Hoe en waar?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Mensen wat ik me nou afvraag he....
Als jullie nou naar een feestje gaan kopen jullie de drugs
meestal daar of nemen jullie het zelf mee?

En als jullie het zelf meenemen waar verstoppen jullie dat dan meestal?
Ik zelf koop meestal daar op het feest.

Krs

Bewuste gebruiker
koop het voor het feest en stop het dan voorin me schoen. Daar fouileren ze nooit :grin:. tenzij je een keer je schoenen moet uitdoen dan ben je het zakje :(

Mac...

Badass junkie
ja oke, dan is het natuurlijk het makkelijkste om ze daar te kopen, minder pakkans bij entree, maar die is toch al heel klein

Ik verstopte het meestal bij mijn piemel werkt perfekt,mijn vriendin die nam het meestal mee naar binnen en die had me toch een goed plekje om het mee naar binnen te krijgen,dat heeft ze overigens nog maar wij gaan niet meer naar feesten of discotheken.

spawn

Newbie
Wij nemen altijd mee, als we laat zijn, nemen we het laatste in de auto en anders dan verstop ik het in me schoenen of bh of iets dergelijks.

*Shi*

Newbie
k neme het altijd zelf mee, dan weet je wat je neemt en op een feest kunnen mensen er belachelijk veel voor vragen en ik stop het vaak in me schoen of in me ondergoed

heidrun

Belezen gebruiker
ik ga bijna nooit naar echt clubs/disco's maar meestal naar illegale kraakfeestjes (meestal tekno)
daar heb ik dat probleem dus niet. ik neem het altijd zelf mee en soms nog wat meer om te verkopen.
een familielid van mij zit nl. in de drugs, dus ik weet zeker dat het goed spul is (en goedkoop!)

1x heb ik naar een disco pillen meegenomen en daar ook verkocht. die avond werd er een jongen gepakt voor dealen en overgedragen aan de politie. daar was ik heel erg van geschrokken, dus nu verkoop ik niet meer (ook omdat sommige vrienden van mij geen maat kunnen houden en dan steeds komen vragen en boos worden als ik niks aan ze verkoop. maar ik ga echt me vrienden niet helpen om naar de kl** te gaan)

Marcel

Belezen gebruiker
Ik neem altijd mee omdat ik wil weten wat ik slik en ga dus niet op een feest kopen.

En als we nou allemaal gaan vertellen hoe we alles meenemen, gaan ze de volgende keer beter controleren....

:smilingimp: :wink:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Marcel zei:
Ik neem altijd mee omdat ik wil weten wat ik slik en ga dus niet op een feest kopen.

En als we nou allemaal gaan vertellen hoe we alles meenemen, gaan ze de volgende keer beter controleren....

:smilingimp: :wink:
Als je de pillen tegenwoordig wilt testen moet je er 1 naar het lab brengen dus 1 je bent er 1 kwijt en 2 zoveel moeite doen om zoiets te laten testen terwijl je dealer misschien om de zoveel tijd andere heeft,en om in 1 x een groot aantal in te slaan vind ik niet zo'n goed idee......

Marcel

Belezen gebruiker
Wat is de moeite van het testen?

1. je kijkt waar de testservice is;
2. je brengt je pil weg;
3. je hoort óf meteen de uitslag (20% van de gevallen) óf;
4. je belt op voor de uitslag.

Ik vind het wel waard om te doen. En het wordt al vlug rendabel want als je weet wat je hebt kun je beter doseren en weet je of je teveel betaalt bij je dealer. Zelf koop ik de pillen met een paar vrienden dus dan maakt het echt geen reet uit of ik er 1 kwijt ben. Als ik dat zonde zou vinden kan ik beter thuis blijven zitten.

roaren*

Bewuste gebruiker
daar heb je gelijk in, als je er ga kopen ga dan gewoon gaan rondvragen aan je vrienden of ze er ook moeten hebben, en dan komt het niet op dat ene pilletje, moesten ze hier in belgie ook testcentra hebben zou ek er zeker een abonnementje nemen :mrgreen:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Marcel zei:

2. je brengt je pil weg;

Ik vind het wel waard om te doen. En het wordt al vlug rendabel want als je weet wat je hebt kun je beter doseren en weet je of je teveel betaalt bij je dealer. Zelf koop ik de pillen met een paar vrienden dus dan maakt het echt geen reet uit of ik er 1 kwijt ben. Als ik dat zonde zou vinden kan ik beter thuis blijven zitten.
Je hebt toch 2 soorten tests.

1 je brengt het naar het lab waarmee ze vervolgens met een uitslag komen met de exacte stoffen die erin zitten waarbij je d8 ik niet meteen de uitslag krijgt omdat er een heel proces aan tepas komt.

