het nut van 1 biertje.

MEKSs

Newbie
nitro zei:
Waarom vind iedereen het eerste biertje altijd het viest? Ik vind het juist de lekkerste. Vooral op een warme dag lekker buiten een koud biertje drinken. Genieten! En bij 1 biertje laten, jazeker, ben ik dan 1 van de weinigen die het kan? :tearsofjoy:

ik weet niet met wat voor 12 jarigen jij om gaat, maar volgens mij vind bijna iedereen het eerste biertje het lekkerst :confused:

Bontkikker

Experimenterende gebruiker
Ik drink niet meer maar toen ik het nog wel deed heb ik bier echt nooit iets gevonden om de dorst te lessen, ik ging er trouwens van transpireren. Voor de dorst beter een ijskoude coca cola, of lekker koud water.

Frank123

Wijs gebruiker
1 bier neem ik voor de smaak , meestal omdat ik later op de avond nog met de scooter naar huis moet, en alcohol & verkeer not-done vind. Maar meestal daarvoor een cola om me echt ''af te koelen''. Maar 1 bier , voor de smaak .

Aap313

Newbie
Ik drink bier echt niet om dronken te worden, maar gewoon voor de smaak. En na een stuk of 6 biertjes zit ik ook al wel aardig vol en is het voor mij wel genoeg geweest. Als je dronken wilt worden kan je beter meteen met de sterke drank beginnen.

Marcell`

Belezen gebruiker
Één biertje smaakt ook lekker hoor! Even lekker onderuit gezakt voor de televisie na het werk.. heerlijk! :)

Seatbelt

Belezen gebruiker
Ik zou bier ook wel drinken als er geen alcohol inzat (wel natuurlijk iets wat zo smaakt) want een koud biertie is 24/7 gewoon verdomde lekker :hearteyes:

MetaalKonijn

Badass junkie
Seatbelt zei:
Ik zou bier ook wel drinken als er geen alcohol inzat

Daar hebben ze malt voor uitgevonden. :P

Wel een goeie oplossing voor als je moet autorijden. Sommige maltjes zijn best te pruimen.

sjondebeuker

iraqio zei:
wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van, het is niet lekker.. ik vraag me echt af waarom je dat zou doen?

Ach je hoeft het niet door te hebben dat je het voelt?

Als ik heb gewerkt gaik gezellig met mijn collegas een biertje drinken en als ik dan naar huis ga voel ik me gewoon relax. En dat is de bedoeling van een pilsje
Het smaakt me ook prima na hard te hebben gewerkt :beer:

knolselderij

Wijs gebruiker
sjondebeuker zei:
iraqio zei:
wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van, het is niet lekker.. ik vraag me echt af waarom je dat zou doen?

Als ik heb gewerkt gaik gezellig met mijn collegas een biertje drinken en als ik dan naar huis ga voel ik me gewoon relax. En dat is de bedoeling van een pilsje

smaakt ook prima trouwens als je niet hebt gewerkt en nog geen kut hebt gedaan :P

MetaalKonijn

Badass junkie
knolselderij zei:
sjondebeuker zei:
iraqio zei:

smaakt ook prima trouwens als je niet hebt gewerkt en nog geen kut hebt gedaan :P

:grin:

Das niet de goeije instelling jungen!

azgaza

Badass junkie
Voor mensen die bier wél lekker vinden? Ik heb hier altijd al wel lekker gevonden, ik at als kind bier schuim met een thee lepeltje met mijn moeders warme zomer dag biertjes af, dan wen je vroeg aan de smaak en vind je het vroeg lekker. Ik drink helemaal niet vaak, maar vaak als ik drink drink ik er ook maar 1 of maximaal 2, voel je niks van maar het is wel lekker. Niks mis met bier.

BacingsPen

Badass junkie
tsja indd, als je 1 biertje nuttigt ben je gewoon kinderachtig bezig. geen bier zonder cijfers in de 10 zeg ik altijd maar.

Of eigenlijk is bier sowieso voor mietjes, waarom zou je in gods naam iets drinken met een percentage onder de 30?

Dus zeik niet, en ga gauw kopen die fles whisky....

afraidtech

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
tsja indd, als je 1 biertje nuttigt ben je gewoon kinderachtig bezig. geen bier zonder cijfers in de 10 zeg ik altijd maar.

Of eigenlijk is bier sowieso voor mietjes, waarom zou je in gods naam iets drinken met een percentage onder de 30?

Dus zeik niet, en ga gauw kopen die fles whisky....

jaja, en jij verminacht (is dat een woord :confused: ) een lekkere lijn pep? :wave:

OT: 1 biertje is lekker, 2 biertjes is ook nog wel lekker, maar meer dan dat hoeft van mij dan ook weer niet.

een goeie whiskey is dan ook wel weer erg lekker daar moet ik spacingben gelijk aan geven :grin:

BacingsPen

Badass junkie
Goh, wat kunnen mensen onder invloed toch vervelend zijn. Ik lees hierboven ook weer iets waarvan ik denk. Wat zal er van die jongen terecht komen? Die heeft duidelijk geen flauw idee waar hij over praat..

O verrek, ik was het zelf :beer: :wave:

flauw flauw flauw! Maar hey, ik drink niet! (althans, geen alcohol :wink:)

Paradox

Ik begin altijd misselijk te worden na 1,5 bier.. ALTIJD 1,5.. ik maak volgens mij nooit het 2e biertje op :tearsofjoy:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik ken wel een leuk flesje bier waarvan je kats bezopen bent als je hem op krijgt. :P

En ja, natuurlijk omdat het lekker is.

k.evin

iraqio zei:

Niet lekker!!!!!!!!!!Bier moet je leren drinken en dan vind je het lekkerder als frisdrank :beer: .

Frank123

Wijs gebruiker
1 biertje kan behoorijk verfrissend werken , vooral na een drukke dag . Maar ook gewoon even voor de smaak.

Beanhead

Badass junkie
Het nut van één biertje? Ik drink meestal maar één tot twee biertjes (met uitzonderingen ofcourse)

Vinden jullie dat niet nuttig dan?

Redenen:
Het ontspant me (want ik drink amper)
Het versterk mijn keta effect
Het neemt het scherpe kantje van de pep weg
In combinatie met één joint is dat zo lekker :hearteyes:
Voor de smaak? Omdat ut lekker is !
Je tong toch weer wat losser is
Omdat een beetje alcohol gezond is :wink:

Bovenaan