Uhhhm ik en veel andere mensen vinden de smaak van bier heerlijk hooriraqio zei:wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van, het is niet lekker.. ik vraag me echt af waarom je dat zou doen?

En dat is niets persoonlijk, iedereen die nu bier of sigaretten lekker vind heeft ze ook ooit vies gevonden en gedronken / gerookt om erbij te horen. Ik ook.
paulXTC zei:En dat is niets persoonlijk, iedereen die nu bier of sigaretten lekker vind heeft ze ook ooit vies gevonden en gedronken / gerookt om erbij te horen. Ik ook.
Hoeft niet hoor, ik deed het niet perse om er bij te horen maar wilde alles wel een keer proberen, als je het na een tijdje nog steeds vies vind dan neem je het niet
Sommige mensen hebben andere smaakpapillen dan jij en vinden een biertje daarom wél lekkeriraqio zei:wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van, het is niet lekker.. ik vraag me echt af waarom je dat zou doen?

iraqio zei:wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van, het is niet lekker.. ik vraag me echt af waarom je dat zou doen?
iraqio zei:wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van

Immo zei:Wat is het nut van 20 bier drinken?
Wat is het nut van schilderijen? Kijken naar een vel ingelijste verfImmo zei:