hoeveel lijntjes uit 1 gram?

Kockar

Experimenterende gebruiker
1.0 staat gelijk aan 10 lijntjes, hangt natuurlijk van verschillende factoren af. Vroeger was dit andere koek natuurlijk toen ik afhankelijk was van kapitalistische snobs.

Tim-010

Newbie
ik kan zeker wel 13 lijntjes uit een gram halen, maar het is ook pure kwaliteit (daarmee bedoel ik dat de coke niet versneden is door de dealer zelf) wat ik krijg, en dat weet ik zeker.
ik heb het laten testen en kwam op 74 % uit, en dat is aardig wat heb ik vernomen :rock:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Missyy23 zei:
virtual77 zei:
Ik leg ongeveer 20 lijnen uit 1gram

That's a LOT !!!! of leg je ienieminie lijnen ? :)

Heeft natuurlijk heel veel te maken met de sterkte van je poeder. Als we het over coke hebben en je hebt 89% coke, dan is het niet vreemd dat je er 20 lijnen uit legt. Als je daarnaast een pakje van 45% coke hebt, en je legt daar 10 lijnen uit heb je dus net zo veel coke in je systeem.

Beetje appels met peren vergelijken dus...

virtual77

Belezen gebruiker
Missyy23 zei:
virtual77 zei:
Ik leg ongeveer 20 lijnen uit 1gram

That's a LOT !!!! of leg je ienieminie lijnen ? :)

Ik leg niet zo een grote lijnen dat klopt. Denk dat ik best wel goede kwaliteit heb.
En vooral omdat als je te grote lijnen legt en snuift je neusslijmvlies het toch niet kan opnemen en het verloren gaat. Dus liever kleine lijntjes en wat meer snuiven dan grote lijnen en dat er verloren gaat.

Missyy23

Bewuste gebruiker
Ja, dat is eigenlijk ook wel zo, jullie hebben gelijk, ik schreef het eerste wat in me opkwam, en wilde er ook niet stoer mee doen ofzo, maar idd, had niet nagedacht dat je geen superlijnen legt of uberhaupt aankan van goeie kwaliteit :)

Life_ATW

Newbie
als mentioned hierboven is het een beetje kwaliteit afhankelijk maar ik denk dat ik ook een lijn of 20 leg uit een gram. Ik wil meestal doorgaan en ik heb de prettigste ervaring met veel kleine lijntjes (elk half uur/uur een lijntje links en een lijntje rechts) lijkt me op een prettige piek te houden.

DevilWish

Newbie
Bennie_Kook zei:
Uit 1 gram haal je (in het begin) 20 goeie, fijne, dunne, lange lijntjes. Later wordt dat (iets) minder, en het ligt natuurlijk ook aan je dealer.

Gewoon echt goed fijn maken, en 20 moet te doen zijn. En daarmee zit je in het begin zeer zeker wel een hele nacht, van 8 's avonds tot 8 's ochtends. Rustig aan. Had in het begin, na maanden geen gebruik, ook echt genoeg aan een halve. Pak nu makkelijk 2/3, maar als ik naar de andere dealer ga kan soms 1 al meer dan genoeg zijn. Verschilt per keer.

Probeer niet groot over te komen naar de rest van de groep, neem in het begin 1/2 lijnen, en wacht een kwartier. Luister naar je lichaam. Het kan nl. echt wel verkeerd vallen, dat je in het begin ietsie teveel pakt en nokkie nokkie gaat. Of juist later op de avond ineens teveel bijpakt.

Coke, altijd rustig aan mee blijven doen!
Inderdaad, klopt volledig. Behalve die 20 lijntjes dat heb ik ook niet in begin kunnen uithalen :xtc:

Mananas

Belezen gebruiker
Tripreporter
Als het om goede sosa gaat, dan is en blijft het mijn favoriete drug <3

Met goede sosa en goed gegeven (van hoeveelheid), haal ik er zo'n zeven lijntjes uit denk ik.

