Levensgenieter🌈
Badass junkie
Er staat een gratis downloadlink. 42 pagina's! Daar ga ik binnenkort es even goed voor zitten.
Ik denk dat het met stapeldosis te maken heeft, het treedt eigenlijk pas op na de derde dosis op een dag ofzo. Ik heb geprobeerd er een systeem in te ontdekken maar dat lijkt er niet echt te zijn. Het is ook weer irritant als je steeds net te weinig pakt en 'm niet lekker voelt.
Toch merk ik dat de G uit is gewerkt na twee uur.. Meestal gebruik ik het als ik door heb gehaald en dan crash ik tussendoor als ik niet na een uur of twee bijpak.Hi dan dosseer je te hoog!
Zoals je misschien hebt gelezen hebben sommige mensen hun piek pas na 90 minuten.
Dan zou je langer moeten wachten met bijdoseren.
Wat je ook in de onderzoeken leest is dat vrouwen vaker 2x zo gevoelig zijn voor ghb.
En kan je er misschien van uit gaan dat de werkende effect pas na 4 uur uit je bloed is.
Later doseren lijkt mij de oplossing.
2 en een half uur of pas na 3 uur en dan pak je de dosis waar je wel goed op ging.
maar ik ken niemand die (op lege maag) maar 2 ml nodig heeft en dus zelfs out kan gaan op 2 ml
De PH-waarde testen wij meestal wel inderdaad, en die is dan gewoon goed. Ik ben ook de enige die zo weinig nodig heeft. Ben wel gevoelig voor meer middelen zoals psychedelica en alcohol. Bij ayahuasca (heel wat anders, maar toch) ga ik zeer diep op een dosis waar een ander niks van merkt. Met sommige andere middelen heb ik een normale gevoeligheid, ik denk zelfs dat ik van sommige middelen vrij veel kan hebben met mijn 54 kg (zoals xtc).
We gebruiken er niks anders bij op dat moment, alleen in de nacht ervoor xtc en wat puntjes ketamine (vele uren daarvoor).
Het blijft apart en ook onvoorspelbaar, het is mij in ieder geval wel duidelijk dat de één veel vlugger out gaat dan de ander.
GHB heeft een halfwaardetijd van 4 uur,
Technisch is dit wel mogelijk, we zouden die bestands-extensie kunnen toestaan. Echter geeft dat ook weer een beveiligingsrisico; in Excel-bestanden kunnen virussen verstopt worden. Is het een optie om er een pdf van te maken en uit te leggen hoe de formules opgezet zijn? Of een bestand delen via Google Drive?Wij gebruiken hiervoor een Excel schema. Ik heb daarover al vaker verteld. Ik wil het posten. Is het mogelijk om een Excel-bestand te posten @MacLeod? @Eik?

Het kan wel, maar het is moeilijker bijhouden hoeveel je gebruikt en vrijwel niet in te schatten hoeveel GHB er nog in je bloed zit van de vorige dosis, al helemaal als je gevoelsmatige intervallen aanhoudt. Het is namelijk lastig aan te voelen hoeveel je nog kunt nemen en zo is een foutje snel gemaakt.Ik gebruik vaak kleine beetje sneller achter elkaar.
Het is dus in ieder geval erg gevaarlijk en sterk af te raden om je GHB gevoelsmatig te doseren. Als je echter een nauwkeurig en veilig schema aanhoudt, kun je GHB ook doseren met kortere intervallen. Het veiligste blijft echter om een interval van minimaal 3 uur aan te houden.Maar dat is dus niet aan te raden?