hoeveel joints per dag?

Bunzerr

Newbie
Ik heb 2 jaar lang 2 a 3 jointjes per dag gerookt >> 's avonds om in slaap te komen...

Nu ben ik 4,5 week gestopt, het valt me soms wel redelijk zwaar maar ik zet door.. Want door dat blowen word je zo vreselijk duf en krijg je op een gegeven moment echt nergens meer zin in....

:stoned: >> even voor mij niet

natalia

Experimenterende gebruiker
jups heb ook lang j'kes gesmoord :smoke: :smoke: :smoke: (2à3 per dag)T was zelf al zo ver bij mij gekomen dat ik niet kon slapen zonder mijn slaapsigaartjen!!geloof me ik sliep als een roosje!!
Toen ik gestopt ben met smoren,heb ik echt ongeloofelijke slaapprobs.gehad,heb nachten wakker gelegen,voelde me rot!
Maar nu smoor ik af en toe nog in de weekends (hoogstens een j'ken)en k voel me stukken beter!! :)

MystiX

:smoke: ik smoor +/- 4 "J's" per dag maar soms heb ik er ook dagen tussenzitten dat ik niet smoor.
Ik ben ook wel eens gestopt voor langere tijd maar had geenslaapprobs.
Wel kreeg ik steeds meer last van m'n ADHD :grin: :grin: :grin: .

flash

Newbie
hmm jah dee reacties zijn eigenlijk nie zo hevig hier ow joh..
ik rook minstens 7-8 in de week en weekend euhm ja das meer zo een 20 per dag ofzo ..tis eigenlijk wel te mjah

u gotta die from something..
peace

MichelZ

Newbie
Ik heb een jaar geleden ongeveer 3 á 4 jointjes op een dag 2 jaar lang gerookt maar op den duur werdt ik er zo erg duf van dat ik maar gestopt ben.

Nu rook ik een enkele keer nog wel is een jointje maar dat is meer voor de lol gewoon. :mrgreen:

Bal0n

Badass junkie
flash zei:
hmm jah dee reacties zijn eigenlijk nie zo hevig hier ow joh..
ik rook minstens 7-8 in de week en weekend euhm ja das meer zo een 20 per dag ofzo ..tis eigenlijk wel te mjah

u gotta die from something..
peace

20?! 2 Mag ik hopen? :P

Jeller

Badass junkie
meestal 4 of 5 joints per dag (met 3tot4 personen) zo'n 6 dagen in de week, maar nog geen echte slaapproblemen gehad, soms lig ik wel langer wakker dan normaal

Drazzic

Bewuste gebruiker
Ik blow ook al tijd niet meer :) wordt er altijd zo sloom van :) of met alcohol dan is het nog te doen maar doe ik ook niet meer, hou niet zo van roken.

smokingnick

was een tijd in de herstvakantie dat we echt een boodschappetas vol met wiet hadden.. toen rookte we echt bijna elke avond 10 joints ofzo. nu alleen int weekend per dag ongeveer 3 of 4 denk k :confused:

Emo

Bewuste gebruiker
klopt, maarjah, nu doen we zkr veel minder man, en dat moeten we zow houden :grin: maar noh, gister waren dr ookal weer 3 door heen gegaan, waren we maar met 4 mense die egt blowde, dus dat is bijna 1 per persoon, noh teveel als je ut mij vraagt

Emo

Bewuste gebruiker
nja, laat k ut zow zeggeh, kvind dat iedereen zelf moet weteh wat ie wil doen, maar kheb de laatste 3 maande iedere dag zowiezo 1 jointje per dag gesmoked, en school, werk allus lijdt eronder, drm ga k ut zkr minder doen, en ook in het weekend noh maar 1 of halve rokeh, want anders blijf k bezig en lukt ut nooit om te stoppeh :)

Emo

Bewuste gebruiker
uuuuhm tsjah, daar noem je wel weer wat hoor :P
maarja, kben gestopt met roken en weet ook wel dat dit moeilijker wordt maar ik denk als ik echt wil minderen het me wel gaat lukken !
ik zal er hard voor moeten knokken af en toe, maarja ik heb het toch zeker ook zelf zo ver laten komen ! :)

