Hoeveel joints per dag?

Jaimie

Belezen gebruiker
Zulke dingen zijn moeilijk om te zeggen, in de week gebeurt het niet zoveel, int het weekend kan het soms per dag oplopen tot 5-10-15+, maar meestal zijn dit gedeelde joints, dus een echt aantal erop plakken lukt niet zo goed omdat het van dag tot dag verschilt en of je hem op je eentje doet, deelt met 1 andere persoon of met meerdere personen

BelgonX

Belezen gebruiker
Probeer momenteel niet meer tijdens de week jointjes te draaien maar soms 's avonds als ik thuis zit en niets om handen heb of ergens met wat vrienden zit durf ik er nog wel eens eentje rollen om vervolgens erges rustig te chillen.
Nja, weekends en vakanties kan oplopen tot 10 per dag maar dan ook weer niet alleen dus kan je stellen op men eentje 3 - 5 goeie jointen per dag in het weekend. Vroeger was dit allemaal nog veel erger maar probeer nu grenzen te trekken :P

Purple haze

Bewuste gebruiker
Niet echt veel meer, vroeger blowde ik elke dag maar dat doe ik al een hele tijd niet meer. Nu rook ik ongeveer 1 joint per week. In de vakantie's wil dat nog wel eens wat meer zijn. 0.14 joints per dag dus :P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ach ik heb ook zo'n periode gehad dat er 2 tot 3 gram per dag doorheen ging. Dan is het ook niet leuk meer. Tegenwoordig zit ik weer op school enzo en houd ik het bij het weekend en dan 2 of 3 jointjes per dag.

Purple haze

Bewuste gebruiker
Idd, elke dag blowen is niet leuk. Het gaat vervelen. Als je het niet te vaak doet (dus elke week 1 keer) dan blijft het leuk.

Trippelicious

Experimenterende gebruiker
Ik rook er nu een 2-3 per dag, maar vroeger was da eeen stuk of 5.
Maar mijn ouder hebben me betrapt dus nu is het wat minder, ik rook ook niet meer in de omgeving van mijn thuis of vlak voor ik naar huis ga.
Ik rook nu vooral nog op school, een vriend van mij heeft enkele planten zelfkweek dus we blowen bijna elke speeltijd. En het is gratis dus :stoned: . Hij heeft nog ongeveer een 65 gram dus zo lang zal het niet meer duren vooraleer hij op is en dan zal het blowen heel wat minder worden want iedee dag 2 a 3 joints met wiet uit de shop dat kost wel wat geld en dat heb ik er niet meer voor over omdat het niet meer zo fijn is als vroeger.

Shiva1982

Belezen gebruiker
Purple haze zei:
Idd, elke dag blowen is niet leuk. Het gaat vervelen. Als je het niet te vaak doet (dus elke week 1 keer) dan blijft het leuk.

Ik rook elke dag 2 á 3 joint... hou ik al jaren vol en ben het nog steeds niet zat :stoned:

inferno33

Bewuste gebruiker
Ik denk dat ik op 1 gemiddeld zit, maargoed, dat is dan eigenlijk gewoon tien gram met zn vieren in het weekend, en afentoe(2-3x per week) een samen met een maat.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik rook zeker 2 gram per dag weg...
Binnenkort maar eens kijken hoe het nuchter ook alweer was :wave:

Hype

Bewuste gebruiker
stuk of 3 per week? Meeste als ik de volgende dag niet vroeg op hoef of zelfs helemaal vrij ben.

geox

Bewuste gebruiker
In de week als het school is: 3-5 per dag
In het weekend: 5-10 per dag

Best veel maar ik wil het maar niet beu worden :stoned:

Lord Herbal

Belezen gebruiker
doordeweeks, bijna nooit, anders 2-3 achter elkaar
in het weekend (vrijdag<->zondag) verschillend, meestal tussen de 3 en 7...