Ik vind goede sosa niet echt een uitgaansdrug, anders sta je om het uur of zo op het toilet om een nieuwe lijn te kappen.

Meestal gebruik ik het gewoon thuis, als het nog eens voorvalt dat ik het doe - je mag dan wel vol energie zitten van goede sosa, maar er is helemaal (bij mij althans) geen nerveus of opgefokt gevoel aanwezig.

Gewoon de stereo lekker hard opendraaien en heel de nacht gewoon genieten van de euforie of gewoon babbelkicken tegen een maat of zo tot die er echt helemaal maf van wordt haha :grin:

Met slechte kwaliteit al wel eens paar nare ervaringen gehad btw, paranoia, tremor, hartkloppingen,...

Maar zelfs met goede sosa blijf ik echt chronisch insomniac, dat is soms wel om door te draaien, tegen dat het licht wordt begin ik echt te balen (zoals nu, lol) :)

Eat Acid, see God; sniff Cocaine, be God :hearteyes:

Arnie87

Belezen gebruiker
Ken iemand die haalt er 4-6 lijnen uit ofos, geen idee hoe maar die ramt er zo 250mg in in 1x.... denk ik echt van WTF doe jij nou man :confused::confused::confused:::confused::confused::confused:.... zegt ie dat het relex is
Wat was het?? gewoon goeie coke dus...

Ik word dan helemaal gestoord van de energie als ik 150mg pak ofso,, ik vind 100mg al pittig.. en 70 beste.

Het light eraan of je rustig blijft..... als je er goed tegen kan en je adreanline niveaus etc blijven op een laag pitje wordt je ook niet gek of moet je opeens lopen ofso.
Sommige mensen worden er extreem relex van ... ... dat zijn de enige die veel kunnen pakken.

niets stoers aan maar hoe reageer je er op ........

MeejheM

Badass junkie
ik zie in mijn omgeving dat mensen in de huiselijke kring veelal vaker kleinere beetjes snuiven, ten opzichte van een flinke lijn waar het eigenlijk niet mag.

ik heb werkelijk geen idee hoeveel lijntjes er gemaakt worden, wij zorgen gewoon dat er de hele tijd wat ligt. ik denk dat ik zelf ongeveer 7/8 maal 2 kleine lijntjes snuif in elk neusgat voordat ik een gram op heb.

hoeveel ik snuif op een avond word meer bepaald door hoelaat ik begin en afhaak.

SirErick

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
atbboy zei:
3 uit 1 gram, 2 uit halve wel dunne...
Stoer.
Pieter210 zei:
Angramar Temenos zei:
Ik duw m'n neus in een berg 9 strepen, tony montana stilo.
Stel een newbie leest dit en wil ook stoer zijn voor zijn vrienden en snuift idd een gram in één keer naar binnen; grote kans dat ie dood gaat daaraan.
Boys, het gebruik van coke - of welke drugsoort dan ook - is niet stoer of cool.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
SirErick zei:
Boys, het gebruik van coke - of welke drugsoort dan ook - is niet stoer of cool.

+1

Jammer genoeg zien veel jongeren drugs (roken, snuiven, slikken,..) nog als stoerdoenerij.

Meestal een lijntje of 10-15.. Maar ongelofelijk dat er mensen zijn die maar 2 lijnen doen, dan is het wel erg snel op. Hangt ook wel heel erg van de kwaliteit af moet ik zeggen. Des te beter, des te grotere lijnen.

SirErick

Wijs gebruiker
Tekzor668 zei:
SirErick zei:
choortablet zei:
Des te beter, des te grotere lijnen.
Nee, dat is dus fout gedacht.

Volledig mee eens. Als ik nog es topkwaliteit tegen kom dan doe ik zeker 3 avonden met een grammetje, hoe beter hoe minder net :wink:.
Als je naar de DF-meeting komt en lief tegen me bent leg ik voor jou wel een lijntje coke neer (detail: mijn coke komt rechtstreeks van de bron vandaan, dus het is onversneden).

