. Hij heeft nog ongeveer een 65 gram dus zo lang zal het niet meer duren vooraleer hij op is en dan zal het blowen heel wat minder worden want iedee dag 2 a 3 joints met wiet uit de shop dat kost wel wat geld en dat heb ik er niet meer voor over omdat het niet meer zo fijn is als vroeger.Purple haze zei:Idd, elke dag blowen is niet leuk. Het gaat vervelen. Als je het niet te vaak doet (dus elke week 1 keer) dan blijft het leuk.

Purple haze zei:Niet echt veel meer, vroeger blowde ik elke dag maar dat doe ik al een hele tijd niet meer. Nu rook ik ongeveer 1 joint per week. In de vakantie's wil dat nog wel eens wat meer zijn. 0.14 joints per dag dus :P

Flitskikker zei:in de week is het meestal 1a2 jointen / dag
In het weekend kan dat wel eens veel meer worden![]()
maar zou eens moeten minderen, doe redelijk zwaar werk nu. en kan s'morgens altijd zo slecht uit mijn bed![]()
Dissonant zei:Nu 2 a 3 per dag
Ik heb periodes gehad van 8+ per dag

Valentijntje zei:Dissonant zei:Nu 2 a 3 per dag
snap niet dat mensen meer dan +- 10 joints per dag roken.. dan word je toch helemaal niet meer stoned of ligt dat aan mij? En 10 joints draaien en roken op 1 dag lijkt mij ontzettend veel werk..
ik rook dr nu 3 per week
Dissonant zei:Valentijntje zei:Dissonant zei:Nu 2 a 3 per dag
snap niet dat mensen meer dan +- 10 joints per dag roken.. dan word je toch helemaal niet meer stoned of ligt dat aan mij? En 10 joints draaien en roken op 1 dag lijkt mij ontzettend veel werk..
ik rook dr nu 3 per week
Neen, je wordt vooral moe en afwezig. Het heeft idd geen enkele zin.
Xeno zei:0.14285714285714285714285714285714 per dag.
1 per week dus ong.