User7374692
Experimenterende gebruiker
Hoelang was jullie langste binge ooit? Ik denk die van mij 8 dagen 24/7 op 3mmc (met 2 nachtjes slaap)

Here the same shit , drm vind in het gevaarlijker (lees verslavender) dan coke , daar ben ik na 24 uur echt wel klaar mee en heb ik slechte come downs van , daarentegen ken je op 3mmc gewoon door gaan .74 uur zonder slaap op 3mmc, raad ik niemand aan.
Ja klopt! Het is echt rotzooi maar tegelijkertijd ook zo lekker😩Here the same shit , drm vind in het gevaarlijker (lees verslavender) dan coke , daar ben ik na 24 uur echt wel klaar mee en heb ik slechte come downs van , daarentegen ken je op 3mmc gewoon door gaan .
drugsforum.nl
Maar is een binge per se het achter elkaar wakker zijn en gebruiken? (kan best hoor)Dit topic bestaat al:
Langst wakker door/onder drugs
Wat bedoel je met de laatste zin? Qua project. Je bent een plan aan het ontwikkelen en het traject is zo mogelijk belangrijker dan de presentatie. Helaas voor ons moesten we dat proef-ondervindelijk uitvinden daar vele van onze Architectuur docenten de didactische vaardigheden van een augurk...drugsforum.nl
Jezus... Hoe voelde dat? En wat zag je dan allemaal? Of heb jij dat niet?5 nachten wakker op speed.
JaMaar is een binge per se het achter elkaar wakker zijn en gebruiken? (kan best hoor)
Anders heb ik wel meer dan een half jaar gebinged op wiet. Elke dag blowen..
Lekker kort ook 🤣
Gesloten vraag is gesloten antwoord heheLekker kort ook 🤣
Ja inderdaad, eigenlijk best logisch ook...Anders heb ik wel meer dan een half jaar gebinged op wiet. Elke dag blowen..
Dat is het gevaarlijke aan speed. Je voelt de behoefte aan water en voedsel niet meer, maar je hebt het dan JUIST meer nodig dan normaal. Ik heb wel eens momenten gehad dat ik gewoon 5 uur lang achter elkaar geen druppel water had gedronken toen ik een stim ophad. En werden mijn handen helemaal donkerkleurig en voelde ze aan als ijspegels. En dan nam ik een grote slok water, en dan was het alsof ik gezegend hemelwater dronk en mijn ziel weer tot leven kwam.Vooal door het slaapgebrek denk ik en ook het bijna niet eten en drinken.
Ook zonder drugs kan dit, en toen ben ik psychotisch geworden.En 5? fuck...
a-PHP vapen. Ik zat net een week in de ziektewet en kwam toevallig op mijn pad. Dat kwam mijn herstel niet ten goede maar ik kreeg wel gewoon elke maand mijn loon.
Heb denk ik zo'n 3 maanden non stop door zitten stomen 😂
Niets voor mij dan, echt bingen. "Gewoon" dagenlang achter elkaar speed gebruiken en te weinig slapen (en te weinig drinken en (slecht) eten) lieten me al dood voelen vanbinnen. Kan me niet voorstellen hoe het is om echt hele nachten niet te slapen. En 5? fuck...
Jezus... Hoe voelde dat? En wat zag je dan allemaal? Of heb jij dat niet?
Ik begon bij mijn eerste keer speed en te weinig slaap al dingen te zien. Zwarte beestjes die overal overheen kropen, overal zwarte nummers op de muren, een zwarte hand die in het schemerlicht uit mijn slapende ex haar mond leek te komen...Al was het allemaal niet super duidelijk zoals je visuals op psychedelica ziet. Meer droomachtig.
Ik wist wel dat het allemaal nep was, maar het was wel een duister sfeertje en voelde me verre van goed. Vooal door het slaapgebrek denk ik en ook het bijna niet eten en drinken. Was er gewoon heel onverstandig mee bezig, terwijl ik dat normaal juist wel ben. Imo is het echt gewoon speed die dat effect op mij heeft.
Echt apart dat je zelfs dan geen visuele hallucinaties hebt! Al zal het gewoon eten wel enorm schelen inderdaad, maar 5 nachten niet slapen... damn... Dan kun je mij opvegen waarschijnlijk.Ik had geen visuele hallucinaties. Het enige waar ik na 2+ nachten wakker "last" van krijg zijn audiovisuele hallucinaties. Dan hoor ik overal muziek uit komen. Als ik dan langs een rij geparkeerde auto's loop hoor ik uit alle auto's hardcore komen. En pas had ik een heel orkest met toeters in mn hoofd🤣
En dan komt er geluid uit de douchekraan enzo.
Maar verder ging het eigenlijk best "goed" met me en voelde ik me niet heel slecht ofzo. Maar in die tijd at ik wel gewoon omdat ik zoveel gebruikte, dat scheelde wel.
Echt apart dat je zelfs dan geen visuele hallucinaties hebt! Al zal het gewoon eten wel enorm schelen inderdaad, maar 5 nachten niet slapen... damn... Dan kun je mij opvegen waarschijnlijk.
Maar bij jou uit dat zich dus in auditieve hallucinaties... Heb die weleens op truffels gehad. Vreemd genoeg meerdere keren echt letterlijk verstaanbare Hollandse meezingers... Tot deze dag twijfel ik nog of hier verderop in de flat niet een André Hazes fan of zo woont die zijn radio aanheeft en waar ik dan op de een of andere manier met mijn triphoofd op in tune. Of dat het gewoon allemaal compleet verzonnen wordt door mijn hoofd, maar dat kan toch niet... Ik heb helemaal niets met die muziek en het was gewoon letterlijk van die gezapige zang die echt te verstaan was en een (wat knullige) betekenis had. Helaas weet ik niet meer wat er precies gezongen werd. Had het destijds op moeten schrijven.
Ik heb na lang wakker te zijn op pep regelmatig muziek uit m’n douchekop horen komen
voetbalstadions (vuvuzela’s),
gelukkig zijn die dingen verboden inmiddels
@Roze Olifant ik weet dat het waarschijnlijk niet leuk was op het moment maar de woorden douchekop muziek en vuvuzela's was iets waar ik goed op ging.
Maar dat het niet leuk is weet je als je mijn psychose verhaal hebt gelezen. Ik had daadwerkelijk mensen in mijn kamer staan. Gelukkig bliezen die niet op vuvuzellas