerdere grammen per sessie. Nu met 0.3 ben ik soms al voldaan en maximaal 1 avond.
Ik vind coke 7 van de 10 keer niet leuk en word er paranoïde en angstig van. Maar de 3 overige keren dat hij wel goed valt, zijn fantastisch. Dat maakt het in principe een lastige, maar ik heb 2 jaar geleden wel besloten (en gedaan) om dit echt nog maar sporadisch te doen. En alleen als ik weet dat mijn dealer een goede batch heeft.

useless

Newbie
Toevallig wou ik zo een vraag stellen hoeveel anderen speed gebruikers nou gebruiken.

Begon met een lijntje in het weekend toen twee lijntjes toen grammetje opsnuiven over een weekend.
Toen was ik een paar jaar gestopt en 5 jaar terug kwam ik weer in aanraking met speed in de instelling waar ik woonde.
Begon gelijk elk weekend weer te gebruiken en op een moment hele weekend doen met 2 gram voor een Modknip* geen prijzen noemen *modknip
Na twee jaar op me kamer elk weekend 2 gram ging het naar 5 gram voor Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro elk weekend.
Toen ging ik op een moment onregelmatig gebruiken dus gewoon op dinsdag ineens en dan doorhalen twee dagen.
Anderhalf jaar terug steeds meer snuiven door de week ook en veel snuiven.
Echt absurde lijnen leggen van een halve gram en in één keer opsnuiven.
Toen had ik spul waar ik na zo een lijn altijd kokhalzend rond liep in de kamer met de tranen in mijn ogen ha ha.
Op een moment kreeg ik een moeilijke maagzweer heb ik drie jaar mee rondgelopen.
Het werd steeds erger die maag zweer Anderhalf jaar terug begon ik speed in te nemen en begin met half grammetje.
Blijf altijd dagen doorhalen niet normaal laatste weekend ook tot van vrijdag had ik 2 grammetjes genomen in een keer en zaterdag eentje van anderhalf in een keer en zondag had ik nog een grammetje geklapt en gisteren maandag dus was ik nog wakker.

Maar ben benieuwd of er meer zijn die 2 grammen bammen in een keer?

Laatst bewerkt door een moderator:

Ape

Badass junkie
Toevallig wou ik zo een vraag stellen hoeveel anderen speed gebruikers nou gebruiken.

Begon met een lijntje in het weekend toen twee lijntjes toen grammetje opsnuiven over een weekend.
Toen was ik een paar jaar gestopt en 5 jaar terug kwam ik weer in aanraking met speed in de instelling waar ik woonde.
Begon gelijk elk weekend weer te gebruiken en op een moment hele weekend doen met 2 gram voor een Modknip* geen prijzen noemen *modknip
Na twee jaar op me kamer elk weekend 2 gram ging het naar 5 gram voor Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro elk weekend.
Toen ging ik op een moment onregelmatig gebruiken dus gewoon op dinsdag ineens en dan doorhalen twee dagen.
Toen had ik spul waar ik na zo een lijn altijd kokhalzend rond liep in de kamer met de tranen in mijn ogen ha ha.
Op een moment kreeg ik een moeilijke maagzweer heb ik drie jaar mee rondgelopen.
Het werd steeds erger die maag zweer Anderhalf jaar terug begon ik speed in te nemen en begin met half grammetje.
Blijf altijd dagen doorhalen niet normaal laatste weekend ook tot van vrijdag had ik 2 grammetjes genomen in een keer en zaterdag eentje van anderhalf in een keer en zondag had ik nog een grammetje geklapt en gisteren maandag dus was ik nog wakker.

Jezus gast je gaat kapot

Hardcore_frk

Badass junkie

Nee, zelfs dat doe ik mezelf niet aan. Ieder dag 200 á 300 mg. Meer dan genoeg!

