8 dagen eutylone. Geen aanrader. Ben er nu een week vanaf, fysiek flinke ontwenning. Zie; met ongecontroleerd trillen en slapeloosheid. De slapeloosheid tijdens gebruik viel mee, nu is het horror. Een week lang op 20 uur slaap én nog geeft mijn lichaam geen slaap-signaal. Eerst wel kunnen slapen.. daarna 30 uur geen slaap, 3 uur geslapen, toen 74 uur wakker, 11 uur geslapen en nu weer 45 uur wakker. Mentaal geen cravings. Wil alleen dolgraag weten hoe het is om weer goed te slapen. Ohja.. ik hallucineer erdoor. Mocht ik wel in slaap vallen, zie ik een grote baksteen op me af komen

. Ik blijf wel even van de middeltjes af. Genoeg fantasie in m’n brein voor de komende tijd. Haha.
Je zou kunnen zeggen.. dat ik een eigen onderzoek had gestart naar RC’s.. (zonder gein, blij dat ik ben gestopt!).
Extra informatie; ik heb ook een circadiane-slaapritme-stoornis. Ik zeg altijd maar zo; je kan niet falen op je ritme.. als je er geen hebt.. (bijzonder genoeg voel ik me mentaal nog best opgewekt). Normaal mag iedereen uit m’n buurt blijven als ik niet heb geslapen. Haha.
Afgelopen dagen gewoon (en dus zonder drugs) gaan viben op gekleurde lampen en fijne muziek, iets met het mezelf aangenaam maken. Dat maakt het wel beter.
Wist uiteraard van te voren de risico’s van rc’s, risico genomen. Gevolgen zijn voor mezelf. Wel een geval van; don’t try this at home.
> ik ga even tijdelijk over op slaappillen. (Uiteraard geen binge

)