BigY
Experimenterende gebruiker
Ik ben nog in het bezit van wat hasjolie (zelf gemaakt) en nog wat knipafval. Nu wil ik graag hasj maken. Nu heb ik her en der al wat info opgevraagd en nu begreep ik dat ik A: hasj kan maken van alleen de trichomen van een plant, maar ik kreeg ook de tip om B: samen met de trichomen ook de hasjolie te gebruiken.
Hoe ik de trichomen kan scheiden van het knipafval is me inmiddels duidelijk, maar hoe meng ik beide om hasj te maken? De hasjolie ligt in de vriezer, dus ik snap dat ik deze op temperatuur moet maken, maar dan nog is het heel erg dik en klef. Is er een manier om deze 'vloeibaar' te krijgen?
Want wat ik wil doen is het volgende:
- trichomen scheiden van het afval
- hasjolie vloeibaar krijgen (hoe?)
- zakje van een pakje sigaretten pakken
- laagje trichomen
- laagje hasjolie
- laagje trichomen
- laagje hasjolie
- etc.
- proberen te kneden tot een geheel
- natte kranten er omheen
- oven op 180gr en 10min in de oven
- laten afkoelen
Ben ik zo goed bezig? Of slaat dit nergens op? Wil niet al mijn resources verpesten natuurlijk. De reden dat ik hasjolie wil gebruiken is omdat ik Culero wil maken.
Dank voor de eventuele hulp
Hoe ik de trichomen kan scheiden van het knipafval is me inmiddels duidelijk, maar hoe meng ik beide om hasj te maken? De hasjolie ligt in de vriezer, dus ik snap dat ik deze op temperatuur moet maken, maar dan nog is het heel erg dik en klef. Is er een manier om deze 'vloeibaar' te krijgen?
Want wat ik wil doen is het volgende:
- trichomen scheiden van het afval
- hasjolie vloeibaar krijgen (hoe?)
- zakje van een pakje sigaretten pakken
- laagje trichomen
- laagje hasjolie
- laagje trichomen
- laagje hasjolie
- etc.
- proberen te kneden tot een geheel
- natte kranten er omheen
- oven op 180gr en 10min in de oven
- laten afkoelen
Ben ik zo goed bezig? Of slaat dit nergens op? Wil niet al mijn resources verpesten natuurlijk. De reden dat ik hasjolie wil gebruiken is omdat ik Culero wil maken.
Dank voor de eventuele hulp
Laatst bewerkt: