virtual77 zei:Ik leg ongeveer 20 lijnen uit 1gram
Missyy23 zei:virtual77 zei:Ik leg ongeveer 20 lijnen uit 1gram
That's a LOT !!!! of leg je ienieminie lijnen ?![]()
Missyy23 zei:virtual77 zei:Ik leg ongeveer 20 lijnen uit 1gram
That's a LOT !!!! of leg je ienieminie lijnen ?![]()
Inderdaad, klopt volledig. Behalve die 20 lijntjes dat heb ik ook niet in begin kunnen uithalenBennie_Kook zei:Uit 1 gram haal je (in het begin) 20 goeie, fijne, dunne, lange lijntjes. Later wordt dat (iets) minder, en het ligt natuurlijk ook aan je dealer.
Gewoon echt goed fijn maken, en 20 moet te doen zijn. En daarmee zit je in het begin zeer zeker wel een hele nacht, van 8 's avonds tot 8 's ochtends. Rustig aan. Had in het begin, na maanden geen gebruik, ook echt genoeg aan een halve. Pak nu makkelijk 2/3, maar als ik naar de andere dealer ga kan soms 1 al meer dan genoeg zijn. Verschilt per keer.
Probeer niet groot over te komen naar de rest van de groep, neem in het begin 1/2 lijnen, en wacht een kwartier. Luister naar je lichaam. Het kan nl. echt wel verkeerd vallen, dat je in het begin ietsie teveel pakt en nokkie nokkie gaat. Of juist later op de avond ineens teveel bijpakt.
Coke, altijd rustig aan mee blijven doen!

Angramar Temenos zei:Stoer.atbboy zei:3 uit 1 gram, 2 uit halve wel dunne...
Boys, het gebruik van coke - of welke drugsoort dan ook - is niet stoer of cool.Pieter210 zei:Stel een newbie leest dit en wil ook stoer zijn voor zijn vrienden en snuift idd een gram in één keer naar binnen; grote kans dat ie dood gaat daaraan.Angramar Temenos zei:Ik duw m'n neus in een berg 9 strepen, tony montana stilo.
SirErick zei:Boys, het gebruik van coke - of welke drugsoort dan ook - is niet stoer of cool.
Nee, dat is dus fout gedacht.choortablet zei:Des te beter, des te grotere lijnen.
SirErick zei:Nee, dat is dus fout gedacht.choortablet zei:Des te beter, des te grotere lijnen.
Als je naar de DF-meeting komt en lief tegen me bent leg ik voor jou wel een lijntje coke neer (detail: mijn coke komt rechtstreeks van de bron vandaan, dus het is onversneden).Tekzor668 zei:SirErick zei:Nee, dat is dus fout gedacht.choortablet zei:Des te beter, des te grotere lijnen.
Volledig mee eens. Als ik nog es topkwaliteit tegen kom dan doe ik zeker 3 avonden met een grammetje, hoe beter hoe minder net.
En waarom had je dat gehoopt?MeejheM zei:Ik had stiekum gehoopt dat SirErick naar het font, de grootte en het aantal letters zou vragen.
Heftige shit hoor, jij bent een store gozer hé? We zijn onder de indruk hoor... Not!Arnie87 zei:naarmate ik er steeds meer aan gewend raakte (VEEL minder zenuwen en minder hoge hartslag etc) kon ik met gemakt 4 lijnen uit 1 gram halen.
Is dat in rusttoestand en zo ja, komt dat alleen voor als je coke hebt gebruikt of heb je daar altijd last van? Indien het laatste dan is mijn advies om je huisarts te bezoeken. Als het alleen voorkomt wanneer je coke hebt gebruikt dan hoeft het geen probleem te zijn, mits je geen last hebt van kortademig- en/of benauwdheid.Arnie87 zei:Volgens mij is 140 de gaverenzone met de bijhorende bloeddruk problemen die komen
SirErick zei:En waarom had je dat gehoopt?MeejheM zei:Ik had stiekum gehoopt dat SirErick naar het font, de grootte en het aantal letters zou vragen.
MeejheM zei:maar dit is ook weer zo'n topic waarbij opscheppen over je gebruik erg makkelijk op de loer ligt, terwijl je je misschien beter kan schamen.
MeejheM zei:Ben jij serieus XLR? Iedereen weet toch dat sos gewoon een naam voor coke is wat geen crack is...
Ik snap ook niet waarom jullie het woord poepen opnieuw hebben uitgevonden. :')Amateurtje zei:MeejheM zei:Ben jij serieus XLR? Iedereen weet toch dat sos gewoon een naam voor coke is wat geen crack is...
Waarschijnlijk zal ie zo gaar zijn dat ie het verschil nimi weet tusse coke en sos haha:d
Snap wel niet goe wrm jullie hollanders het woord sos gebruik. Ach ja:/