Het Space-Moment Topic!

MDMAAAPJE

Belezen gebruiker
Het is mij opgevallen dat er nog geen space momenten topic was. Dus bij deze!

Voor alle wappie uitspraken, rare momenten die samenhangen met drugs, hallucinaties, miscommunicatie en alle andere space momenten!

Tufnut

Badass junkie
Topic Starter...
Het is op Fora een bekend gebruik dat degene die een topic start ook degene is die de eerste bijdrage doet.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
@Tufnut, jeeezes wat is dit lang geleden zeg :) , welkom terug!

OT:
(mix van LSA/lachgas en wiet)

Was tegen een maat van me aan het praten die achter de zetel zat waarin ik lag (achter het voeteinde zeg maar).
Een andere maat zei tegen me, wat zit je nou in hemelsnaam allemaal te zeggen...
Toen schrok ik ervan dat ik de hele tijd tege me knie aan het praten was, me knie leek op dat moment verdacht veel op een maat die toen niet aanwezig was.
Echt weird, mankementen in dieptezicht zeker :)

Tufnut

Badass junkie
Ey! Ben weer ff ja, eens kijken of er nog wat onzin is om te ontkrachten...
Maareh..., mooie opening voor dit topic! Gelukkig was je knie vast heel begripvol.

MDMAAAPJE

Belezen gebruiker
Thnx Tufnut, en zie dat er al een topic was YES! Kan zo erg genieten van die ervaringen van iedereen.

misslinda

Bewuste gebruiker
Een telefoon gesprek met me ex onder invloed van ketamine over hoe de sex was tussen ons.

Ik: waarom pijpte jij mijn nooit?
Hij: hoe moet ik jou pijpen dan?

Ging ik helemaal uitleggen hoe je moet pijpen niet door hebbend dat hij me natuurlijk nooit kan pijpen.
En ergste was nog dat hij vrienden over de vloer had en hem op luidsprekers had:( schaam me nog steeds haha

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
misslinda zei:
Een telefoon gesprek met me ex onder invloed van ketamine over hoe de sex was tussen ons.

Ik: waarom pijpte jij mijn nooit?
Hij: hoe moet ik jou pijpen dan?

Ging ik helemaal uitleggen hoe je moet pijpen niet door hebbend dat hij me natuurlijk nooit kan pijpen.
En ergste was nog dat hij vrienden over de vloer had en hem op luidsprekers had:( schaam me nog steeds haha

Je hebt dus al ketamine gebruikt? :rock:

Mijn twee genante momenten:

Dankzij speed goed en hard klaargekomen, mits een klein beetje in m'n prachtige gezelschapsdame d'r oog...

Na het eten van spacecake ff compleet van de kaart en maar blijven rondlopen, de hele tijd huppelen én geen minuut kunnen zwijgen.

misslinda

Bewuste gebruiker
Ja 1 keer haha maar dingen gedaan pfff
Doe het niet meer schaam me
kapot om me acties van di avond hahah

Nathaniel

Wijs gebruiker
Tijdens een lsd-trip met 3 vrienden.
We maakten een nachtelijke wandeling in een stukje natuur. Bij een bankje hielden we even rust, één van ons ging zitten, de anderen bleven staan. Een stuk achter het bankje was een soort klim/adventure attractie parkje. De drie bespraken druk wat ze er zoal in zagen, een aziatische dorpje, een piratenschip en wat zo meer.
Ineens beseften ze dat degene op het bankje juist precies de andere kant op keek. Eerst waren ze wat verbaasd dat diegene niet ook naar het mooie decor achter hem keek. Maar toen besloten ze om te draaien om te zien waar hij dan naar keek.

Ze zagen een gigantisch meer, een prachtige volle maan. En precies op dat moment schoot er een schitterende vallende ster met een grote streep langs de hemel.
Even was het stil, tot de vrienden elkaar juichend in de armen vlogen.

We zagen het omdat hij niet keek. :hearteyes:

naturelover

Experimenterende gebruiker
TOTAAL van de wereld na hollandia truffels, dikke joint en een boel lachgas patronen. Na elke ballon schiet ik in het oneindigheid en wanneer ik op aarde 'land', heb ik onbeschrijfelijke deja vu's. Ik weet wat mijn vriend gaat zeggen en doen voordat hij het doet en hij van mij :confused:

Ik tegen mijn tripmaatje: "De enige LOGISCHE verklaring voor dit is dat wij niet echt zijn, maar dat wij een gedachte zijn van iemand anders. Da's de enige logische verklaring"

Bovenaan