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Goede kwaliteit coke..
Had een halfje gehaald.
Een iemand deed mee.
Ieder 5 lijnen eruit gehaald. = 10 lijnen.
Elk van ongeveer 50 mg.
Goed geamuseerd en voelde het goed.
Dus nee, niet hoe meer hoe beter.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Zeker minimaal 10 bij goed spul. Ben er jaren aan verslaafd geweest maar heb nooit de neiging gehad om stoer 2 lijnen te leggen. Nee, zelfs niet na jaren van verslaving.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Bij een volle 1,0 gram zuivere coke kan je wel iets 20 goeie lijntjes halen. Ik ben er altijd wel fan van om alle lijntjes alvast klaar te hebben liggen. :)

Arnie87

Belezen gebruiker
Dit is wel een leuk topic dus ik kick em ff..

Ik haalde altijd 20 lijnen uit 1 gram...... xD.. daarna stuk of 10.....

naarmate ik er steeds meer aan gewend raakte (VEEL minder zenuwen en minder hoge hartslag etc) kon ik met gemakt 4 lijnen uit 1 gram halen. Als ik dan 1x 250mg snuif is de hartslag 85... niet echt gevaarlijk want ik merk dat tot 100 het te doen is zonder uit je stoel te springen van de energie.. Volgens mij is 140 de gaverenzone met de bijhorende bloeddruk problemen die komen

Kwaliteit is niet zo super maarja iig rond de 50 %

SirErick

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
Ik had stiekum gehoopt dat SirErick naar het font, de grootte en het aantal letters zou vragen.
En waarom had je dat gehoopt?

Arnie87 zei:
naarmate ik er steeds meer aan gewend raakte (VEEL minder zenuwen en minder hoge hartslag etc) kon ik met gemakt 4 lijnen uit 1 gram halen.
Heftige shit hoor, jij bent een store gozer hé? We zijn onder de indruk hoor... Not!

Arnie87 zei:
Volgens mij is 140 de gaverenzone met de bijhorende bloeddruk problemen die komen
Is dat in rusttoestand en zo ja, komt dat alleen voor als je coke hebt gebruikt of heb je daar altijd last van? Indien het laatste dan is mijn advies om je huisarts te bezoeken. Als het alleen voorkomt wanneer je coke hebt gebruikt dan hoeft het geen probleem te zijn, mits je geen last hebt van kortademig- en/of benauwdheid.

Attimo

Belezen gebruiker
Ik haal ongeveer 10 lijnen uit een gram en daar doe ik zeker 2 avonden mee.

Meestal begint mijn avond met een joint of twee, dan alcohol de hele nacht door maar na enkele uren wordt dat gemixt met een paar lijntjes om dan thuis met een goeie maat of twee te eindigen met een joint.

MeejheM

Badass junkie
SirErick zei:
MeejheM zei:
Ik had stiekum gehoopt dat SirErick naar het font, de grootte en het aantal letters zou vragen.
En waarom had je dat gehoopt?

Daar had ik ontzettend om kunnen lachen. vanwege je hobby met coke, naast gebruiken.

Ik zie er de humor wel van in, die opmerking van me.

Ligt aan de puurheid, bij een hele die ik bij die dealer haal een stuk of 8 , maar dat is wel versneden en maar 0.8 g , maar als ik een gram pure heb denk ik wel een stuk of 20!

Snowblind

Belezen gebruiker
Die hele gram ging op. Meer in hoopjes dan in lijntjes. Of gewoon met mijn pink naar binnen douwen die yayo.
3 of 4 gr. joeg ik er trouwens ook vaak doorheen per nacht. Niet dat ik er trots op ben. Uiteindelijk door o.a. een van die eerste youbevideo's van SirErick wat minder achterlijke hoeveelheden en minder frequent gaan gebruiken.

Waarvoor credits.

