Mr 187 zei:Als je goeie hebt makkelijk 10 :P
Saivy zei:Mr 187 zei:Als je goeie hebt makkelijk 10 :P
10??uit een halve gram???
Tmoet dan wel héééél goeie zijn hoor
![]()
Mr 187 zei:Saivy zei:Mr 187 zei:Als je goeie hebt makkelijk 10 :P
10??uit een halve gram???
Tmoet dan wel héééél goeie zijn hoor
![]()
Is het ook,kan er ook wel 5 van nemen maar dan ga ik rushen en daar hou ik niet van.![]()
Frisko zei:ligt er idd aan hoeveel je krijgt en of het goeie is of niet...
ik heb meestal flakes en deze is uitermate goed!!
ligt er ook geheel aan hoe je zelf bent,wat je gewoon bent,hoe verslaafd je bent enz enz...
ik ben de laatste tijd weer volop aant sossen![]()
en ik leg uit 1gr(lees : 1 gram)
7 a 8 lijnen(afhankelijk van hoe zeer mn neus doet...)
maarja ik weet van mezelf dat ik tegenwoordig te grote lijnen leg dus jij zal er wel een pak meer uit halen...
pffrt mn junk gehalte begint weer trug de kop op te stijgen dus ik geef je 1 goede raad :
blijf van dat duivelsspul vanaf!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Mr 187 zei:Frisko zei:ligt er idd aan hoeveel je krijgt en of het goeie is of niet...
ik heb meestal flakes en deze is uitermate goed!!
ligt er ook geheel aan hoe je zelf bent,wat je gewoon bent,hoe verslaafd je bent enz enz...
ik ben de laatste tijd weer volop aant sossen![]()
en ik leg uit 1gr(lees : 1 gram)
7 a 8 lijnen(afhankelijk van hoe zeer mn neus doet...)
maarja ik weet van mezelf dat ik tegenwoordig te grote lijnen leg dus jij zal er wel een pak meer uit halen...
pffrt mn junk gehalte begint weer trug de kop op te stijgen dus ik geef je 1 goede raad :
blijf van dat duivelsspul vanaf!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Tsja wat niet weet dat niet deert....
Kies gewoon je dag dat je het neemt,vrijdag of zaterdag en laat het daar bij.....
Snap sowieso de mensen niet die sos door de weeks nemen,mischien een keer als je de volgende dag vrij bent maar anders toch niet?![]()
Als ik een avondje aan de sos zit moet ik er de volgende dag echt niet aan denken,eerste week zelfs niet.
Natuurlijk is coke link spul als je bepaalde zwakheden hebt,maar je kan er ook je voordeel mee doen.
Ik dronk vroeger bv door de weeks nog welleens,die tijd is allang vervlogen omdat ik weet dat dat de enige tricker voor mij is dat ik zin in sos krijg.Bij mij vind je dus geen bier in huis,soms in het weekend..
Zelfde als dat ik een big mac wel lekker vind,die haal ik ook niet elke dag anders word je modder vet.Met coke precies hetzelfde alleen word je er dan niet vet van maar arm..
carps4ever zei:eerste keer was mijn lijntje 0.2 gram ... maar nu zijn ze 0.5
en nee het is geen troep... de meeste vrienden van mij gebruiken 0.2 gram per lijn en krijgen een dik ffect
zou er 2 lijntjes uithalen voor allebei 1
Bollie zei:carps4ever zei:eerste keer was mijn lijntje 0.2 gram ... maar nu zijn ze 0.5
en nee het is geen troep... de meeste vrienden van mij gebruiken 0.2 gram per lijn en krijgen een dik ffect
Ja sure. halve gram coke in 1 lijn...
Heb ooit eens een kwart gram speed ineens doorgesnoven. Doe ik dus nooit meer, laat staan met coke...
Volgens mij hebben je vriendjes je wijsgemaakt dat de speed die je bezit coke is![]()
Schep toch niet altijd zo op![]()

carps4ever zei:eerste keer was mijn lijntje 0.2 gram ... maar nu zijn ze 0.5
Bollie zei:carps4ever zei:eerste keer was mijn lijntje 0.2 gram ... maar nu zijn ze 0.5
Ja sure. halve gram coke in 1 lijn...
Heb ooit eens een kwart gram speed ineens doorgesnoven. Doe ik dus nooit meer, laat staan met coke...
Volgens mij hebben je vriendjes je wijsgemaakt dat de speed die je bezit coke is![]()
Schep toch niet altijd zo op![]()