BoeiendBobG zei:je hoeft het niet op de verwarming te leggen je kan het ook onder de warme kraan houden.
Ik zit op mijn hele stoel hoorBobG zei:Damn jij zit echt op het puntje van je stoel om commentaar op mij te leveren, en zelf heb je commentaar op mijn commentaar op een ander.
Als je het onder de warme kraan houd gaat het veeeeeeel stukken sneller.
Ik geef alleen maar advies.
slipperman zei:Ik zit op mijn hele stoel hoorBobG zei:Damn jij zit echt op het puntje van je stoel om commentaar op mij te leveren, en zelf heb je commentaar op mijn commentaar op een ander.
Als je het onder de warme kraan houd gaat het veeeeeeel stukken sneller.
Ik geef alleen maar advies.![]()

BobG zei:Damn jij zit echt op het puntje van je stoel om commentaar op mij te leveren

Gek he had het hele weekend lopen freaken en had vandaag examens :PBobG zei:We willen allebei het laatste woord hebben. Maarja aangezien ik wat langer online blijf dan slipje, heb ik dat regelmatig :P

Oetje zei:Ik bewaar t tegenwoordig NIET meer in de koelkast ! Omdat de ghb helemaal verklontert als ie te koud staat en dan moet ik m op de kachel leggen om m weer vloeibaar te maken.. Misschien dat iemand dat weet hoe dat komt en of dat normaal is ?
Het is denk ik zout of zo wat dan drab wordt of zo...Het is overigens Wit van kleur ! Vandaar dat ik m tegenwoordig gewoon in n keukenkast bewaar.. Misschien iemand die weet wat t is en hoe dat komt ? Groet van Oet
prachtigBobG zei: