Deranged zei:Ik denk dat je troep had, je moet hetr vaker proberen.
Doodkapje zei:1x op 32. ik koop het zelf ook niet meer, maar als het mijn neus toevallig passeert zeg ik geen nee denk ik
despeeser zei:Sosnuiven op m'n 16e
Basen nog nooit gedaan, en ga ik niet doen ook.
Wat een ongelooflijk dom idee vind ik dat, de coke is al verbrand voordat je het kan inhaleren hoorde ik laatst van iemand. Maargoed, het zal vast werken...
Impzor7 zei:Snuiven: 20j
Basen: Nooit ( en ben het ook nooit van plan)
Same hereMetaalKonijn zei:cunt zei:18 ..
TechNora zei:18. Het was het begin van mijn ruige leven.
fredske1985 zei:vandaag word heel waarschijnlijk men eerste lijn in lloret![]()
![]()
Echt goede sos is niet erg makkelijk om te krijgen, contacten zijn alles. Ikzelf krijg altijd mooie brokjes, rechtstreeks van het megablok DreamWeaver zei:fredske1985 zei:vandaag word heel waarschijnlijk men eerste lijn in lloret![]()
![]()
Hehe versneden kankerzooiEcht goede sos is niet erg makkelijk om te krijgen, contacten zijn alles. Ikzelf krijg altijd mooie brokjes, rechtstreeks van het megablok
![]()
El Retro zei:DreamWeaver zei:fredske1985 zei:vandaag word heel waarschijnlijk men eerste lijn in lloret![]()
![]()
Hehe versneden kankerzooiEcht goede sos is niet erg makkelijk om te krijgen, contacten zijn alles. Ikzelf krijg altijd mooie brokjes, rechtstreeks van het megablok
![]()
Blalabalabalabalabala
DreamWeaver zei:El Retro zei:DreamWeaver zei:fredske1985 zei:vandaag word heel waarschijnlijk men eerste lijn in lloret![]()
![]()
![]()
Blalabalabalabalabala
Kom op retro, jij weet ook dat 9 van de 10 keer dat je drugs van vreemden koopt je goedkope rommel krijgt. We, the experienced (ab)users, have our ways to get some nice stuff![]()
DreamWeaver zei:El Retro zei:DreamWeaver zei:fredske1985 zei:vandaag word heel waarschijnlijk men eerste lijn in lloret![]()
![]()
![]()
Blalabalabalabalabala
Kom op retro, jij weet ook dat 9 van de 10 keer dat je drugs van vreemden koopt je goedkope rommel krijgt. We, the experienced (ab)users, have our ways to get some nice stuff![]()
Kim zei:Dat is maar goed ook het is echt een kut drug
sannetjuh zei:veel te jong..maar doe ik nu niet meer gelukkig
Ankxx zei:sannetjuh zei:veel te jong..maar doe ik nu niet meer gelukkig
Hoe oud was je dan?