Hoeveel drink je gemiddeld?

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per avond als je uitgaat?

• Geeneen.

Stemmen: 16 8,4%
  • Ongeveer 1 tot 3 glazen alcohol per avond.

Stemmen: 15 7,9%
  • Ongeveer 4 tot 6 glazen alcohol per avond.

Stemmen: 31 16,2%
  • Ongeveer 7 tot 10 glazen alcohol per avond.

Stemmen: 48 25,1%
  • Meer als 10 glazen alcohol per avond.

Stemmen: 46 24,1%
  • Meer als 20 glazen alcohol per avond.

Stemmen: 17 8,9%
  • Ik ben vaak te dronken om het bij te houden.

Stemmen: 18 9,4%

• Totaal aantal stemmers
    191

Mescaline

Experimenterende gebruiker
Qocaïne zei:
Mescaline zei:
Qocaïne zei:
In vakanties toch wel een kratje per week! :flushed:
!
Kratje per week valt toch wel mee??

Heb verder geen referentiekader... heb geen idee dus!
Hoeveel drink jij dan?

Kratje in een weekend(ben een weekend drinkervrijdag/zaterdag/zondag avond)
Maar ik gebruik geen andere drugs.. soms een blowtje bij een maat ofzo maar voor de rest niks :wink:

dirkie12

Newbie
Ik drink sinds een jaar misschien maar 1 a 2 keer in de maand ongeveer 2 biertjes. Van (veel) alcohol kan ik niet echt meer genieten. Sinds ik andere middelen heb ontdekt vind ik de hele ervaring van dronken of aangeschoten zijn niet echt meer de moeite waard. Ook vind ik de kater achteraf altijd te groot. Niet dat ik voorheen mezelf altijd helemaal lamdronk, maar het heeft toch altijd een hoop energie gekost merk ik de dag erna. Zeker ook omdat veel mensen (myself not included in mijn eigen ogen) er echt ontzettend vervelend van worden en die zitten dan eenmaal in je omgeving (kroeg, etc.). Als ik drink dan gewoon liefst thuis met vrienden!

Flameon

Badass junkie
Na een werkdag soms een biertje of 1 a 2.
In de vrije weekenden op stap en met vrienden een pilsje of 20 :stoned:

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Ik ga zo'n 2-3 keer per week 'echt' uit normaal gezien, en dan kom ik toch al snel aan 15 pintjes. Hangt er natuurlijk af van de setting, hoe lang, met wie,...

MDMA<3

Belezen gebruiker
Ik woon in een klein Dorpje
Hier licht het alcoholgebruik vrij hoog
bij ons in de vriendengroep drinken we gemiddeld 20 glazen per avond. de een wat meer ander wat minder
en dat maakt hier allemaal niet zoveel uit
maar zo snel ze het woord DRUGS horen dan is het fout, niet wetende dat zoveel alcohol veel slechter is dan 1 x in de maand een pilletje of af en toe een jointje.. :smilingimp:

JUNGLIST

Ik heb 7-10 gestemd, omdat ik dit eigenlijk altijd combineer met wiet. Meestal overheest de stonedheid dan ook :grin: Maar als ik een avondje niet blow, of wel blow maar ook aan de pep zit, drink ik denk ik ongeveer 12 bier.

Qocaïne

Badass junkie
Haal sinds kort geen alcohol meer in huis!
Ga van een kratje bier p.w. zo naar de 1 à 2 p.w.

Voel me er eigenlijk best lekker onder! :grin:

Amateurtje

Wijs gebruiker
Ik begin de voor-avond met zo'n 6-10pintjes. In de late avond schakel ik over naar vodka-redbull en tequilla op het einde.

speeseend

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
Haal sinds kort geen alcohol meer in huis!
Ga van een kratje bier p.w. zo naar de 1 à 2 p.w.

Voel me er eigenlijk best lekker onder! :grin:

Als ik het goed begrijp, laat je sinds kort de alcohol halen i.p.v. het zelf te halen of je drinkt buiten 's huis. En je drinkt nu 1 - 2 kratten per week en je voelt je er uiteindelijk beter bij? Koel man!

Frank123

Wijs gebruiker
meestal meer als 10 , maar moeilijk bij te houden aangezien er een hoop verschillende dranken naar binnen gaan.

