Hoeveel drink je gemiddeld?

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per avond als je uitgaat?

• Geeneen.

Stemmen: 16 8,4%
  • Ongeveer 1 tot 3 glazen alcohol per avond.

Stemmen: 15 7,9%
  • Ongeveer 4 tot 6 glazen alcohol per avond.

Stemmen: 31 16,2%
  • Ongeveer 7 tot 10 glazen alcohol per avond.

Stemmen: 48 25,1%
  • Meer als 10 glazen alcohol per avond.

Stemmen: 46 24,1%
  • Meer als 20 glazen alcohol per avond.

Stemmen: 17 8,9%
  • Ik ben vaak te dronken om het bij te houden.

Stemmen: 18 9,4%

• Totaal aantal stemmers
    191

NocturnalJohnny

Belezen gebruiker
Meestal meer als tien biertjes op een avond als ik echt uitga ofzo....

Normaal drink ik gemiddeld een sixpack halve liters en een 20 cl flesje Eristoff Wodka per dag (let op een dag duurt 24 uur mensen :wink:....

Beanhead

Badass junkie
6 biertjes ongeveer en dan ben ik echt een schijte eind weg :P . Drink niet zo vaak, heb meermaals al genoeg aan een halve litertje of twee op een avond.

knolselderij

Wijs gebruiker
Beanhead zei:
6 biertjes ongeveer en dan ben ik echt een schijte eind weg :P . Drink niet zo vaak, heb meermaals al genoeg aan een halve litertje of twee op een avond.

2 halve liters zit je ook al op 5 pils--> dus als je van 6 n schijte eind weg bent hoe je t zelf zegt ben je van 5 ook al egt para.

Beanhead

Badass junkie
knolselderij zei:
Beanhead zei:

2 halve liters zit je ook al op 5 pils--> dus als je van 6 n schijte eind weg bent hoe je t zelf zegt ben je van 5 ook al egt para.

Ja, dat klopt ook. Maar ik vergeleek het eerder met 2 halve liters thuis & zes biertjes op een feest (dus dat is dan al in combinatie met feest&dansdrang en heel wat thc)

Motorhead

Experimenterende gebruiker
Ik drink elke dag zo'n 6 halve liters dus dat word dan meer dan 10 glazen per dag heb ik gestemd

:stoned:

Meestal 1 of 2 glazen bier, niet meer.
Sinds ik out ben gegaan na een fles rode vodka, 4 bier en een joint (ik ben een kleine man), drink ik zeer weinig alvorens het blowen :smoke:
heel af en toe als ik toch geen wiet heb wil ik nog wel eens wat meer (gelijk aan 5-7 glazen?) drinken. Ik drink in ieder geval veel minder dan eerder. :)

DutchCookie

Bewuste gebruiker
drinken tot ik scheef loop en dan een jointje, dat is de standaard zaterdag avond
als ik verder drink zijn het 1 of 2 biertjes gewoon omdat het lekker is

Winehouse

Badass junkie
Als ik drink, drink ik meestal veel. Wat is veel? Dat ligt dr ook weer aan, de ene keer word je sneller dronken als de andere keer.

Ik drink op kamers vaak 4 - 6 flesjes bier per avond (of glazen whiskey) .. Is eigenlijk het enige wat ik tegenwoordig nog aan drugs doe (buiten roken dan) ..

Bovenaan