Trippy langkous

Badass junkie

Ik heb geen idee hoeveel ik neem, maar 5 gram op 1 weekend? Tering😮

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Zo he ik gebruikte weinig speed maar begon elke keer snel te trillen van speed.
Ik merkte dat ik gewoon veels te snel te veel nam.
Een paar lijntjes op een avond is voldoende van speed.
Het werkt lang en is sterk spul al heb je het niet door.
Hoe kan je lichaam dat niet aangeven?
Wel bijzonder.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het werkt lang en is sterk spul al heb je het niet door
Dit. Ik kan me zelf niet voorstellen dat ik een gram per weekend trek.. Ik gebruik ook altijd heel weinig. Max 150-200 mg per keer en maar 1dag. Werkt veel prettiger uiteindelijk.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Zorg beter voor jezelf.. Je lijf en brein gaan dit niet eeuwig trekken. Zoek eventueel hulp.

summernight

Experimenterende gebruiker
Meestal 1x per maand rond de 120 mg. Laatste paar weekenden is het vaker raak (iets met huisfeestjes..) ach we genieten er maar van. 😜 Ik slik eigenlijk altijd, snuiven is niet mijn lievelingsbezigheid haha.

useless

Newbie
Zo he ik gebruikte weinig speed maar begon elke keer snel te trillen van speed.
Ik merkte dat ik gewoon veels te snel te veel nam.
Het werkt lang en is sterk spul al heb je het niet door.
Hoe kan je lichaam dat niet aangeven?
Wel bijzonder.
Tuurlijk merk je dat maar probeer dat dan gewoon te negeren

useless

Newbie
Zorg beter voor jezelf.. Je lijf en brein gaan dit niet eeuwig trekken. Zoek eventueel hulp.
Je hebt gelijk man moet beter voor mezelf zorgen wat gebruik betreft.
Toen ik jaren geleden ergens rond 2000 begon met speed nam ik altijd maar een lijntje of twee en ging daar de hele nacht op.
Ik ben ook al aan het minderen met gebruik en doe het nu nog maar 1x in de week op de vrijdag.

Maar ben dan vaak wel tot zondag avond door ha ha
Dat doorhalen is echt normaal geworden tegenwoordig.
Ik mis tegenwoordig wel het gezelschap en de feestjes en afters.
Mensen met de zelfde interesses en de juiste intenties lekker gezellig praten of een dansje doen.
Leuke huisfeestjes en dan zelf nog een muzikale bijdrage leveren en om mijn dankbaarheid te uiten een mooie djset te droppen.

Ja man sinds mijn psychose zie ik bijna niemand meer dat is nu 8 jaar terug.
En sinds 4 jaar gebruik ik dus weer.
Maar de laatste 2 jaar steeds meer en vaker.
Zit dan in me uppie thuis muziek te luisteren of zelf wat proberen te maken.

Maar goed ik gebruik nu 2 tweken ofzo alleen in het weekend.
Neem dan nog wel 1.50 gr in een vloeitje maar ga daar dan wel de hele nacht op.

Moet nou maar ook proberen de dosis te verlagen en het liefst een maand of twee te stoppen tot het uit mijn systeem is.
En dan gewoon weer net als vroeger alleen het weekend en dan ook normale dosis nemen.

useless

Newbie
Goed bezig! Neem nog een lijntje..
G er bij en alles is kompleet..
Ha Ha Ha been there done that maar met die troep ben ik ook gestopt op eigen kracht.
Blij dat ik er van af ben en echt liever niet meer en kijk je uit met die troep.
Hou het alleen nog maar bij amf en een biertje.
Gestopt met Keta met die ontstopper met wiet met coke en met coke roken en alcohol gebruik nou wel onder controle.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator

Ik heb je post aan moeten aanpassen want er stonden prijzen in. Denk hier aub om. Maar ook mede forumleden; Als jullie een post citeren waar iets in staat dat niet binnen regels valt, moeten wij moderators ook allemaal aanpassen. Best veel werk voor deze drukke moderators :) . Bedankt en fijne dag allen!

Dedzjuke

Newbie

Dit is zo herkenbaar, man, dank je voor deze reactie. Ik gebruik ook hoofdzakelijk op m'n kamertje (ik ben er veilig én uit de buurt van anderen gezien ik na een tijdje altijd psychotisch en extreem paranoïde word van speed). "Toen had ik spul waar ik na zo een lijn altijd kokhalzend rond liep in de kamer met de tranen in mijn ogen ha ha." Waar ik woon in Vlaanderen, vind je slechts dergelijke kutspeed, lol :grin: (prikken in de neus bij snuiven en pijn in de buik bij bommetjes na een tijdje, niet normaal). Nu neem ik geen bommetjes meer om m'n maag te ontzien. Om op jouw vraag te antwoorden; het gebeurt nog af en toe dat ik 4 dagen (drie nachten dus maar meestal 3 dagen - 2 nachten) of zelfs langer wakker ben, dat hangt af van de speed en van hoe snel je gebruikt zoals jullie wel weten. Dat kan dan wel eens 5g op twee dagen worden, dus, in een éénmalige roes of rush komt dat neer op meer dan 2g per keer. Groeten

