nightstalker
Newbie
damn, nog nooit gehoord dat een dokter iemand Methadon zou gaan aanraden (indien geen heroineverslaving, zoals ik versta in jouw reactie?)
Ik ben dus 13 jaar gelden ook onder narcose afgekickt. Jezus, wat een ellende. Dat ging bij mij dus helemaal niet goed. Ik ben vreselijk ziek geweest. Ik weet niet waarom. Mijn mede cliënten niet. Maar kon zijn dat ik nog teveel methadon of dope in mijn lijf had zitten. Ik kreeg nadien nalorex en dat botste gigantisch in mijn lichaam. Ik kon niet meer praten pff. Als ik dat van te voren wist, had ik het cold turkey gedaan. En toch... Die andere twee die tegelijk met mij gingen, voelden zich kiplekker. Geen idee waarom het bij mij anders wasleveldesigner zei:wat jammer joh, dat je toch het spuiten niet kunt laten, alhoewel ik het me wel kan voorstellen hoor. als je spuiten eenmaal gewend bent dan haalt chinesen en snuiven het er niet bij, alhoewel de werking van snuiven en spuiten behoorlijk overeen komen.
daarom verbaasd het me ook dat je dan chinesen boven snuiven verkiest, kun je misschien uitleggen waarom? is het omdat het snuiven niet goed lijkt te werken, dat je er niet veel van merkt. want als dat het geval is dan snuif je verkeerd, of je slijmvliezen zijn aangetast op een of andere manier, want snuiven is veel sterker dan chinesen.
zelf snuif ik als volgt, eerst spoel ik mijn neus met goed warm water, net zolang tot deze goed schoon is binnenin, (raar praatje, maar als je dit niet doet dan kan snuiven inderdaad weinig effect hebben). daarna goed je neus snuiten totdat alles eruit is, je kan de neusgaten vanbinnen een beetje droog maken met rolletjes toilet papier, maar niet te droog!
je merkt het vanzelf wanneer een snuif goed aanslaat, want dit prikt/brand dan behoorlijk in je neus. voel je dit niet dan is het of terecht gekomen in snot achterin je neus, of het is je keel ingegaan. en dan voel je er niet veel van of zelfs haast niets.
Minoya ken ik wel, was ook eens van plan daarheen te gaan. onder narcose afkicken is inderdaad ideaal. je wordt in slaap gemaakt en als je wakker wordt ben je 100% clean, echt ideaal. je moet wel een jaar lang daarna nog medicijnen slikken die opnieuw gebruiken onmogelijk maken.
leveldesigner zei:bedankt voor je reactie op dit punt Jet555!!!
want onder narcose afkicken wordt altijd gebracht als het wonder middel, ook hier in de forums. en dat is ook ok, want voor de meeste mensen is het waarschijnlijk ook niets minder dan een wonder middel. maar toch is het goed om ook eens de andere kant van de medaille te laten horen. want het kan inderdaad goed fout gaan. t schijnt dat t een bijzonder zware behandeling is die zelfs dodelijk kan zijn mocht hij helemaal verkeerd uitpakken. gewoon omdat t lichaam een dergelijk zware behandeling niet aan kan voor zoveel uur achter elkaar.
maar, heb nooit gehoord over ernstig ziek zijn na de behandeling, zoals in jou geval.
nu schreef je dat je ook aan de methadon had gezeten voor de behandeling, en voor zover ik heb begrepen is nu onder narcose enkel mogelijk wanneer je aan de dope zit, niet als je (ook) methadon gebruikt. maar 13 jaar geleden wisten ze dit misschien nog niet, en deden ze het toen dus wel.
heb zelf een jaartje rond gelopen met het idee om het te doen, onder narcose. maar ben tot de conclusie gekomen dat ik dat niet moet doen. omdat t zo zwaar en toch wel gevaarlijk is, maar vooral ook omdat je daarna dat een implantaat krijgt voor 9 maanden met ik meen Xuboxone, of een dergelijk middel. en dan kun je dus na 9 maanden weer daar vanaf kicken, (en op de forums hier kun je meerdere verhalen lezen over mensen die alweer jaren daaraan zitten en daar niet vanaf komen.)
dus, ben blij met dit bericht van jou.
onder narcose is fantastisch, maar helaas niet voor iedereen.
dat blijkt maar weer.
