Hoe vaak?

vdk

Bewuste gebruiker
pff.. eerst elk weekend 4 keer..nu 8 maanden verder alweer een maand niet.. k snap der egt nix van :( pfftt

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Nog steeds niets sinds de laatste x dat ik in dit topic poste! Zelfs geen blow of handjob.. Helemaal niets :confused:
Fucking examens ook..

:cry:

jcutter

Badass junkie
Wat lullig zeg :tearsofjoy: :sunglasses:

Tip:

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
whahaha wtf :tearsofjoy: heb je er zelf ook zo één gemaakt cutter om op te oefenen? :grin:
niet echt iets voor mij trouwens.. na een keer gebruiken kan je hem al wegsmijten, lijkt me dus niet echt de moeite om te maken en een kussen te verneuken :grin:

en ook.. dat is gwn ZIEK :P

Lauu

Badass junkie
geen penetratie deze week bij mn vriendin van mij...of heeft er iemand opblaas bandjes? want zonder ga ik niet de rode zee in....maarja dan ben ik maar aan de beurt deze week :grin:

Drientje

DF-koning
Poe, de laatste keer dat ik een levende piemel aanschouwde is zeker 2,5 mnd geleden. Ik hoop op Tshitraka of Antaris een Adonis tegen te komen die me opfleurt...

Verder elke dag sex met mezelf, telt dat ook mee?

X

jcutter

Badass junkie
Last van pennisnijd?

Ik heb een paar vrouwen afgewezen, waardoor ik heel lang geen sex meer heb gehad.
Nadat ik een relatie had beeindigt met een wijf die 10 jaar ouder was, had ik mezelf voorgenomen; om alleen sex te hebben met vrouwen, waar ik wat voor voel en zeker weet dat ik haar kan vertrouwen. Sex is iets wat speciaal is en zo kijk ik er tegen aan. Natuurlijk heb ik ook wel mijn momenten, waarop ik enorm veel trek heb in sex, maar dat is normaal.

Drientje

DF-koning
Nee hoor JKUT, ik versmaad een lekker pik niet maar geen enkele vent voelt wat ik voel en kan ik mezelf dus het lekkerste vingeren....

X

nicolai

Wijs gebruiker
ik hou het niet echt bij ofzo...soms een tijd lang niet, en dan weer een tijd lang erg veel. heb ook niet de behoefte om het zo vaak mogelijk te doen ofzo.

Talec

Bewuste gebruiker
elke morgend :) en savond's ook meestal, hangt er vanaf he hoe groot de goesting is enz
ze zeggen wel eens dat naarmate je langer samen bent de skes veel minder wordt...
nou dan toch niet in ons geval, je moet het wat spannend houden enz he :grin:

Serenity

Badass junkie
Lauu zei:
geen penetratie deze week bij mn vriendin van mij...of heeft er iemand opblaas bandjes? want zonder ga ik niet de rode zee in....maarja dan ben ik maar aan de beurt deze week :grin:

Dát vind ik het meest belachelijke wat een man kan zeggen. My gosh, ze zit nu zeker in de 'pijpweek' ?
Vreselijk. Als je een échte man bent, neuk je ook met je liefje als ze ongesteld is.
Wat zijn de meeste mannen toch echt ongelofelijke watjes.

Het is overigens ook écht niet zo dat het bloed eruit spuit zodra jij met je lul erin zit. Hoogstens is je lul íets roder dan normaal; dat zal je dan toch niet eens opvallen want als je goed neukt is je piemel paars.
En anders ben je sowieso een watje.

Zo.

Drientje

DF-koning
Serenity zei:
Lauu zei:

Dát vind ik het meest belachelijke wat een man kan zeggen. My gosh, ze zit nu zeker in de 'pijpweek' ?
Vreselijk. Als je een échte man bent, neuk je ook met je liefje als ze ongesteld is.

Het is overigens ook écht niet zo dat het bloed eruit spuit zodra jij met je lul erin zit. Hoogstens is je lul íets roder dan normaal; dat zal je dan toch niet eens opvallen want als je goed neukt is je piemel paars.

Zo.

Serenity, ik hou van je!!!! :grin:

Funky Monkey

Badass junkie
Hoezo arme zij? Ze kan tenminste niet perongeluk over der toetsenbord of muis heen spuiten met als gevolg dat de knoppen blijven hangen! :mrgreen:

Serenity

Badass junkie
:openmouth: Dat kan ik echt wel! Alleen moet ik daar heel erg veel moeite voor doen en in een ongemakkelijke pose gaan zitten :beer:

acidboy

Badass junkie
Nee seks is echt al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang geleden voor mij, maargoed, zo gaat dat I guess.

Lauu

Badass junkie
Serenity zei:
Lauu zei:

Zo.

dat ben ik een watje...happy? zal het mij verotte echt

vind het gewoon niet echt lekker...en zij ook niet dus doen we andere dingen...punt

vdk

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
Serenity zei:
Lauu zei:

Zo.

dat ben ik een watje...happy? zal het mij verotte echt

vind het gewoon niet echt lekker...en zij ook niet dus doen we andere dingen...punt

en als de vrouwen niet willen als ze rood zijn? wat bij mij t geval is.. ik bedoel das bij iedereen anders..

Drientje

DF-koning
Het ging hierom
zonder ga ik niet de rode zee in...
als je vriendinnetje het zelf niet wil is het totaal anders. De eerste dagen hoef je bij mij ook niet aan te komen omdat ik dood ga van de kramp. Neuken is dan helse pijnen, hoewel ik er wel zin in heb. Vrouwen zijn rare wezens....

buzzrider

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Het ging hierom
zonder ga ik niet de rode zee in...
als je vriendinnetje het zelf niet wil is het totaal anders. De eerste dagen hoef je bij mij ook niet aan te komen omdat ik dood ga van de kramp. Neuken is dan helse pijnen, hoewel ik er wel zin in heb. Vrouwen zijn rare wezens....
en ze weten het allemaal maar slechts enkelen geven het toe :wink:

aliblabla

Experimenterende gebruiker
mijn ex was idd altijd bloedgeil als ze in haar periode zat, maar had geen behoefte om te neuken, vrouwen zijn idd gewoon rare wezens... :grin:

en toch vind ik ze over het algemeen best lief hoor:tongueout:

gekkehenkie

Belezen gebruiker
vode zei:
Ochtendseks, dat snap ik nou nooit. Ik heb dan zo'n brak hoofd dat ik er nog niet eens aan moet denken. Tegen 11 uur gaat het wel weer. :grin:

Als ik met me vriendin lepeltje lepeltje smorgens lig duwt ze altijd haar kont zo tegen me aan (meestal onbewust maar soms ook om me te pesten) en ja dan ben ik natuurlijk in een klap weer geil. Wel goeie warming-up zo smorgens, lekker fit de hele dag :grin:

-edit-

Ohja ik doet het nu in de vakantie wel zeker zon 7 keer per week (zie dr zon 2-3 dagen per week).

Bovenaan