Purple haze

Bewuste gebruiker
Purple haze zei:
Niet echt veel meer, vroeger blowde ik elke dag maar dat doe ik al een hele tijd niet meer. Nu rook ik ongeveer 1 joint per week. In de vakantie's wil dat nog wel eens wat meer zijn. 0.14 joints per dag dus :P

In de vakantie's blow ik meestel wel wat meer. Maar niet te vaak, het moet leuk blijven :) :smoke: :stoned:

azgaza

Badass junkie
Vandaag tot nu toe 5 joints, maar dat is vrij weinig voor mijn doen, ik heb zeker al weer vier uur niet geblowed. En ja; ik ben van plan te minderen, ik weet alleen nog niet hoe. Het is echt een wondermiddel voor mij.

Mr. Decay

Belezen gebruiker
1 tot 2x in de week, liefst 1, heb in mijn leven al genoeg wiet en hasj gerookt en dat heb ik geweten dus ben 2 jaar geleden een hele tijd gestopt en nu af en toe nog 1 dus, bevalt me erg goed. :rolleyes:

Flitskikker

in de week is het meestal 1a2 jointen / dag
In het weekend kan dat wel eens veel meer worden :stoned:
maar zou eens moeten minderen, doe redelijk zwaar werk nu. en kan s'morgens altijd zo slecht uit mijn bed :confused:

Purple haze

Bewuste gebruiker
Flitskikker zei:
in de week is het meestal 1a2 jointen / dag
In het weekend kan dat wel eens veel meer worden :stoned:
maar zou eens moeten minderen, doe redelijk zwaar werk nu. en kan s'morgens altijd zo slecht uit mijn bed :confused:

Als je wilt kappen kan je het beste in 1 keer doen. Gewoon een tijdje niet blowen.

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Dissonant zei:
Nu 2 a 3 per dag

Ik heb periodes gehad van 8+ per dag

snap niet dat mensen meer dan +- 10 joints per dag roken.. dan word je toch helemaal niet meer stoned of ligt dat aan mij? En 10 joints draaien en roken op 1 dag lijkt mij ontzettend veel werk..

ik rook dr nu 3 per week

davie

Wijs gebruiker
Nu rook ik zo tussen de 3 a 5 joints per dag, maar wel veel dunner dan een tijd geleden. Ik rook nu nooit meer dan 1 gram per dag. wel minimaal een halve gram per dag. Maar vroeger rookte is zo'n 2 a 2,5 gr per dag.

Ik werd idd niet echt stoned meer. Maar de laatste tijd rook ik veel minder en merk dat wel. Al rook ik nu 2gr, dan klap ik om, maar toen kon ik gewoon blijven roken. :stoned:

buzzrider

Wijs gebruiker
in de week 3 per dag, in het weekend 5 per dag ofzo
vroeger waren dat er altijd minimum 6 per dag, alleen dan hé, van samen te smoren voel ik niet veel :stoned:

hallotje

Bewuste gebruiker
zo 3 per dag... probeer altijd zo laat mogelijk te beginnen. Op een goede zaterdag avond gaan er wel meer op....

Dissonant

Bewuste gebruiker
Valentijntje zei:
Dissonant zei:
Nu 2 a 3 per dag

snap niet dat mensen meer dan +- 10 joints per dag roken.. dan word je toch helemaal niet meer stoned of ligt dat aan mij? En 10 joints draaien en roken op 1 dag lijkt mij ontzettend veel werk..

ik rook dr nu 3 per week

Neen, je wordt vooral moe en afwezig. Het heeft idd geen enkele zin.

K-town

Newbie
Dissonant zei:
Valentijntje zei:
Dissonant zei:
Nu 2 a 3 per dag

ik rook dr nu 3 per week

Neen, je wordt vooral moe en afwezig. Het heeft idd geen enkele zin.

feit... *droomt weg*

Dreaming_fantasy

5 tot 7 per dag... Vind het heerlijk.. ben lekker ontspannen maar nooit super stoned!
Als ik echt stoned wil worden pak ik de waterpijp erbij.

Bovenaan