PreciesEr ging een wereld voor me open sinds ik puur ben gaan roken. Het pure effect van wiet word negatief beïnvloed door de tabak is mijn ervaring.
Hoe bedoel je?Voorgedraaide versie
Hoe bedoel je?
Ik brokkel altijd. Draai soms wel een slangetje waar ik dan kleine stukjes afpakOok een vraag aan de mede smokers hier: doen jullie wel eens je hasj als een skangetje maken? Of altijd afbrokkelen?
Toevallig laatst opgezocht, kwa papier zijn ze volgens mij hetzelfde, alleen is de blue iets groter.Wat vind jij het precieze verschil tussen Smoking Blauw (op jouw foto’s en de Smoking Gold die altijd neem?
⬇️
Bekijk bijlage 63317
Wauw, prachtig!Proberen dit topic weer tot leven te brengen, dit is waar ik me uitspook de laatste tijd!
Bekijk bijlage 66358
Wauw wat een prachtige plek, daar wil ik ook wel een jointje rokenProberen dit topic weer tot leven te brengen, dit is waar ik me uitspook de laatste tijd!
Dit is Whangārei heads in Nieuw Zeeland, maar eigenlijk is dit hele land een smoke spot😉Wauw, prachtig!Waar is dit?
Wauw ja opschepperrrr 💜💛😍Proberen dit topic weer tot leven te brengen, dit is waar ik me uitspook de laatste tijd!
Bekijk bijlage 66358
Proberen dit topic weer tot leven te brengen, dit is waar ik me uitspook de laatste tijd!
Bekijk bijlage 66358
Ik kan nog heel veel foto's maken en hier posten, maar dan word het meer een opschep topic inderdaadWauw ja opschepperrrr 💜💛😍
Beste plek omte smoken!!
Inderdaad, overal waar je komt kijk je je ogen uit!Nieuw-Zeeland is "paradise on earth".