Hoeveel pillen gemiddeld per maand?

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
0.33 per per maand :tongueout: dus 1 pil in de 3 maanden.

Tot nu toe zijn dat er 2.

10 November is het weer zover :grin:!!

Ben 10 mei begonnen met mijn eerste, toen 10 augustus en nu dus 10 November :grin:!!

Tot nu toe altijd pillen van rond de 110 mg (laten testen)

Taste

Experimenterende gebruiker
Kheb een vraag en kdenk wel dat het in dit topic past.
Ik heb 2 weken geleden voor mn 1e keer een pil genomen.
Vanavond ga ik het mss terug doen, maar ik heb hier al veel gelezen over tolerantie enz.
Dus aan wat zou ik me kunnen verwachten? Zal ik het evengoed voelen of minder?

mvg

jappe_1991

heb mijn xtc tijdperk maar net achter de rug, gesnapt door ouders dus moeten stoppen , ben eig wel blij want het liep uit de hand meestal vrijdag en/of zaterdag gemiddeld 4tot 8 met een uitschieter van 17 , tolerantie is tog een rot gegeven , best wel blij dat ik er mee ben gekapt

nutsss

Wijs gebruiker
NexxtGen zei:
Ik zal wel lekker ongezond bezig zijn zeker met mijn 4 pillen per week (à 110 mg per stuk, maar dat geloof ik niet 100%)

Merk je niet dat de werking steeds minder wordt en de lengte ook? En een dag of 3,4 na de pillen, krijg je dan ontwenningsverschijnselen? Zoals schokken in je hoofd en hele levendige dromen?

Marklar

Belezen gebruiker
Ik moet eerlijk zeggen dat ik best schrik van de aantalen die mensen hier noemen. Zelf 1x in de 3 maanden (soms twee). Ga dan meestal uit van 2 pillen (gemiddeld zo'n 200mg per avond dus)

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Ja je hebt helemaal gelijk! Ik schrik dr ook echt van als mensen zoiezo al meer als 10 per maand nemen. Ik neem niet zoveel omdat ik weet dat het effect minder wordt naarmate je dr zo snel achter elkaar slikt. Dan vind ik het zonde van de ervaring en de hersenbeschadiging...

Maar ja iedereen zijn eigen keuze toch? Ze komen zichzelf wel eens tegen....

(ik slik dr dus 1tje per 3 maanden)

Static Search

Belezen gebruiker
ik heb er eens iets van 70 in een maand genomen, eens 20 op een avond.. :flushed: ..maar das voorbij..

nu probeer ik 6 per maand vol te houden.. :)

he, nuts, wat zijn die schokken in me hoofd :confused: weet je dr meer over?

Qocaïne

Badass junkie
@ Marklar en Psychonaut86

Klopt jongens! Helemaal gelijk!

Goed om te zien dat er nog mensen zijn die wel goed met de 3 maanden regel kunnen omgaan. Al begrijp ikzelf wel goed dat mensen moeite hebben met deze regel. Het gevoel is gewoon veel te lekker! :)

Uiteraard is het je eigen keuze en mag iedereen zelf weten wat hij/zij doet.

@ Static

zó veel kerel? Ongelofelijk!

SGiZO

Op het begin zo een 5 pillen per weekend, dus 20 per maand. ff later kon dat aantal al oplopen tot 20 per weekend, en dus 80 per maand. Maar da was echt niet meer fijn. Dus ben ik toen gestopt, nu pak ik er nog af en toe, maar veel voel ik er nie van..

Anathema

Belezen gebruiker
Ik ongeveer een 1 of 2 pilletjes per 2/3 mnd.. Puur op feesten, dan blijft het ook bijzonder en iets speciaals hebben.. :mrgreen:

Flut

Belezen gebruiker
Verschild een beetje, de laatste tijd echt vrij weinig, in een half jaar iets van 2X 2 Pillen geslikt, daarvoor wel meer. Vind mdma ongelofellijk lekker maar ik heb er geen drang meer naar, kvind het ook erg slecht voor de gezondheid.

Als ik een ruwe schatting maak denk ik dat ik ongeveer 75 tot 100 pillen in mn drugs tijd heb opgevroten (deze tijd dus). Ik begon eind 16 en ik ben nu bijna 20, vind et nog goed te doen.

een flink stuk meer zeker in vakanties :flushed:

kerstvakantie hoefde ik niet te werke wat resulteerde in 15 in een week
maar normaal 2 / 5 op vrijdag, soms ook 3/6 op zaterdag

dus zeg maar 4 weken in een maand

(3.5 * 4) + 4.5 = 18.5 (excl hardcore party's want dan gaan er iets meer op)

Ellesdee

Badass junkie
vind je gek dat je er veel nodig hebt...

als ik jouw was, zou ik maar 1 keer in de 3 maanden gaan gebruiken...
dan heb je echt niet meer zo veel nodig

denito

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
vind je gek dat je er veel nodig hebt...