Hey dude , ik zit met exact hetzelfde probleem. Hoopte hierop een antwoord te vinden, waarvoor dit forum trouwens diende dacht ik ?Ik gebruik nu al bijna acht jaar heroïne, waarvan ik een drietal jaar heb gespoten. In het begin was het makkelijk maar op den duur ben ik van pure miserie terug op chinezen moeten overstappen. Het probleem is: ik moet veel, veel meer nemen dan toen ik het spoot en bijgevolg kost het me dus enorm veel geld per week. Ik heb dus vandeweek terug een pakje shoteuzen gaan kopen en geprobeerd om nog is een shotje te zetten maar het lukt me totaal niet of na heel lang proberen, ik heb zelfs is van 'smorgens 11 uur onafgebroken (buiten effe naar toilet gaan soms) tot 's avonds aan het porren en steken geweest tot het me dan rond middernacht eindelijk lukte maar daartegen ben je al zo opgefuckt en u aan het opwinden dat je er dan ook helemaal geen plezier meer aan hebt.
Ik heb nu verschillende filmpjes op Youtube gezien en documentaires over gebruikers en veel mensen die geen aders meer vinden, zeggen dat ze het gewoon in een spier spuiten, 'to muscle it' noemen ze dat dan. Ik heb gezien dat de meesten daarvoor de zijkant van hun schouder vanboven gebruiken en dan gewoon de naald er ineens inploffen en direct goed zitten zonder te kunnen zien waar ze prikken of dat er bloed terugkomt.
Ik vraag mij af hoe je dit moet doen en welk gevoel geeft dit dan? Doet dat geen pijn?
Ook zag ik de documentaire (Black Tar Heroin, the dark end of the street', een hele informatieve documentaire die enkele hardcore gebruikers van hero enkele jaren volgt, deze documentaire is wel een echte aanrader voor al wie er nog nooit mee te maken heeft gehad en wil beginnen, ik denk dat de meesten na het zien van deze docu wel twee keer zullen nadenken want het zijn echt schrijnende toestanden dat deze mensen meemaken). Maar in die documentaire kwam een vrouw en die vertelde dat, als zij geen aders vond en na uren proberen en echt doodziek te zijn (jezelf onderkotsen enzo) ze het gewoon ook vanboven in haar schouder ploft. Ze heeft dan wel een abses zegt ze maar vijf minuten later is ze dan ok en ze krijgt er ook een rush van.
Ikzelf heb al alles geprobeerd behalve dat, zelfs de aders op mijn voeten heb ik al geprobeerd omdat ze toch altijd zeggen dat mensen die in de cel zitten of in het leger tussen hun tenen of aan de voet spuiten, maar dat lukt mij allemaal niet.
Soms heb ik ook voor dat het net is alsof ik goed zit, dan komt er een volle stroom bloed terug (net zoals wanneer je in een ader goed zit) en dan begin ik stilletjes met te injecteren maar dan vanaf het moment dat het in mijn arm komt dan begint dat pijn te doen, maar echt een onhoudbare pijn verschrikkelijk, daarmee dat ik nooit ineens alles erin plof als ik denk goed te zitten, maar eerst een klein beetje vooruitspuit en als het dan direct geen pijn doet dan weet ik dat ik goed zit voor de rest, maar als ik wel die pijn krijg dan trek ik direct mijn naald terug uit mijn arm. Het is echt een raar gevoel, ik heb zelfs al is gehad toen ik een beetje meer gespoten had, dat ik hartkloppingen kreeg en duizelig werd, en pijn echt niet te doen. Hoe zou dit komen?
Aan de spuit en het bloed dat terugvloeit te zien, is het net alsof ik perfect goed in een ader zit en dan ineens zoiets, en die pijn duurt dan toch een dikke minuut ofzo hoor, het is echt zot worden en als je dan nog is ziek bent erbij is het echt geen fijn gevoel.
Daarmee dat ik nu eindelijk ook is een keer via een spier wil proberen maar ondanks zoeken op internet hoe je dat moet doen of het beste kan doen en hoe de spier of de juiste spier te vinden, heb ik hierover nog nergens informatie gevonden. Misschien kan iemand mij hier helpen met wat antwoorden want ik ben ervan overtuigd dat elke heroïne gebruiker die spuit dat ooit toch al is moet meegemaakt hebben?
Ik kan bijvoorbeeld niet meer spuiten in de plooi van mijn arm, daar waar de dokters enzo ook hun infusen inbrengen die plaatsen, wel als ik dat riskeer dan heb ik het voor, precies goed zitten en dan bam!
Ook juist onder mijn hand, aan de binnenzijde begin van de arm, daar heb ik het ook al voorgehad.