Emo

Bewuste gebruiker
jah, het is vakantie dus mag het nog even, maarja wel een dom iets maar zow lukt het even beter in me leven, verder ga ik echt minderen met blowen want ik begin er verslaafd aan te raken, dus alleen weekende nog, en misschien nog wel minder naar een tijdje :grin:

BacingsPen

Badass junkie
Emo zei:
jah, het is vakantie dus mag het nog even, maarja wel een dom iets maar zow lukt het even beter in me leven, verder ga ik echt minderen met blowen want ik begin er verslaafd aan te raken, dus alleen weekende nog, en misschien nog wel minder naar een tijdje :grin:

LOL jullie hebben vanmorgen geblowd?:P Emo, JE BENT AL VERSLAAFD! Ik ook hoor daar niet van, ben het deze vakantie weer geworden:P Maargoed, daar kom ik wel weer een tijdje van af:P en dan in een volgende vakantie neemt de mate van mijn verslaving weer toe:P(Een blower die zich bekommert om zijn gezondheid, maar het gebruikt niet uit zijn leven wil bannen heeft zo zijn pieken en dalen in de mate van gebruik :grin: )

spacelord

Wijs gebruiker
Even dit topic terug actueel maken

Ik rook een gram per dag, daar doe ik meestal zo'n 5 a 6 joints van. Om de week een DMT trip, om 3 weken een paddo of LSD trip. Andere drugs gebruik ik niet echt routinematig, eerder een keer 3 dage ofzo na elkaar en dan een maand of 2 ertussen.

Kontrast

Newbie
Haal jij 5 á 6 jointjes uit 1 gram? Dat vind ik knap! En DMT/truffels/paddo's, beinvloed dat je nog positief als je 't zoveel gebruikt? Kan me voorstellen dat het je wel een boost geeft in je ontwikkeling?

Ik rook zelf ongeveer 1 jointje per dag en vaporize daarbij tussen de 1 en 5 bowls. Ook rook ik heel af en toe een shaggie en drink ik vaak 1 of 2 biertjes op een dag.

Op het werk rook ik meer, en als ik bij vrienden ben blow ik ook meer. Ben wel van plan om te stoppen en alleen nog maar te vaporizen.

Karhu

Wijs gebruiker
Blow alleen in het weekend, ook nooit alleen en denk dat we met een gram ongeveer 2 weekenden, misschien zelfs 3 weekenden kunnen doen. Roken we met 3/4 personen :tearsofjoy: !

spacelord

Wijs gebruiker
Kontrast zei:
Haal jij 5 á 6 jointjes uit 1 gram? Dat vind ik knap! En DMT/truffels/paddo's, beinvloed dat je nog positief als je 't zoveel gebruikt? Kan me voorstellen dat het je wel een boost geeft in je ontwikkeling?

Ik kan er evengoed een halve gram per joint in doen, maar dat zou te prijzig worden. Ik rook liever een paar kleine dan gewoon 1 dikke. Niet het effect alleen is leuk, maar ook het roken op zich :)

DMT beïnvloed me helemaal niet, dat is gewoon gestoord en verder denk ik er niet echt over na :grin:. Ik gebruik het nog niet heel lang (maand of 5) maar als mijn resterende 250mg op is, ga het de rug toe keren.
In het begin waren paddo's en lsd mentaal heel zwaar, ik tripte maar een keer om het half jaar toen. Maar met wat ervaring kan je dat allemaal veel beter plaatsen en verwerken.

Naast tripmiddelen gebruik ik verder enkel sporadisch een keer ketamine, dus mijn gebruik valt op zich wel mee :openmouth:

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Tot voor kort enkele per dag maar nu toch eventjes uit die waas komen en beperken tot de weekends... :smoke:

Octogonapus

Belezen gebruiker
denk wel 1 of 2, ben wel gemindert eerst was het stukke meer.

nou zitte er ook elke week dagen tussen dat ik niet blow (soms ook 4 dagen achter elkaar en dan weer elke dag)

ligt een beetje aan hoe ik me voel, maar ben wel verslaafd.

En het ligt er natuurlijk aan wat ik doe, soms blow ik in een weekend reteveel en dan met paar biertjes

en soms rook ik 1jointje in mijn pep-vaagheid want ben ik wel weer bestlang de weg kwijt :stoned:

Bovenaan