Hoe het beste coke roken?

Used&abused

Experimenterende gebruiker
Zoals de naam van het topic luidt:

hoe kun je het beste coke roken? (Basen?) Welke mogelijkheden en manieren zijn er allemaal?

Psychotica Soberlie

nou je kunt een pijp kopen, hier wat as op doen, en daarboven op de coke (basen)
je kunt het via alluminium folie roken...
je kunt het shotten( maar weet niet precies hoe , ga het ook niet probereen)
even denken...

owja je kunt het in een shaggie draaien (coke-joint)

Used&abused

nou je kunt een pijp kopen, hier wat as op doen, en daarboven op de coke (basen)
je kunt het via alluminium folie roken...
je kunt het shotten( maar weet niet precies hoe , ga het ook niet probereen)
even denken...

owja je kunt het in een shaggie draaien (coke-joint)

Ok, duidelijk. Een ploffie ken ik, maar met een pijp ben ik niet bekend. Waarom moet je er as op doen?

Psychotica Soberlie

Ok, duidelijk. Een ploffie ken ik, maar met een pijp ben ik niet bekend. Waarom moet je er as op doen?
omdat de coke een soort van smelt, en anders trekt het gelijk weg door het zeefje .,
de as zorgt ervoor dat het iets minder snel wegtrekt, waardoor je iets efficienter rookt

Used&abused

omdat de coke een soort van smelt, en anders trekt het gelijk weg door het zeefje .,
de as zorgt ervoor dat het iets minder snel wegtrekt, waardoor je iets efficienter rookt

Aha! Ik snap het. Heb even wat rondgekeken, maar dan kan je beter zoiets als dit gebruiken volgens mij:

https://www.waterpijp-bong.nl/pijpen/puurpijp/glazen-base-pijp-hash-oil-pipe-headshop

L

Lid 147000

Gast
Als je coke in je joint verdeeld heb je een ploffie. je joint smaakt vies en het ruilt naar verbrand rubber.

Als je coke wil roken moet je basen met een pijpje en een crackballetje.

Snuifcoke van hoge puurheid kan omgekookt worden naar crack.

Ik heb 75% gehad en getest in t ziekenhuis lol.
Hmmm.... nee. :flushed: Vertel....

Alleen hoogwaardige coke in puurheid wordt omgekookt naar crack!
Als het het laag is in sterkte of al flink versneden kan er geen crack gemaakt worden!

Maare kan je mensen die basen, crack roken?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Dat antwoord geldt natuurlijk voor alle vragen die op een forum worden gesteld. Al snap ik je reactie wel :wink:
Maar heb het inderdaad zelf even gezocht.

@Used&abused
Punt is dat ik graag andere mensen help, maar de grens ligt voor mij bij het helpen om in de problemen te geraken, dus vandaar.

Daarnaast grenzen dit soort vragen en antwoorden al snel aan overtreding van forumregel 1 (verboden informatie vragen of te geven betreffende productie/extractie van illegale middelen), dus in dit geval beter om een andere bron te zoeken inderdaad.

L

Lid 147000

Gast
Sla dit domme idee over kerel.

En denken dat je het even omkookt voor 250 euro sterk genoege coke halen en net als een soepje ff opwarmen??

In welke stad woon je?
Dan neem ik je ff mee naar een slaap opvang en een instelling.waar ze binnen mogen gebruiken!

Goed kijken wat.elke dak loze. of verslaafde in.zijn hand heeft of.als balpenbalpen. in.zijn trui / jas.

Zie je 2 donkere jongens met petje op, op de hoek staan wachten.?
Hou het in de smiezen als dakloze gaan wandelen komen ze bij die 2 jongens langs!!

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Om coke te kunnen roken moet het inderdaad eerst omgezet worden naar crack. De reden waarom leden terughoudend/sarcastisch reageren is overigens omdat het roken van crack als extreem verslavend word ervaren en is om die reden af te raden is. Uiteraard is het je eigen keuze maar ik hoop dat je hiervan op de hoogte bent.

Hoe je zelf je coke omzet naar crack kan hier inderdaad niet besproken worden.

Veel wijsheid gewenst!

रति

Wijs gebruiker
Misschien ben ik wel niet vatbaar voor verslaving begin ik te denken? Heb als tiener zelf crack gefabriceert & gerookt toen ik niet eens wist dat het crack was lol. Een verslaafde dealer had me uitgelegd hoe ik coke rookbaar kon maken. Denk twee weken af en toe gerookt, geen verslaving. Vond het effect ook heel matig. Mja, het ramt met een rotgang je hersenen in, met een soort verdoving of even vd wereld zijn als gevolg; maar vrijwel meteen daarna (een minuut later) voel je je giga depressief. Een heel agressief goedje wat ik verder niemand aanraad, noch begrijp dat ook maar iemand dit lekker kan vinden, maar goed...

Nb: de dealer verslaafd en de koper totaal niet is the way to go lol

Laatst bewerkt:

Albedo

Wijs gebruiker
Daarnaast grenzen dit soort vragen en antwoorden al snel aan overtreding van forumregel 1 (verboden informatie vragen of te geven betreffende productie/extractie van illegale middelen), dus in dit geval beter om een andere bron te zoeken inderdaad.

Hoe je zelf je coke omzet naar crack kan hier inderdaad niet besproken worden.

Ik kan me herinneren dat het een jaar geleden ofzo wel mocht, omdat je geen nieuwe stof maakt, alleen de vorm veranderd. Van zout naar base.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ik kan me herinneren dat het een jaar geleden ofzo wel mocht, omdat je geen nieuwe stof maakt, alleen de vorm veranderd. Van zout naar base.

