YO dit vind ik echt kei goeie hoop voor weer "af en toe" kunnen blowen. Ik doe nu een stoppoging en vind het vreselijk vanavond en gisteren avond. Maar ik wil niet meer elke dag roken... (kan ik ook echt niet meer maken zegmaar), ook al is(was) het er maar 1 in de avond samen met mn vent. Kunnen en willen jullie misschien iets meer vertellen hoe jullie dit gefixt en ervaren hebben?
Ik had dit weekeind meteen zoiets van "kap er maar helemaal mee want blijkbaar werkt het niet jonge kuuuuut" so I would ljuv some enlightment.
Ot: Ik rook(te?) meestal 1,5-2 gram per week, dus met 5 gram zou ik zo'n 3 weken doen I guess.
Rook je ook tabak?
Ik ben in 2018 gestopt met roken van tabak en ja ik doe nog wel steeds jointjes roken (puur) 1tje op een dag. Maar dat vind ik niet erg.
Ik merk dat sinds ik gestopt ben met het roken van tabak dat het makkelijker is om geen jointje te roken.. laatst b.v had ik tandpijn en wou niet roken. Heb toen bijna 1 week niks gerookt en vond dat verder niet moeilijk ofzo alleen soms van Ja kzou wel willen roken. Maar dan meer het ritueeltje😆Is dan paar seconden.
Toen ik nog wel met tabak deed roken vond ik het anders en luisterde ik sneller naar het stemmetje van jaaah oke we gaan wel gewoon wiet halen. (Snel om 23.55 nog naar de shop)
En dan achteraf (natuurlijk) denken ik had ook iets anders kunnen doen (hobby) en het weer uitstellen tot morgen.. ( 1 dag winst ) en afleiding zoeken.. (Ik kan me b.v heel erg bezig houden met schilderen waardoor ik vergeet te roken of er niet mee bezig ben)
Ook heb ik gemerkt dat het na ja logisch een paar dagen makkelijker wordt en meer motivatie kan geven omdat je al die andere dagen al zoveel moeite hebt gedaan....
Misschien met kleine stapjes beginnen ipv meteen niks.. Niet altijd makkelijk merk dat b.v als ik weken niet heb gerookt en ik haal weer wiet dat ik wel weer vrij snel op 1 jointje per dag zit...
En ja waarom wil je stoppen is denk ik ookwel een vraag.. Nooit meer, zo af en toe wat is haalbaar.
Ik heb me er gewoon bij neergelegd en ben echt pro wiet 🥰 Ben niet meer bezig met ik wil stoppen. Nee ik wil dat het goedkoper is zodat ik gewoon een heel jaar door kan roken🤣🤣🤣
Beter stopt iedereen gewoon met het roken van tabak dat is het slechtste.
Geen idee of je hier iets aan hebt 🤫🤭Bedankt voor het lezen.