R
Revolutionair
Gast
Ten eerste bepaal ik zelf waar ik op reageer en wat ik deel. Je bent geen moderator hier dus daar heb je niks over te zeggen. Ten tweede zijn er weinig topics over speed waarin iemand de drug zo ophemelt als jij over GHB doet. Dus daar vind ik het niet nodig. Maar wijs me anders in de goede richting, happy to help.
Ik gaf bij het begin aan dat dit topic is bedoeld voor veilig gebruik van ghb en dat er genoeg topics zijn waar alle misbruik gedeeld word en dat we hier gaan discussiëren over het veilige gebruik en lees meteen terug. Daar zijn wel regels voor op dit forum!
Dat gaat weer offtopic een heel verhaal over een gruwelijke verslaafde.
Weer bangmakerij voor mensen die dit lezen.
Dat je er weer tussendrukt.
Zijn gebruik en outgaan heeft niks te maken met veilig gebruik.
Dus ik zeg daar wat van!
En kan iedereen dat even lezen.
Daarnaast zijn wij met onze eigen ervaringen er ook nog niet helemaal uit in combinatie met ons gebruik en de officiële rapporten waar ze ook nog niet alles weten, proberen wij deze 2 bij elkaar te brengen, discuseren wij onze ervaring om in dit topic elkaar te helpen met veilig gebruik.
En dat is dus al ingewikkeld genoeg.
Een onervaren gebruiker heeft geen vergelijkings matriaal met de rapporten te combineren en zijn bevindingen te delen. Wat iedereen voor de rest doet.
Want die officiële instanties toe geven dat ze ook nog niet alles weten. En ze veranderen dingen nog steeds elke keer als informatie.
En beginnen wij te delen dat ik het niet ervaarde toen ik het deed en iemand anders wel.
En zo komen we aan meer info.
Daar heb jij dus niks in te brengen want je weet het niet.
En dan maar gissen omdat je iets op een site hebt gelezen dat past niet in dit topic.
Snap je het nu?