MeejheM

Badass junkie
@Snowblind: is "die" hele gram getest en nagewogen? maakt niet uit hoe je het naar binnen werkt, maar 3 of4 gram in je eentje in een nacht, of etmaal als je dat liever hebt is echt niet normaal.

dat doen 3 tot 5 van mn vrienden die coke gebruiken op een avond, maar die is misschien goed, maar zeker niet puur, en van andere drugs heb ik bijvoorbeeld nooit een half grammetje in zo'n klein k*tsealtje gekregen, misschien visloodjes...

ik snuif het zelf eigenlijk nooit, maar mijn neus kan trouwens maar een beperkte hoeveelheid van elke drugs aan. als je je neus ophaalt blijf je bezig, en als je hem snuit ben je drugs kwijt...

ik denk dat 20 lijntjes zoals veel mensen hier bevestigen aardig klopt. uit mijn eigen omgeving waar coke gebruikt word, als m'n eigen ervaring met het snuiven van allerlei poeders. 2 lijntjes per persoon zie ik ook vaak. dus als iemand 1 lijntje van 0.1g(100mg) verdeelt over 2 neusgaten is natuurlijk hetzelfde.

maar dit is ook weer zo'n topic waarbij opscheppen over je gebruik erg makkelijk op de loer ligt, terwijl je je misschien beter kan schamen.

volgens mij is 20 lijntjes ongeveer de conclusie.

Snowblind

Belezen gebruiker
Lees het nog eens opnieuw. Er staat dat ik er niet trots op ben en Erick dankbaar ben dat hij dat gevaarlijke gedrag bij me afgeremd heeft dus waarom begin je over stoerdoenerij?
Heeft geen zin om over de kwaliteitswaarde van de cocaïne te gaan redetwisten want daar komen we op dit abstracte medium toch niet uit. Werd in ieder geval niet via sealtjes aangeleverd als dat je een betere indicatie geeft.
Zonder drank en benzo's erbij valt het überhaupt niet vol te houden in die hoeveelheden en uiteindelijk krijg je het ondraaglijke gevoel dat het slecht af gaat lopen als je nog meer neemt.

Wat de opnamecappaciteit van de neus betreft: nam het ook oraal erbij. Zonde ja.
Raad het iedereen af dit na te volgen.

MeejheM

Badass junkie
1 gebruiker kan zo'n topic ook niet echt 1 kant uitsturen, das meer het totaalbeeld.

het kan mij niet echt boeien wie er wat snuift en hoeveel daarvan, maar een startend cokegebruiker stelt zo'n vraag, en krijgt dan antwoord van mensen waarvan ik aannneem dat ze soms niet alleen meer ervaring hebben, maar ook meer tolerantie tegen het middel in kwestie.

tel uit je winst...

XLR8

Newbie
Jezus heb ik al vaak troep gehad als ik dit zo lees..

Vroeger kon ik max 4x lijntjes uit 1gr halen, wel sterk effect telkens.

Ik doe tegenwoordig vingers, ik had één van 10gr gekocht en daar doe ik al ff mee.

Heb nu gisteren sos gekocht om is te proberen (betere kwaliteit blijkbaar) en ik denk dat ik
toch een lijntje of 14 uit men 1.5gr heb gehaald, kben ondertussen wel helemaal gaar dus ik kan het niet meer met zekerheid zeggen :grin:.

MeejheM

Badass junkie
Ben jij serieus XLR? Iedereen weet toch dat sos gewoon een naam voor coke is wat geen crack is...

Amateurtje

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
Ben jij serieus XLR? Iedereen weet toch dat sos gewoon een naam voor coke is wat geen crack is...

Waarschijnlijk zal ie zo gaar zijn dat ie het verschil nimi weet tusse coke en sos haha:d
Snap wel niet goe wrm jullie hollanders het woord sos gebruik. Ach ja:/

Fool

Badass junkie
Amateurtje zei:
MeejheM zei:

Waarschijnlijk zal ie zo gaar zijn dat ie het verschil nimi weet tusse coke en sos haha:d
Snap wel niet goe wrm jullie hollanders het woord sos gebruik. Ach ja:/
Ik snap ook niet waarom jullie het woord poepen opnieuw hebben uitgevonden. :')

Bovenaan