Judas

Wijs gebruiker
Drink alleen alcohol als ik cocaine snuif en dan raakt het overzicht compleet kwijt. Meestal een fles of 2, 3 van iets in 1 nacht.
Never again :wink:

verneukeratief

Badass junkie
cropp zei:
verneukeratief zei:
8 halve liters en een fles wijn

eerst over je naam, jij hebt vast de film `simon` gezien of niet? :wink:

en per week? per dag? per uur?

ja wel gezien maar heeft weinig met mn naam te maken hoezo?

ehm..gemiddelde dagelijkse dosis en daar ben ik niet trots op. per uur of week valt dan uit te rekenen imo :wink:

knolselderij

Wijs gebruiker
als ik uit ga haal ik meer als 20 glazen wel ja

drink gelukkig tegenwoordig alleen nog in t weekend met n paar pilsjes tussendoor in t weekend. is wel ns anders geweest

Shiru

Meestal teveel op om nog te weten hoeveel ik binnen heb in het weekend. Meestal rond de 15 exclusief de shotjes tequilla en samboeka.

Judas

Wijs gebruiker
Nooit meer dan 4 a 5 glazen als ik uit ben, maar dan moet het wel raar lopen. Vaak ook maar 2 alcoholconsumpties, of helemaal niets (=De laatste tijd).
Ben graag helder en allert als er iemand bij de hand gaat doen. Door de alcohol ben je te traag in crisis-situaties. Stel je voor dat je een vrouw niet meer kan beschermen als ze belaagd wordt door proleten.
Mogelijke vijanden zien zelfs onbewust wanneer je teveel op hebt om je als een waardige man te weren.

Vind het meer een drug voor in een veilige, huiselijke omgeving :beer:

Oom Klaas

Badass junkie
yeti zei:
Nooit meer dan 4 a 5 glazen als ik uit ben, maar dan moet het wel raar lopen. Vaak ook maar 2 alcoholconsumpties, of helemaal niets (=De laatste tijd).
Ben graag helder en allert als er iemand bij de hand gaat doen. Door de alcohol ben je te traag in crisis-situaties. Stel je voor dat je een vrouw niet meer kan beschermen als ze belaagd wordt door proleten.
Mogelijke vijanden zien zelfs onbewust wanneer je teveel op hebt om je als een waardige man te weren.

True

Chris Pontius

Badass junkie
Ben nu vaker gaan drinken en dan mindere hoeveelheden.
Het is nu ongeveer dagelijks 1 of 2 biertjes en om de zoveel tijd 8+ glazen

Amateurtje

Wijs gebruiker
Flameon zei:
Amateurtje zei:
Ik begin de voor-avond met zo'n 6-10pintjes. In de late avond schakel ik over naar vodka-redbull en tequilla op het einde.

Dagelijks ????????

Hahaha nee hoor dat zou wat overdreven zijn. :grin:
Als ik zin heb om te feesten, feest ik ook. Ben van
het principe "je leeft maar 1 keer". Ik moet wel zeggen
dat ik op zo'n avonden geen (soft)drugs gebruik.

W.F.L.

Badass junkie
Op een avond zijn het er ideaal 10, maar soms minder/meer. Behalve het weekend dat ik aan de drugs ga, dan zijn het er 2-3 voor ik begin en de dag erna ook zoiets. :wave: Verder drink ik doordeweeks niet, maar als ik het wel doe, meestal 4-6. :)

BLOEDLINK

Judas zei:

Ik drink eigenlijk altijd wel meer dan 10 glazen met uitgaan, dat wat jij bedoelt ben ik niet zo bang voor. Of ik ga uit op studentenavonden waar echt bijna nooit problemen zijn, of ik ga uit met een groep van 15+ en een ex-uitsmijter waar je door omvang al nooit ergens bang voor hoeft te zijn. Maar in de huiselijke omgeving kan ik er ook van genieten inderdaad :)

Trope

Newbie
BLOEDLINK zei:
Judas zei:

Ik drink eigenlijk altijd wel meer dan 10 glazen met uitgaan,

Respect =) ik raak meestal rond de 20 de tel kwijt en hoor de volgende dag altijd hele leuke verhalen ^^ op zich ook leuk, altijd wat nieuws te horen :grin:

Als ik uitga drink ik me gewoon strontzat..

Meestal is dat na 4 pintjes en een fles martini :rock:
Maar als ik iets te weinig gegeten heb ben ik na 4gewone pintjes ook al zat :grin:

Ik had 1 keer voor dat ik met mijn pa naar een concert ging.. Ik mocht een aantal vrienden meenemen. Mijn pa had me daar vrij laten loslopen en het enigste wat ik mij nog goed kan herinneren dat ik naast mijn maten in de struikjes lag.... :P Da was een feesje :)

duimpje

Belezen gebruiker
Tussen de 5 en de 10, hangt er ook van af of ik het met wiet combineer. Want dan is 10 vaak geen goede keuze :kots:
Al mocht dat afgelopen zaterdag de pret niet drukken :)

Bovenaan