2 die sneltests zoals jij waarschijnlijk bedoelt.
Je krijgt te horen hoeveel mg mdma erin zit en hoeveel % andere stoffen,maar dan weet je nog niet welke stof er in je pilletje zit.

Toch of heb ik het fout?
Dus test 2 heb je nog niks aan want je zal niet weten of er rattengif inzit of iets dergelijks.(mits 2 niet klopt)Jij bent de expert :wink:

Marcel

Belezen gebruiker
Trip Unit zei:
Marcel zei:

2. je brengt je pil weg;

Je hebt toch 2 soorten tests.

1 je brengt het naar het lab waarmee ze vervolgens met een uitslag komen met de exacte stoffen die erin zitten waarbij je d8 ik niet meteen de uitslag krijgt omdat er een heel proces aan tepas komt.

2 die sneltests zoals jij waarschijnlijk bedoelt.
Je krijgt te horen hoeveel mg mdma erin zit en hoeveel % andere stoffen,maar dan weet je nog niet welke stof er in je pilletje zit.

Toch of heb ik het fout?
Dus test 2 heb je nog niks aan want je zal niet weten of er rattengif inzit of iets dergelijks.(mits 2 niet klopt)Jij bent de expert :wink:

Je zit heel warm, je verhaal klopt bijna.

Een consument kan op 2 manieren testen:
1. Hij koopt een zogenaamde Marquistest in een smartshop. Met deze sneltest druppel je wat vloeistof op een deel van je pil. Er treedt dan een verkleuring op en die geeft van een paar stoffen aan of die erin zitten. Je ziet dan bv of er speed in de pillen zit. Je hebt echter geen idee hoeveel mdma, speed of wat dan ook in de pil zit. Ook weet je inderdaad niet of er nog andere, al dan niet giftige, stoffen inzitten.

2. Hij brengt zijn pillen naar een testservice. Bij een van onze testservices gebeuren er twee dingen:
a) we kijken met de Marquistest wat er gebeurt. Daarna meten we exact de pil op (diameter, vorm, structuur etc.) en vergelijken we hem met een database van testuitslagen. Als alles matcht (100%) dan krijg je meteen een uitslag. Als er ook maar iets afwijkt (bv kleur, omvang, diameter is hetzelfde maar er zit een andere breuklijn in) dan gaan we de pil in het lab analyseren.
b) In het lab wordt de pil onderzocht. Een week na je bezoek aan het centrum kun je bellen voor de uitgebreide uitslag.

Als je een pil (of poeder of ghb) naar een testservice brengt krijg je altijd een helder overzicht wat erin zit en hoeveel erin zit. Dus ook als we met 100% zekerheid een sneltest en een search in de database hebben gedaan.

LET OP: nogmaals kun je zelf nooit met zekerheid zeggen of een pil hetzelfde is als hij er hetzelfde uitziet. Dit wordt namelijk op een zeer geavanceerde manier bekeken. En pillendraaiers zijn ook niet stom. Als iedereen roept over blauwe mitsu's zullen vele andere pillendraaiers dezelfde pil proberen na te maken. Op het oog is die dan misschien hetzelfde.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ok duidelijk,maar het zal mij in ieder geval niet prikkelen om zo'n test te laten doen tenzij ik grote inkopen ga doen bij mijn dealer.

Het "probleem" is namelijk ik heb altijd andere pillen,eigenlijk nooit hetzelfde.
Dat komt omdat 1 : koop bij meerdere dealers in,
en 2 : dealers wisselen ook wel eens vaker van soort.

en daarbij komt dat ik het regelmatig doe. denk aan 1 x per 2 maanden ofzo,en om daarvoor "grote inkopen"te doen zie ik niet zitten,want dan ga ik alleen maar meer gebruiken.

Dus voor mij heeft het testen niet zo heel veel nut denk ik.
Op parties laten testen wat beter geweest,maar dat kan niet meer :cry:

Bedankt voor de info in ieder geval,misschien handig voor als ik toch besluit een x inkopen te gaan doen om er dan eerst 1tje te laten testen.

Intoxicated

Wijs gebruiker
ja.. gast die k ken laatst heel raar gegaan op een of ander klein wit pilletje dat ie op n feestje had gekocht. Ik haal het toch bij vaste mensen, maar toch amar beter testen als k zoiets hoor.

Marcel

Belezen gebruiker
-ToXiC- zei:
ja.. gast die k ken laatst heel raar gegaan op een of ander klein wit pilletje dat ie op n feestje had gekocht. Ik haal het toch bij vaste mensen, maar toch amar beter testen als k zoiets hoor.

