psychopsychedelic
Wijs gebruiker
Re: Hoe ontwikkeld een speed verslaving zich?
alles wat je dagelijks nuttigt is een verslaving
alles wat je dagelijks nuttigt is een verslaving

Ja deze bijdrage een jaar later hebben we echt wat aan. Chapeau! Wat vind je dan precies onzin?lapzjen zei:Wat een lulverhaal is dit.
Ik gebruik 16 jaar PEP en ik kan je zeggen dat dit een veel lange onzin tekst is.
![]()
In ieder geval complimenten voor dit zeer gedetailleerd beschreven verhaal waarvan toch wel minimaal 70% overeenkomt met de door mij, in mijn hoogtij dagen, geconstateerde bevindingen. Terecht. Erg informatief topic! Heb het nu niet gelezen, maar een heeeele tijd terug wel :PHarderstyles zei:Keertje bumpen dan maar?
iSmokex zei:Terecht. Erg informatief topic! Heb het nu niet gelezen, maar een heeeele tijd terug wel :PHarderstyles zei:Keertje bumpen dan maar?
Psychedelic zei:Ik gebruik altijd meerdere malen per dag en een hoop mensen in mijn omgeving weten dat ook.
Ik heb nu al minimaal een half jaar geen dag zonder gedaan, maar ik voel me nog prima.
Ik slaap gemiddeld 30 minuten tot 1,5 uur, maar heb niet echt wallen.
Ik val ontzettend snel af, maar blijf me gezond voelen.
Ik ben me goed bewust van de risico's die ik voor mijn gezondheid neem, maar die maken me niet echt veel uit.
Kortom: ik zou verslaafd moeten zijn, maar zo voel ik me helemaal niet. Volgenmsmij kan ik ook prima zonder, alleen is dat tot nu toe nog niet voorgekomen dat dat nodig was, dus heb ik dat niet gedaan.
The denial devil is on his shoulder!Tripper zei:Psychedelic zei:Ik gebruik altijd meerdere malen per dag en een hoop mensen in mijn omgeving weten dat ook.
Ik heb nu al minimaal een half jaar geen dag zonder gedaan, maar ik voel me nog prima.
Ik slaap gemiddeld 30 minuten tot 1,5 uur, maar heb niet echt wallen.
Ik val ontzettend snel af, maar blijf me gezond voelen.
Ik ben me goed bewust van de risico's die ik voor mijn gezondheid neem, maar die maken me niet echt veel uit.
Kortom: ik zou verslaafd moeten zijn, maar zo voel ik me helemaal niet. Volgenmsmij kan ik ook prima zonder, alleen is dat tot nu toe nog niet voorgekomen dat dat nodig was, dus heb ik dat niet gedaan.
Waarom kan ik niet echt geloven van wat jij zegt??
weyoun22 zei:Het is een sneeuwbal effect.
In het begin ben je dagenlang naar de klote als je een nachtje wakker blijft. Na een tijdje weet je precies tot hoe lang je door moet gaan met bijnemen om de dag erna je goed te voelen en vervolgens weer te kunnen slapen. Een tijdje daarna neem je een heel klein lijntje na het wakker worden om de ergste dip op te kunnen vangen.
Uiteindelijk heb je jezelf overtuigd dat je op allerlei alledaagse momenten een lijntje kunt pakken. Je hebt dan ook geen last meer van katers na periodes van wakker blijven. Je bent alleen een dag of 2 heel erg leeg en vermoeid en hongerig. Maar emotioneel ben je dan al zo vervlakt dat je niet kunt spreken van je kut voelen. Je bent gewoon leeg van binnen dan.
JunkDeluxeee zei:Ik vind dit topic echt super maar ik denk de reden dat het 'niet zo veel' gelezen word , is omdat de teksten allemaal ellenlang zijn, miss kun je ze opdelen in alinea's zodat ze 'leuker' te lezen zijn?
Dank Svali! Ziet er goed uit. Heb er maar sticky van gemaakt. Goede informatie staat erin, scheelt misschien weer zoekwerk voor sommige denk ik.Svali zei:JunkDeluxeee zei:Ik vind dit topic echt super maar ik denk de reden dat het 'niet zo veel' gelezen word , is omdat de teksten allemaal ellenlang zijn, miss kun je ze opdelen in alinea's zodat ze 'leuker' te lezen zijn?
Bij deze heb ik wat meer alinea's gemaakt, niet te veel, omdat elke alinea wel een bepaald onderdeel behandeld. Ook gelijk wat spelfouten aangepast zodat het iets makkelijker te lezen wordt.

Het werkt langer is klote als je nog wil slapenJuxtaClaus zei:Wat ik graag zou willen weten is waarom speed vooral gesnoven wordt.
Ik vind zelf het effect van slikken een stuk fijner en werkt trouwens ook nog langer.