Randle M

Experimenterende gebruiker
Iets te veel. ca 7 gram p/w (meer in het weekend dan doordeweeks, daarom geen g per dag).
Uitdaging met mijzelf om bij 3 te blijven deze week

Fairflower

Bewuste gebruiker
^^
En ik moest er vooral mee kappen omdat het op een gegeven moment een gewoonte word om een lijn te leggen als je wakker word, gewoon het eerste wat je doet ..

6gr per week best veel...geen hartsteken ofzo?ja ,die trillende handen heb ik soms meestal alsk net lijntje naar binne heb gejaagd
Maar zoveel doe ik dus niet ,jij leeft nog dus ik zal het ook wel overleven;d
JOY!:d
Ik schrik me hier te pletter. Ik ben pas af en toe speed beginnen gebruiken na misbruik van Concerta. Ik nam er 7 a 10 per dag.
Toen ik terug naar 1 concerta ging per dag en niet meer aan meer geraakte ben ik na een maand in speed hervallen die ik kreeg van iemand. Dan een paar maanden later es zelf gehad en direct 10 gram erdoor op 7 dagen ofzo en dat was redelijk goeie...
Aangezien ik niet samen gebruik met anderen normaal gezien (t is immers begonnen met voorgeschreven medicatie voor ADD dus geen partydrug) was ik me totaal niet bewust van wat voor hoge dosis speed ik nam...
Dat is wel effe heel erg schrikken....ik merk ook hoeveel mensen hier maar af en toe nemen of kunnen thuis laten liggen.

Krijg ik nu echt een vertekend beeld hier omdat ik nog niet elke post heb gelezen wat ik gauw es verder doe of ben ik zo enorm schadelijk bezig?

Als ik es herval in speed vind ik van goed spul 3/4de gram per dag heel normaal...ik probeer nu te minderen en dat gaat moeizaam, probeer max 300mg per dag maar ben mss al wat gestegen terug.

Ik vind t ook totaal onverantwoord dat de pipo die me voor de eerste keer gaf en dat goed wist me zoveel liet nemen voor iemand die haar eerste keer nam, niet eens zei dat dat erg veel was voor beginner. Ok, ik had gewenning door Concerta, maar met deze Concerta was ik dus ook gevaarlijk bezig...3 dagen achter elkaar 7 a 10 concerta s van 54 of 36 mg...

En dit is zo n ongelooflijk verslavend spul dat ik het wel weet maar het echt niet doordringt. Daarnaast is mijn begeleider van drughulpverlening ervan overtuigd dat ik dit alleen kan doorbreken...🤔, zegt me ook niet: "jij neemt veel".

Zijn jullie erg voorzichtig of ben ik razend gevaarlijk bezig? K ben er mee akkoord dat erg voorzichtig hiermee omgaan t beste is en gewenning te mijden, voor mij is dit echter te laat. Hoe komt t dat ik iemand kende die vertelde 5 gram op een dag te hebben gebruikt gedurende bijna een jaar geloof ik? Ik bedoel: kan dit 5 gram/dag?

En vooral de vraag, is mijn hulpverlener wel juist bezig? Hij vraagt nooit hoeveel, wat, neem je. Ik zeg t altijd zelf en hij vraagt dan gewoon niet door...als hij niet zegt: "je bent gevaarlijk bezig" en ik heb ook geen referentie om dat te weten en me niet richting opname werkt, eerder er niet voor is tenzij ik bijna kwaad word dat t echt wel nodig is...

Ik weet t effe echt niet meer, maar ik vind dat mijn hulpverlening mij op t gevaar moet wijzen en weten hoeveel ik neem...wanneer ik herval enzo...en t zou fijn zijn als ze (bv huisarts) inzagen dat verslaving echt geen keuze is...en sommigen niet alleen kunnen stoppen. Zonder drugsforum wist ik dus echt niet dat ik zo veel nam. En mijn omgeving kent niks van drugs dus zal me er ook niet op wijzen.

