Hoeveel lijntjes

Zat0x

Experimenterende gebruiker
Ik heb vandaag van een maat wat sos geregeld. Het wordt de eerste keer.
Hoeveel lijntjes kan ik uit een halve gram halen??

Bedankt ! :beer:

stuikerken

Belezen gebruiker
Ik haal 10 lijnen uit een gram, dus 5 uit een halve. Ik kan er ook meer uit halen, maar dan moet ik te vlug naar het toilet weer :P

wausie91

Bewuste gebruiker
dat vershilt bij mij per dealer bij de een krijg ik meer dan bij de andere meestal een stuk of 6 en als ik geluk heb 7 goede lijnen van een halfje ja van een halfje mn dealer is altijd lekker gul en het is echt goede coke :grin:

Frisko

Badass junkie
ligt er idd aan hoeveel je krijgt en of het goeie is of niet...
ik heb meestal flakes en deze is uitermate goed!!
ligt er ook geheel aan hoe je zelf bent,wat je gewoon bent,hoe verslaafd je bent enz enz...
ik ben de laatste tijd weer volop aant sossen :( :( en ik leg uit 1gr(lees : 1 gram)
7 a 8 lijnen(afhankelijk van hoe zeer mn neus doet...)
maarja ik weet van mezelf dat ik tegenwoordig te grote lijnen leg dus jij zal er wel een pak meer uit halen...

pffrt mn junk gehalte begint weer trug de kop op te stijgen dus ik geef je 1 goede raad :
blijf van dat duivelsspul vanaf!!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes: :( :angry:

Mr 187

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
ligt er ook geheel aan hoe je zelf bent,wat je gewoon bent,hoe verslaafd je bent enz enz...
ik ben de laatste tijd weer volop aant sossen :( :( en ik leg uit 1gr(lees : 1 gram)
maarja ik weet van mezelf dat ik tegenwoordig te grote lijnen leg dus jij zal er wel een pak meer uit halen...

pffrt mn junk gehalte begint weer trug de kop op te stijgen dus ik geef je 1 goede raad :

Tsja wat niet weet dat niet deert....

Kies gewoon je dag dat je het neemt,vrijdag of zaterdag en laat het daar bij.....

Snap sowieso de mensen niet die sos door de weeks nemen,mischien een keer als je de volgende dag vrij bent maar anders toch niet? :wave:

Als ik een avondje aan de sos zit moet ik er de volgende dag echt niet aan denken,eerste week zelfs niet.

Natuurlijk is coke link spul als je bepaalde zwakheden hebt,maar je kan er ook je voordeel mee doen.

Ik dronk vroeger bv door de weeks nog welleens,die tijd is allang vervlogen omdat ik weet dat dat de enige tricker voor mij is dat ik zin in sos krijg.Bij mij vind je dus geen bier in huis,soms in het weekend..

Zelfde als dat ik een big mac wel lekker vind,die haal ik ook niet elke dag anders word je modder vet.Met coke precies hetzelfde alleen word je er dan niet vet van maar arm..

melissa

Wijs gebruiker
Mr 187 zei:
Frisko zei:

Tsja wat niet weet dat niet deert....

Kies gewoon je dag dat je het neemt,vrijdag of zaterdag en laat het daar bij.....

Snap sowieso de mensen niet die sos door de weeks nemen,mischien een keer als je de volgende dag vrij bent maar anders toch niet? :wave:

Als ik een avondje aan de sos zit moet ik er de volgende dag echt niet aan denken,eerste week zelfs niet.

Natuurlijk is coke link spul als je bepaalde zwakheden hebt,maar je kan er ook je voordeel mee doen.

Ik dronk vroeger bv door de weeks nog welleens,die tijd is allang vervlogen omdat ik weet dat dat de enige tricker voor mij is dat ik zin in sos krijg.Bij mij vind je dus geen bier in huis,soms in het weekend..

Zelfde als dat ik een big mac wel lekker vind,die haal ik ook niet elke dag anders word je modder vet.Met coke precies hetzelfde alleen word je er dan niet vet van maar arm..

idd ik heb echt geen behoefte meer de eerste week naar een avondje sos......
laat staan de dag erna getverderrie
voorlopig heb ik ff helemaal geen behoefte maar ja t weekend komt er weer aan......
begint t geauwehoer weer van voor af aan :( :(
ik merkte op vakantie overiggens wel dat ik wat miste als ik wijn dronk,heel listig......
maar ik voel me wederom lekker,en mijn neusje voelt licht en luchtig :mrgreen:
ga t gevecht dit weekend zeker weer aan met men. de witte duivel.....
t bevalt me prima,heeeeeellllllll prima zonder......
maar terug on toppic,ik haal er 4 dikke lijnen uit,en 3 uit mijn eerste halfje.......
we nemen dan een hele dikke als beginner,zodat ie er gelijk inhakt.....
gemiddeld gaan er 5 pakjes doorheen met zijn tweetjes op een avond....
mocht ik terugvallen hou ik t op 3 pakjes.......dat zou ook al heel wat zijn

eerste keer was mijn lijntje 0.2 gram ... maar nu zijn ze 0.5

en nee het is geen troep... de meeste vrienden van mij gebruiken 0.2 gram per lijn en krijgen een dik ffect

zou er 2 lijntjes uithalen voor allebei 1

Bollie

Bewuste gebruiker
carps4ever zei:

en nee het is geen troep... de meeste vrienden van mij gebruiken 0.2 gram per lijn en krijgen een dik ffect

Ja sure. halve gram coke in 1 lijn...
Heb ooit eens een kwart gram speed ineens doorgesnoven. Doe ik dus nooit meer, laat staan met coke...

Volgens mij hebben je vriendjes je wijsgemaakt dat de speed die je bezit coke is :grin:

Schep toch niet altijd zo op :)

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
Bollie zei:
carps4ever zei:

Heb ooit eens een kwart gram speed ineens doorgesnoven. Doe ik dus nooit meer, laat staan met coke...

Volgens mij hebben je vriendjes je wijsgemaakt dat de speed die je bezit coke is :grin:

Lol :beer:
Ik let eigelijk nooit echt op hoeveel lijntjes ik uit halve of hele haal :confused:
Ene keer neem je wat kleine en fijne andere keer wat lange en dik of dun.
Voor eerste keer is handig gewoon met dun lijntje te beginnen en dan niet overdreven lang.. dan merk je vanzelf hoe of wat :confused: Denk ik..

:wave:

Sniffie

Experimenterende gebruiker
carps4ever zei:

Dan worden het dure avondjes.

Moet zeggen dat ik ooit een halfje met iemand heb gedeeld en gelijk alles in 1x weg, dus allebei 0.25 gr en verdelen over twee neusgaten, maar toen voelde ik me wel heel lekker.
Als je het echter altijd zo doet, is het nog een duurdere hobby dan het sowieso al is.

bolle

Newbie
dat is toch voor iedereen verschillend niet iedereen legt even dikke
of even lange lijntjes gewoon ff kijken wat voor jou het beste is

DjTrips

Bewuste gebruiker
Bollie zei:
carps4ever zei:

ja speed voor coke verkopen, komt wel vaker voor;

-uit 0.5gr haal je 5 normale lijntes, ik haal daar 2 à 3 lijnen uit voor mij (speed dan)

-een halve gram coke of speed zou te zot zijn om te doen, als het beetje degelijk coke/Speed is ga je tegen de vlakte en doet je enkel bewegingen die kunnen voorkomen zoals iemand die een elektro-chock krijgt

Bovenaan