als ik jouw was, zou ik maar 1 keer in de 3 maanden gaan gebruiken...
dan heb je echt niet meer zo veel nodig

das het uiteindelijke plan, gwn ff klote periode achter de rug gehad en van alles net iets te veel gebruikt , weet dat geen rede is maar jha
iedereen doe wel is dom

Freezing

Bewuste gebruiker
ik doe het rustig aan, ben ook nog jong en wil zoiezo niet teveel gebruike, heb deze maand 2 pillen gehad tot nu toe, over 2,5 weken ongeveer nog 1 of 2 op raving nightmare en dan weer paar maandjes rust

SGiZO

SGiZO zei:
Op het begin zo een 5 pillen per weekend, dus 20 per maand. ff later kon dat aantal al oplopen tot 20 per weekend, en dus 80 per maand. Maar da was echt niet meer fijn. Dus ben ik toen gestopt, nu pak ik er nog af en toe, maar veel voel ik er nie van..
Ben een tijdje gestopt , ik heb er nu een paar op en ik moet zeggen dat ik ze wel redelijk goed voel :grin:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb niet echt een gemiddelde per maand. Als ik zin en pillen heb (al heb ik vaker zin dan pillen) neem ik er eens wat.
Morgen heb ik in iedergeval weer een chill avondje, en de keren daarvoor was op oud en nieuw en 2 weken daarna nog eens.
En daarvoor is het ook een paar maanden vrij rustig geweest. (alleen maar troep :angry: )

Alles bij elkaar zou zijn te verdelen over iets meer dan 1 per maand denk ik :mrgreen:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Wat ik dus niet snap is dat mensen het ieder weekend doen of zelfs meerdere keren per week. Je hebt gewoon niet meer serotenine dan je hebt, dus hoeveel je ook neemt, het wordt echt niet meer.. Na een week ben je net over de schok heen en begint het opbouwen.. Inmiddels ben je wel een week naar de tyfus geweest om vervolgens dat kleine beetje blijheid dat je hebt opgebouwd er weer doorheen te jassen in een halve avond. Misschien dat die paar keren dat je je lekker gevoeld hebt bij elkaar gelijk staan aan 1 keer in de zoveel tijd goed hard gaan, maar ondertussen heb je er wel 10x meer doorheen gejast en jezelf misschien wel 20x erger verneukt. Daarnaast ben je dan ook constant naar de klote..

Ik snap best dat het lekker is om elke dag 'hard' te gaan, maar denk eens na.. Het is gewoon 1 grote ilusie en je houd jezelf alleen maar voor de gek

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik gebruik nog niet lang, maar ik heb de afgelopen 2 maanden verdeeld over 4 feesten, zo'n 10 - 11 pillen in totaal gehad. Dit vind ik eigenlijk al wat veel, en ZEKER de komende 4 -5 - 6 weken ga ik niks gebruiken. Daarna zien we wel of ik nog eens naar een leuk feestje ga.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik probeer het op eentje per maand te houden... Word steeds lastiger eigenlijk, door al die goede feesten op het moment. Als ik dan op zo'n feest sta zonder pil dan is het toch niet compleet meer :rolleyes: Het is dan zo verleidelijk om toch een te nemen, ook omdat ik steeds meer vrienden krijg die het vaker gebruiken. Lastig.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Ik gebruik niet veel pillen per keer. Altijd 1 per keer en bijna nooit bijpakken. En de regelmaat verschilt. Maar minimaal eens per maand. Dus de 3 maande regel hou ik me niet aan :)

Tot nu toe heb ik al me pillen gevoelt dus met de tolerantie zal het wel goed zitte. Ik heb nog nooit meer dan 1 pil moeten slikken omdat ik neits voelde ofzo.

Alleen me eerst xtc ervaring een half jaar gelede voelde ik niets van :confused: best vreemd eigenlijk ik had een hele genomen maarja das ook de enige keer dat ik niets voelde :grin: Me 2e ervaring is de beste geweest maarja ook de enigen keer dat ik me aan de 3 maanden regel heb gehouden dus logisch dat die het fijnste voelde :grin:

Ik heb afgelopen 2 maande zon 6 pille gebruikt en ongeveer 5 keer mdma kristalle.

De laatste keer heb ik me kristalle echt versnede tot heel fijn poeder dat was ook me heftigste ervaring. Ik spacde hem ff heeeeeeel hard en daarom gelukkig weer normaal. Mijn voorkeur toch naar pille. Tenzij je hem ff paar uurtje wil space dan is kristalle zeker lekker :grin: ook in kleine dosis.

k gebruik rond de 30 tot 35 pillen in de maand k slik egt ieder weekend wel een jetser of 10 weg :P soms anders verdeeld maah gemiddeld :openmouth:

Bovenaan