hoe oud was je?

Hoe oud was je toen je voor de eerte keer coke snoof?

• 14-15 jaar

Stemmen: 1 16,7%
  • 16-17 jaar

Stemmen: 2 33,3%
  • 18-19 jaar

Stemmen: 1 16,7%
  • 20 jaar of ouder

Stemmen: 0 0,0%
  • heb nog nooit gesnove

Stemmen: 2 33,3%
  • jonger dan 14

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    6

Doodkapje

Wijs gebruiker
1x op 32. ik koop het zelf ook niet meer, maar als het mijn neus toevallig passeert zeg ik geen nee denk ik

despeeser

Newbie
Sosnuiven op m'n 16e
Basen nog nooit gedaan, en ga ik niet doen ook.

Wat een ongelooflijk dom idee vind ik dat, de coke is al verbrand voordat je het kan inhaleren hoorde ik laatst van iemand. Maargoed, het zal vast werken...

Een maf tjappie begon nooit aan snuiven zei die, naja een hele avond met z'n 5en 10 halfjes gehaald, hij had dus niets genomen. De week daarop gingen er een paar basen, wat doet hij, hij rookt mee, hij zegt dat ''cocaine roken'' minder kwaad kan dan snuiven... :wave: :beer: :cry:

space scientist

Wijs gebruiker
despeeser zei:
Sosnuiven op m'n 16e
Basen nog nooit gedaan, en ga ik niet doen ook.

Wat een ongelooflijk dom idee vind ik dat, de coke is al verbrand voordat je het kan inhaleren hoorde ik laatst van iemand. Maargoed, het zal vast werken...

coke verbrand het meeste wel ja, dan moet je het om zetten. Base of crack kan je wel zo roken

snuifen 17
basen 18, mislukte poging om het om te zetten of ik had te weinig, maar ik ga het nooit meer proberen. Ook al voelde ik weinig tot niks, ik wou het gelijk nog een keer proberen, gelukkig hielt een vriend me toen tegen

ts

Bewuste gebruiker
snuiven 17 en basen 20, laatste vond ik lang niet zo geweldig en heb het waarschijnlijk ook niet goed gedaan. Waar ik nu blij om ben.

DreamWeaver

Badass junkie
fredske1985 zei:
vandaag word heel waarschijnlijk men eerste lijn in lloret :grin: :grin:

Hehe versneden kankerzooi :mrgreen: Echt goede sos is niet erg makkelijk om te krijgen, contacten zijn alles. Ikzelf krijg altijd mooie brokjes, rechtstreeks van het megablok :)

DreamWeaver

Badass junkie
El Retro zei:
DreamWeaver zei:
fredske1985 zei:

Hehe versneden kankerzooi :mrgreen: Echt goede sos is niet erg makkelijk om te krijgen, contacten zijn alles. Ikzelf krijg altijd mooie brokjes, rechtstreeks van het megablok :)

Blalabalabalabalabala

Kom op retro, jij weet ook dat 9 van de 10 keer dat je drugs van vreemden koopt je goedkope rommel krijgt. We, the experienced (ab)users, have our ways to get some nice stuff :)

DreamWeaver zei:
El Retro zei:
DreamWeaver zei:
fredske1985 zei:

Blalabalabalabalabala

Kom op retro, jij weet ook dat 9 van de 10 keer dat je drugs van vreemden koopt je goedkope rommel krijgt. We, the experienced (ab)users, have our ways to get some nice stuff :)

echt wel rommel gekregen , wellicht zelf niets van coke in gehad, want voelde me niet anders

El Retro

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
El Retro zei:
DreamWeaver zei:
fredske1985 zei:

Blalabalabalabalabala

Ik had het over het brokjes gedoe. Dat je in het buitenland geen drugs moet kopen weet ik ook wel.

Dude64

Experimenterende gebruiker
Jezus nog aan toe zeg........
Ben zelf hier blijkbaar een soort van bejaarde.....
Ben er pas recent mee begonnen (42) en ik weet echt wel dat de meesten dit doen als ze (veel) jonger zijn. Ik vind het echter toch wel allarmerend om te zien HOE jong. De leeftijdskeuzes in deze poll spreken wat dat betreft boekdelen! Krijgen bezoekers met ip-adressen in Volendam er nog wat 'jongere' keuzes bij? :grin:

Maar goed, wat ik maar zeggen wil is dat ik vind dat je met drugs om moet kunnen gaan en bij veel erg jonge gasten vraag ik me dus af of dat zo is.
Zelf gebruik ik van alles, maar alles slechts zo nu en dan (okay, een joint iets vaker). De kunst is ervoor te zorgen dat het geen gewoonte wordt, dus ook niet ELK weekend bij het stappen.

Ehh.......ben geen moraalridder hoor....cker niet :grin:

Bovenaan