@StimsalaBanne
Jammer dat jullie er zo ver denken. Het proces kan nl. ook worden gebruikt om coke puurder te maken. Testen maakt het niet beter.
@Used&abused Ik heb me jaren geleden georienteerd op het wassen van coke. Op de Amerikaanse fora las ik daar veel posts over van ene LeJunk. Wat die man allemaal heeft geprobeerd en in detail met foto's heeft gedeeld is uitzonderlijk. Heel leuk om te lezen. Mensen zagen hem als een van de weinige connaisseurs op dit gebied. Hij is er inmiddels mee gestopt. Het handboek over cocaine van David Lee is ook een aanrader. Makkelijk te vinden op Google.
Er staat nog genoeg info op dit forum, maar kijk dus zeker op de Amerikaanse fora. Ik zou het eerst zo puur mogelijk maken. Met testen weet je welke versnijdingen en hoeveel productieresten erin zitten. Hoge kwaliteit zegt niet veel als er nog iets in zit dat schadelijk is en/of de high kan verstoren. Daarna wassen met de methodes van LeJunk of een van zijn opvolgers. Testen overslaan kan ook en gelijk gaan wassen. Het is lastig om bijv. Levamisol eruit te krijgen, maar ga je al zover dan pak je denk ik alle andere versnijdingen ook gelijk mee. Verdiep je in de chemie en de processen. Lees de posts van mensen die het ook geprobeerd hebben en vergelijk daarmee wat je zelf doet. Kost wel veel tijd en grammen. Ik weet niet of je dat waard is. Mij iig niet meer. Zonde eigenlijk wat er van dit mooie product is geworden.
Wat het roken betreft vind je op de Amerikaanse fora ook veel informatie. Ik las laatst hier wat over vapen van DMT dacht ik. Ik weet niet meer of het ook hierop betrekking had, maar ik zou dat onderzoeken. Dan heb je betere temperatuurcontrole. Het gaat erom zoveel mogelijk rook in een keer binnen te krijgen. Kijk uit hiermee, want dat is potentieel gevaarlijk!! Weet niet hoe fit je bent en hoever je hiermee wilt gaan.
Erover lezen is al erg leuk en vaak de halve pret heb ik gemerkt. De verhalen van sommige mensen

Op YouTube kun je ook nog wat filmpjes vinden als je beetje zoekt, zonder te hoeven inloggen.