SperSIZEboon zei:geen enkel kutje spant zoals je eigen rechterhand![]()

Lauu zei:geen penetratie deze week bij mn vriendin van mij...of heeft er iemand opblaas bandjes? want zonder ga ik niet de rode zee in....maarja dan ben ik maar aan de beurt deze week![]()
Serenity zei:Lauu zei:geen penetratie deze week bij mn vriendin van mij...of heeft er iemand opblaas bandjes? want zonder ga ik niet de rode zee in....maarja dan ben ik maar aan de beurt deze week![]()
Dát vind ik het meest belachelijke wat een man kan zeggen. My gosh, ze zit nu zeker in de 'pijpweek' ?
Vreselijk. Als je een échte man bent, neuk je ook met je liefje als ze ongesteld is.
Wat zijn de meeste mannen toch echt ongelofelijke watjes.
Het is overigens ook écht niet zo dat het bloed eruit spuit zodra jij met je lul erin zit. Hoogstens is je lul íets roder dan normaal; dat zal je dan toch niet eens opvallen want als je goed neukt is je piemel paars.
En anders ben je sowieso een watje.
Zo.
kleineendje zei:Serenity zei:Ik weet, ik weet.
*ontvangt applaus en wuift met handje*
Zat jij je af te trekken op dit forum ?
De Eend.

Maar dat is toch niet zo'n sterk goedje dat het ook daadwerkelijk blijft plakken? Serenity zei:Lauu zei:geen penetratie deze week bij mn vriendin van mij...of heeft er iemand opblaas bandjes? want zonder ga ik niet de rode zee in....maarja dan ben ik maar aan de beurt deze week![]()
Dát vind ik het meest belachelijke wat een man kan zeggen. My gosh, ze zit nu zeker in de 'pijpweek' ?
Vreselijk. Als je een échte man bent, neuk je ook met je liefje als ze ongesteld is.
Het is overigens ook écht niet zo dat het bloed eruit spuit zodra jij met je lul erin zit. Hoogstens is je lul íets roder dan normaal; dat zal je dan toch niet eens opvallen want als je goed neukt is je piemel paars.
Zo.
hahaSerenity zei:Dat kan ik echt wel! Alleen moet ik daar heel erg veel moeite voor doen en in een ongemakkelijke pose gaan zitten
![]()
Lauu zei:Serenity zei:Lauu zei:geen penetratie deze week bij mn vriendin van mij...of heeft er iemand opblaas bandjes? want zonder ga ik niet de rode zee in....maarja dan ben ik maar aan de beurt deze week![]()
Zo.
dat ben ik een watje...happy? zal het mij verotte echt
vind het gewoon niet echt lekker...en zij ook niet dus doen we andere dingen...punt
als je vriendinnetje het zelf niet wil is het totaal anders. De eerste dagen hoef je bij mij ook niet aan te komen omdat ik dood ga van de kramp. Neuken is dan helse pijnen, hoewel ik er wel zin in heb. Vrouwen zijn rare wezens....zonder ga ik niet de rode zee in...
en ze weten het allemaal maar slechts enkelen geven het toeDrientje zei:Het ging hieromals je vriendinnetje het zelf niet wil is het totaal anders. De eerste dagen hoef je bij mij ook niet aan te komen omdat ik dood ga van de kramp. Neuken is dan helse pijnen, hoewel ik er wel zin in heb. Vrouwen zijn rare wezens....zonder ga ik niet de rode zee in...
vode zei:Ochtendseks, dat snap ik nou nooit. Ik heb dan zo'n brak hoofd dat ik er nog niet eens aan moet denken. Tegen 11 uur gaat het wel weer.![]()