Normaal gezien als er bloed goed mee terugkomt dan zit je toch zo ie zo goed of vergis ik mij?
Aan het gevoel daarvan te beoordelen blijkbaar wel....
Dus hou aub jullie domme comments en overtuigingen en dus nutteloze ononderbouwde crap voor jullie zelf
Je eerste bericht en dan al zo denigrerend en aanvallend. Leuke binnenkomer!Lukt dat niet of ben je te "christelijk opgevoed" om dit goed te keuren, wat trouwens ook NIEMAND vraagt .. hou dan gewoon je mond en stuur een berichtje naar de flair of whatever om jullie mening te verkondigen.
Los van het feit dat reageren op een 10jaar oud topic ook maar bedenkelijk is 😅Je eerste bericht en dan al zo denigrerend en aanvallend. Leuke binnenkomer!
Oh die had ik gemist! -2 dus ipv -1 hahahaha!Los van het feit dat reageren op een 10jaar oud topic ook maar bedenkelijk is 😅
Er vanuit gaande dat die 99% wel het beste met die persoon voor hadden, vind ik dit voor een eerste bericht niet echt zaligmakend. Daarbij heeft reageren op iemand die meer dan 10 jaar niet online is geweest niet echt veel zin. Ik laat het er hier bij zitten maar probeer even wat gezelliger te zijn de volgende keer en even op te letten hoe oud een topic is of een member online is geweest. Alvast bedankt en fijne dag verder!Hey dude , ik zit met exact hetzelfde probleem. Hoopte hierop een antwoord te vinden, waarvoor dit forum trouwens diende dacht ik ?
De reacties hier lezen heeft me gewoon pissed gemaakt, and thats fucking it. De meeste hier (lek 99%) weet simpelweg ni over wat ze spreken en toch willen sommigen "adviezen" geven, de meesten gebruiken deze topic (die ik serieus en belangrijk vind) als een manier om hun subjectieve mening over iets te zeggen over iets waar ze letterlijk niets vanaf weten. En of ze jou daarbij de grond soms zelfs instampen , beseffen ze niet eens) .
Da shotten gevaarlijk is en we het beter niet zouden doen, weet nen ezel ook.
Maae we zitten er nu mee. En het probleem is net dat als je op zo'n cruciaal moment geen correcte informatie krijgt, het juist gevaarlijk kan worden.
Dus hou aub jullie domme comments en overtuigingen en dus nutteloze ononderbouwde crap voor jullie zelf en probeer tenminste deze persoon met een kutprobleem te helpen. Lukt dat niet of ben je te "christelijk opgevoed" om dit goed te keuren, wat trouwens ook NIEMAND vraagt .. hou dan gewoon je mond en stuur een berichtje naar de flair of whatever om jullie mening te verkondigen.
Wat ik wél weet over dit topic; Je moet je aders idd genoeg laten rusten, er bestaat ook een zalf om ze sneller te laten genezen. Maar dat duurt te lang voor ons. Nu tenen, benen of voeten, zie ik gewoon geen aders .. dus dat is voor mij al uitgesloten. Wat ik zou aanraden is iemand zoeken die het zelf al lang genoeg doet, dat vragen of hij het je kan voortonen, dat raad ik eig sowieso al aan, bij elke shot zelfs in t begin..
Mss dat dit nog kan helpen ; een warm bad maakt je aders zichtbaarder, water drinken blijkbaar ook en de plaatsen zelf verwarmen met een warme doek.. allemaal dingen die zouden helpen maar voor mij niet zoveel deden.
Ik twijfel enorm over men lies. Omdat dat de duidelijkste ader is over heel men lichaam. Elke site raadt het zwaar af. Maar ik heb het al mensen zien doen.. 1 iemand zelfs altijd daar..
In de nek zou ik niet doen, heb ik 1x gezien bij iemand en ik bedacht me meteen; waar de fuck ben ik mee bezig..
Maar het zou na zijn KO'tje wel gelukt zijn 😅
Dus mijn advies zou gwn zijn ; wees voorzichtig, begin met heel weinig. Zoek iemand met veel ervaring.. of wacht tot ze genezen zijn (zalf)
Of we beginnen een deftige site waar antwoorden gescreend worden en indien nutteloos, verwijderd worden.
Sorry dak je ni meer kan helpen. Als jij ondertussen meer weet, kan je het mij ook laten weten asjeblieft ? En be careful !
Good Luck, Xana