Voor alle duidelijkheid: speed zijn hervallen van 5 a 10 dagen (komt nu vaker voor bij me, waren voordien maanden of minstens maand tussen), voor de rest gebruik Ik 1 tot 4 soms nog concerta s per dag of 8 a 20 vasocedines per dag.

CuriousExplorer

DF-koning
Ik schrik me hier te pletter. Ik ben pas af en toe speed beginnen gebruiken na misbruik van Concerta. Ik nam er 7 a 10 per dag.
Toen ik terug naar 1 concerta ging per dag en niet meer aan meer geraakte ben ik na een maand in speed hervallen die ik kreeg van iemand. Dan een paar maanden later es zelf gehad en direct 10 gram erdoor op 7 dagen ofzo en dat was redelijk goeie...
Aangezien ik niet samen gebruik met anderen normaal gezien (t is immers begonnen met voorgeschreven medicatie voor ADD dus geen partydrug) was ik me totaal niet bewust van wat voor hoge dosis speed ik nam...
Dat is wel effe heel erg schrikken....ik merk ook hoeveel mensen hier maar af en toe nemen of kunnen thuis laten liggen.

Krijg ik nu echt een vertekend beeld hier omdat ik nog niet elke post heb gelezen wat ik gauw es verder doe of ben ik zo enorm schadelijk bezig?

Als ik es herval in speed vind ik van goed spul 3/4de gram per dag heel normaal...ik probeer nu te minderen en dat gaat moeizaam, probeer max 300mg per dag maar ben mss al wat gestegen terug.

Ik vind t ook totaal onverantwoord dat de pipo die me voor de eerste keer gaf en dat goed wist me zoveel liet nemen voor iemand die haar eerste keer nam, niet eens zei dat dat erg veel was voor beginner. Ok, ik had gewenning door Concerta, maar met deze Concerta was ik dus ook gevaarlijk bezig...3 dagen achter elkaar 7 a 10 concerta s van 54 of 36 mg...

En dit is zo n ongelooflijk verslavend spul dat ik het wel weet maar het echt niet doordringt. Daarnaast is mijn begeleider van drughulpverlening ervan overtuigd dat ik dit alleen kan doorbreken...🤔, zegt me ook niet: "jij neemt veel".

Zijn jullie erg voorzichtig of ben ik razend gevaarlijk bezig? K ben er mee akkoord dat erg voorzichtig hiermee omgaan t beste is en gewenning te mijden, voor mij is dit echter te laat. Hoe komt t dat ik iemand kende die vertelde 5 gram op een dag te hebben gebruikt gedurende bijna een jaar geloof ik? Ik bedoel: kan dit 5 gram/dag?

En vooral de vraag, is mijn hulpverlener wel juist bezig? Hij vraagt nooit hoeveel, wat, neem je. Ik zeg t altijd zelf en hij vraagt dan gewoon niet door...als hij niet zegt: "je bent gevaarlijk bezig" en ik heb ook geen referentie om dat te weten en me niet richting opname werkt, eerder er niet voor is tenzij ik bijna kwaad word dat t echt wel nodig is...

Ik weet t effe echt niet meer, maar ik vind dat mijn hulpverlening mij op t gevaar moet wijzen en weten hoeveel ik neem...wanneer ik herval enzo...en t zou fijn zijn als ze (bv huisarts) inzagen dat verslaving echt geen keuze is...en sommigen niet alleen kunnen stoppen. Zonder drugsforum wist ik dus echt niet dat ik zo veel nam. En mijn omgeving kent niks van drugs dus zal me er ook niet op wijzen.

Voor alle duidelijkheid: speed zijn hervallen van 5 a 10 dagen (komt nu vaker voor bij me, waren voordien maanden of minstens maand tussen), voor de rest gebruik Ik 1 tot 4 soms nog concerta s per dag of 8 a 20 vasocedines per dag.
10gr speed in 7 dagen is uiterst onvoorzichtig.
Ik neem op 2 dagen tijd 300mg.
Aan mijn tempo heb ik 66 dagen nodig om te gebruiken wat jij neemt op 10 dagen.

Bovenaan