hoeveel joints per dag?

Hakvlees

Experimenterende gebruiker
Afgelopen jaar was 4-6 joints per dag ongeveer gemiddeld.
Heb dat nu maar gehalveerd omdat ik iets te snel door mn wiet heen ging en dan is het een dure hobby.

gamezz

Bewuste gebruiker
zoveel mogelijk :grin: (grapje)
in mijn frequentie van blowen is er geen vaste regelmaat, soms rook ik een week niets.
om er dan in de week erna keihard tegenaan te gaan.
als ik wiet heb rook ik er zo'n 4 per dag.
eentje smorgens , eentje in de middag, eentje na het eten en een rond een uur of 8-9

W.F.L.

Badass junkie
Ik zit gemiddeld altijd 5 tegenwoordig.. :tearsofjoy:

Behalve vandaag, nu waren het er nul. Maar ik ga straks wel wiet moeten halen ergens, want anders ben ik morgen weer veels te moe. :P

Flexx

Newbie
vroeger elke dag 1 tegenwoordig 0 ik ben er helemaal mee gestopt, en daar ben ik heel blij mee want je word er zo ontzettend wazig van de volgende dag en alles leidt eronder.

stuk of 2-3 per dag :stoned: maar wordt serieus tijd om te minderen, want zoals flexx al zei als je opstaat ben je ZO verschrikkelijk wazig :(

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Euh ik schat zo rond de 5-10 joints wat wel erg schommelt.. :( Is wat veel nog maar gaat verandering in komen als het goed is naar alle waarschijnlijkheid haha :stoned:

weyoun22

Bewuste gebruiker
Het is ook november :P. Het oogstseizoen is net voorbij.

Als je zelf een paar planten hebt gehad dan heb je nu een berg wiet in huis. Dan ga je automatisch wel meer smoken en waarom zou je ook niet? In periodes dat ik alleen wiet van de shop rook dan rook ik veel minder omdat het dan belachelijk veel geld zou kosten om zoveel te roken.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
weyoun22 zei:
Het is ook november :P. Het oogstseizoen is net voorbij.

Als je zelf een paar planten hebt gehad dan heb je nu een berg wiet in huis. Dan ga je automatisch wel meer smoken en waarom zou je ook niet? In periodes dat ik alleen wiet van de shop rook dan rook ik veel minder omdat het dan belachelijk veel geld zou kosten om zoveel te roken.

Ik volg je totaal, en zit zelf ook in die situatie, maar jammer genoeg speelt school niet in op het wiet-oogst seizoen :(

Anyway, morgen weekend, mag ik weer :smoke:

Wietje

Belezen gebruiker
Zo'n 2 a 3 per dag, hangt er wat vanaf, als ik niets heb, smoor ik niet..

Maar ik moet breaks hebben, anders word ik teneergeslagen.

Bovenaan