Klopt. Dit soort dingen zitten een beetje op de grens. Daar struikelen wij als mods ook over of we dit tot welke hoogte moeten toestaan of juist niet. Een korte tijd geleden hebben we echter besloten dat het het meest duidelijk is voor iedereen, als we het niet toestaan. Vandaar!

Maar het klopt inderdaad. :)

Albedo

Wijs gebruiker
@StimsalaBanne
Jammer dat jullie er zo ver denken. Het proces kan nl. ook worden gebruikt om coke puurder te maken. Testen maakt het niet beter.

@Used&abused Ik heb me jaren geleden georienteerd op het wassen van coke. Op de Amerikaanse fora las ik daar veel posts over van ene LeJunk. Wat die man allemaal heeft geprobeerd en in detail met foto's heeft gedeeld is uitzonderlijk. Heel leuk om te lezen. Mensen zagen hem als een van de weinige connaisseurs op dit gebied. Hij is er inmiddels mee gestopt. Het handboek over cocaine van David Lee is ook een aanrader. Makkelijk te vinden op Google.

Er staat nog genoeg info op dit forum, maar kijk dus zeker op de Amerikaanse fora. Ik zou het eerst zo puur mogelijk maken. Met testen weet je welke versnijdingen en hoeveel productieresten erin zitten. Hoge kwaliteit zegt niet veel als er nog iets in zit dat schadelijk is en/of de high kan verstoren. Daarna wassen met de methodes van LeJunk of een van zijn opvolgers. Testen overslaan kan ook en gelijk gaan wassen. Het is lastig om bijv. Levamisol eruit te krijgen, maar ga je al zover dan pak je denk ik alle andere versnijdingen ook gelijk mee. Verdiep je in de chemie en de processen. Lees de posts van mensen die het ook geprobeerd hebben en vergelijk daarmee wat je zelf doet. Kost wel veel tijd en grammen. Ik weet niet of je dat waard is. Mij iig niet meer. Zonde eigenlijk wat er van dit mooie product is geworden.

Wat het roken betreft vind je op de Amerikaanse fora ook veel informatie. Ik las laatst hier wat over vapen van DMT dacht ik. Ik weet niet meer of het ook hierop betrekking had, maar ik zou dat onderzoeken. Dan heb je betere temperatuurcontrole. Het gaat erom zoveel mogelijk rook in een keer binnen te krijgen. Kijk uit hiermee, want dat is potentieel gevaarlijk!! Weet niet hoe fit je bent en hoever je hiermee wilt gaan.

Erover lezen is al erg leuk en vaak de halve pret heb ik gemerkt. De verhalen van sommige mensen :) Op YouTube kun je ook nog wat filmpjes vinden als je beetje zoekt, zonder te hoeven inloggen.

Laatst bewerkt:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Hmmm.... nee. :flushed: Vertel....
Een simpele google search is al voldoende. Op het .info forum wil ik de vraag eventueel wel beantwoorden.
Ik kan me herinneren dat het een jaar geleden ofzo wel mocht
Ik ben ook niet zo'n fan van overbodige censuur op een drugsforum, informeren lijkt mij desondanks de beste manier van preventie. Maar mijn moedertrauma zal wel opspelen en er is maar zoveel dat je van vrijwilligers kunt vragen. :')

Nasaal lijkt mij sowieso meer wenselijk. Als je vaped krijg je misschien een sterkere rush maar je verbruikt relatief veel product en ondanks dat de ervaring er compulsiever op wordt deze er denk ik ook niet perse prettiger op.
Erover lezen is al erg leuk en vaak de halve pret heb ik gemerkt
Zo had ik ook een vriend die de speedbal topics op Bluelight erg vermakelijk vond, ieder zijn ding I guess. :tongueout:

Evilcoffee69

Das ne crack pijp, da heeft helemaal nix me coke te make. Sorry zenne
Als je tegen crack bent, ok … Ik vind het zelf ook maar riskant en als je daar aan verhangen raakt vliegen de euri's er ECHT door … Maar om te zeggen dat het niks met coke te maken heeft … Ja, 's nie waar, eh?

Duderino

Ken die crackpijp van Amerikaanse films. Kheb het hier nog nooit gezien en had ook zelf eens coke gebeesd maar dat was op een hoopje sigaretten as ...

Moka

Newbie
Heb van die glazen base (crack) pijpjes besteld voor gekookte coke, die ik zelf kook in ammoniak.
Moet ik dan gewoon en brokje in het glazen balletje gooien en er onder houden of met en vlamentje foor het gaatje rechtstreeks verbranden. Vraag 2 of toch beter met as.
Alvas bedankt voor de info

Ik rook normaal in en cola flesje pen aluminium as en een pen met ass. Om de paar maanden daarmom ik den dat het beter is voor mijn longen om het zo te doen.
Voeg maar mensen toeBase-Pijp-Hash-Oil-Pipe.jpg

Corra

Newbie
Zoals de naam van het topic luidt:

hoe kun je het beste coke roken? (Basen?) Welke mogelijkheden en manieren zijn er allemaal?
Als je wil roken dan moet je snuif cocke uitkoken heb je dat nog nooit gedaan adviseer ik je om kant en klare base te kopen

Babbanem

Belezen gebruiker
Ik heb pas geleden cocaine hydrochloride poeder opgelost in een klein beetje water,daarmee een sigaret bestreken laten drogen en hoppa de fik erin.

silkroad

Bewuste gebruiker
coke in lepel met amoniak en koken maar! brokje afspoelen met water en ge kunt ermee doen wa ga wilt

Bovenaan