Ook vaste mensen krijgen het van andere vaste of losse mensen. Die weten soms niet eens wat ze leveren. Je weet NOOIT wat je krijgt van iemand. :(

dallandra

Wijs gebruiker
ik had mn pillen bij de smartshop laten testen,en daar kwam uit dat er geen mdma in zat,maar wel speed(waarschijnlijk).
toch maar genomen gisteren,en ze waren wel spaced :hearteyes:

Marcel

Belezen gebruiker
dallandra zei:
ik had mn pillen bij de smartshop laten testen,en daar kwam uit dat er geen mdma in zat,maar wel speed(waarschijnlijk).
toch maar genomen gisteren,en ze waren wel spaced :hearteyes:

Helaas zegt de test die je zelf kunt doen (of de smartshop) erg weinig. Die sneltest werkt door een vloeistof op een deel van je pil te doen en dan de kleur te bekijken. Maar dit geeft maar een zeer globaal beeld van de inhoud (je kunt maar een indicatie krijgen van een paar hoofdstoffen).

Enige echte goed manier van testen is bij een testservice. Speed zou overigens best apart zijn want komt in NL bijna niet meer voor.

dallandra

Wijs gebruiker
ik weet het,maar daar had ik geen tijd meer voor.
sja het effect was ook meer dat van xtc..
erg vaag,maar idd,die test vd smartshop zegt weinig.

Intoxicated

Wijs gebruiker
op feestjes enzo kom ik het toch nog wel geregeld tegen, pilletjes half speeds, half mdma ofzo.. niks voor mij, beter gewoon mdma

Marcel

Belezen gebruiker
-ToXiC- zei:
op feestjes enzo kom ik het toch nog wel geregeld tegen, pilletjes half speeds, half mdma ofzo.. niks voor mij, beter gewoon mdma

Bewijs? Bij de testservice over het hele land komen we bijna geen speed in xtc pillen tegen. Zelfs minder dan 1%.

Maar goed....graag hoor ik dus hoe je weet dat die pillen er zijn op feesten?

spacekonijn

Badass junkie
ik heb zelf laatst blauwe mitsu's gehad ( deze waren na zeggen getest op 180mg mdma)

en er zit dan misschien geen speed in , maar wel iets waardoor je ontzettend strak gaat staan. SHIT HE
ik ben zelf altijd juist op zoek naar echt het trippende spacen op xtc en na die mitsus viel dat allemaal erg tegen
bleef ontzettend wakker gehouden en de kaakspanningen waren veelste agressief.
had er binnen 2 uur 2,5 op dus was natuurlijk ook mijn eigen schuld , maar ook na 1 pilletje viel de space me heel erg tegen ik dacht :''ze zijn helemaal niet zo sterk""
kutste pillen die ik ooit gehad had , en het leek gewoon ontzettend speedy

maar wat kan hier dan ingezeten hebben?

Marcel

Belezen gebruiker
spacekonijn zei:
ik heb zelf laatst blauwe mitsu's gehad ( deze waren na zeggen getest op 180mg mdma)

en er zit dan misschien geen speed in , maar wel iets waardoor je ontzettend strak gaat staan. SHIT HE
ik ben zelf altijd juist op zoek naar echt het trippende spacen op xtc en na die mitsus viel dat allemaal erg tegen
bleef ontzettend wakker gehouden en de kaakspanningen waren veelste agressief.
had er binnen 2 uur 2,5 op dus was natuurlijk ook mijn eigen schuld , maar ook na 1 pilletje viel de space me heel erg tegen ik dacht :''ze zijn helemaal niet zo sterk""
kutste pillen die ik ooit gehad had , en het leek gewoon ontzettend speedy

maar wat kan hier dan ingezeten hebben?

Gewoon mdma neem ik aan. Aangezien mdma een dubbel effect heeft (1) love-gevoel (2) oppeppend gevoel is het waarschijnlijk toch gewoon mdma. Als je echter veel pakt (en aangezien 2 mg per kilo lichaamsgewicht voor een man al een hoge hoeveelheid is) dan valt dat eerste gevoel op een gegeven moment weg. Je hebt namelijk maar een bepaalde hoeveelheid serotonine te verbruiken. Daarna overheerst het speedy effect. Dus bijslikken tot grote hoeveelheid heeft niet altijd het gewenste effect.

Marcel

Belezen gebruiker
Denk ik eerlijk gezegd ook. Aan de andere kant bepalen nog veel meer aspecten natuurlijk hoe je je voelt. Ik heb de ene keer ook een spacier gevoel met de zelfde hoeveelheid mdma. Ligt ook aan eten, muziek, sfeer, hoe je je lichamelijk voelt, wat je ervan verwacht etc. Dus zelfs bij xtc is het bij mij toch wel elke keer anders. Natuurlijk veel voorspelbaarder dan tripmiddelen maar toch...

Bovenaan