Hoe bewaren ?

buzzy

Badass junkie
Moet GHB ook op een speciale manier bewaard blijven i.v.m eventuele kwaliteitsverlies :confused: Ik denk ik vraag het maar even :)

Wortel

Bewuste gebruiker
Sommigen mensen bewaren het in de koelkast ik zelf zet het gewoon in een donkere kast waar zo beetje altijd de temp. rond de 20 - 22 ligt.

A

Anonymous

Gast
je hoeft het niet op de verwarming te leggen je kan het ook onder de warme kraan houden.

A

Anonymous

Gast
Damn jij zit echt op het puntje van je stoel om commentaar op mij te leveren, en zelf heb je commentaar op mijn commentaar op een ander.

Als je het onder de warme kraan houd gaat het veeeeeeel stukken sneller.
Ik geef alleen maar advies.

Wortel

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Damn jij zit echt op het puntje van je stoel om commentaar op mij te leveren, en zelf heb je commentaar op mijn commentaar op een ander.
Ik zit op mijn hele stoel hoor :confused:

Mindless1985

Badass junkie
slipperman zei:
BobG zei:
Ik zit op mijn hele stoel hoor :confused:

Je bent behoorlijk goed in jezelf voor gek zetten :wave:

A

Anonymous

Gast
We willen allebei het laatste woord hebben. Maarja aangezien ik wat langer online blijf dan slipje, heb ik dat regelmatig :P

Wortel

Bewuste gebruiker
BobG zei:
We willen allebei het laatste woord hebben. Maarja aangezien ik wat langer online blijf dan slipje, heb ik dat regelmatig :P
Gek he had het hele weekend lopen freaken en had vandaag examens :P

A

Anonymous

Gast

boy

Bewuste gebruiker
Zout is een conserveringsmiddel, dus het lijkt mij dat je het gewoon in een afgesloten fles kunt bewaren. Uit het zonlicht houden is altijd handig. Gewoon in de kast zetten ofzo.

slunse

Bewuste gebruiker
Oetje zei:
Ik bewaar t tegenwoordig NIET meer in de koelkast ! Omdat de ghb helemaal verklontert als ie te koud staat en dan moet ik m op de kachel leggen om m weer vloeibaar te maken.. Misschien dat iemand dat weet hoe dat komt en of dat normaal is ?
Het is denk ik zout of zo wat dan drab wordt of zo...Het is overigens Wit van kleur ! Vandaar dat ik m tegenwoordig gewoon in n keukenkast bewaar.. Misschien iemand die weet wat t is en hoe dat komt ? Groet van Oet

vind je dat zo abnormaal.. ghb is niets meer dan een oplossing van een vaste stof in water.
als je soep in de koelkast zet word die toch ook vaster, en als je water in de vriezer zet word het toch ook ijs..
edit: maar zoals boy al zei, je kan het dus gewoon ergens op kamertemperatuur zetten. misschien best op een donkere plaats, zonlicht heeft bij vele stoffen nogal een negatieve invloed.

Water

Newbie
Het ligt eraan met wat voor een water het is gemaakt. Klinkt raar maar als het kraanwater is, waar mineralen en kalk inzit kan het naar enige tijd op kamer temparatuur bederven. Dat is ook de reden dat je kraanwater altijd koeler is.

Het bederver proef je niks van, het kan wel zo zijn dat je de dag erna buikpijn of buikloop krijgt. Vooral als je een zwakkere maag hebt.

Heb je dus makers die het goedkoopste van het goedkoopste maken, met kraanwater en je laat het lang op kamer temparatuur staan dan kan dat de reden zijn van je buikloop of buikpijn.

Is het gedaan met gedestileerd water maakt het niet uit, dit is puur water zonder bacterien en mineralen enz. Dit bederft dus veel moeilijker en later als gewoon kraan water.

:wave:

Bovenaan