hoeveel mg codeine

shoreline oxy

Experimenterende gebruiker
hey lezers,

ff een kort vraagje. bij de appie kan je zo'n fles hoestdrank halen waar omgerekend zo'n 80mg codeine in zit.

mijn vraag is, hoeveel mg codeine heb je nodig om high te worden? kan dit nergens anders vinden...

mvg

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik dronk dit vroeger ook wel eens (Natterman), op aanraden van de Amerikaanse rappers (purple drank, haha).

Dan nam ik een hele fles, 200 ml formaat tot me. Eerlijk gezegd voelde ik daar niet heel veel van. Echter, het schijnt dat de ene persoon codeïne beter omzet (naar morfine?) dan een ander. Dus ik zou beginnen met een halve fles!

Overigens wel erg slecht voor je tanden, al die suikers!

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik dronk dit vroeger ook wel eens (Natterman), op aanraden van de Amerikaanse rappers (purple drank, haha).

Dan nam ik een hele fles, 200 ml formaat tot me. Eerlijk gezegd voelde ik daar niet heel veel van. Echter, het schijnt dat de ene persoon codeïne beter omzet (naar morfine?) dan een ander. Dus ik zou beginnen met een halve fles!

Poeh, word je daar niet misselijk van?

Hardcore_frk

Badass junkie
Poeh, word je daar niet misselijk van?
Voor mij was het keel open en erin gieten. Ik vind de smaak best lekker (in ieder geval stukken beter dan phenibut, kratom en alle andere chemische rotzooi waarvan ik de smaak te vaak heb mogen ervaren)!

Als je voor de rest wat minder eet, verbrandt je lichaam de suikers wel. Maar kan me inderdaad voorstellen dat het verkeerd kan vallen, haha!

hansje1963

Belezen gebruiker
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen dit nemen, gezien hetgeen wat er in zo'n fles gore rotzooi zit is het in mijn ogen de moeite niet waard, het geeft hooguit een pijnstillend effect en heeft niets te maken met de kick die je krijgt van een flinke hit bruin! Maar goed, ieder het zijne hé.

benzzzy

Badass junkie

Hoe was de natterman?
Heb die ook weleens zien liggen in de supermark maar keek al snel om na het lezen van het labeltje...

Lijkt me niet prettig om hier 2-300mg van weg te werken.

Hardcore_frk

Badass junkie
Hoe was de natterman?
Heb die ook weleens zien liggen in de supermark maar keek al snel om na het lezen van het labeltje...

Lijkt me niet prettig om hier 2-300mg van weg te werken.
Qua effect was het niet heel sterk.

Ik voelde een lichte opiaat ervaring, maar vele malen minder sterk dan bijvoorbeeld een paar doorgekauwde 10 mg pillen oxycodon.

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
aan codeine alleen heb je niet zoveel, het gaat vooral om de combinatie met Promethazine dat zorgt voor de lean-high.

Ik weet niet of ik dit mag zeggen hier ,maar in de US ,wanneer ze ”lean” willen drinken en de benodigdheden missen ,gebruiken ze Seroquel/Quetapine als basis..pas hier wel keihard mee op want dat is atypisch anti-psychoticum wat volgens mij inhoudt dat dosis verhouding zééér kan doen fluctueren

Hoestdrank etc. worden in detentie altijd door de bewaarders uitgedeeld..pilletjes zijn over het algemeen makkelijker te bewaren in de wangetjes zodat ze die krengen kunnen opzamelen...ben wel benieuwd naar surrogaat middeltjes tho!!

Bovenaan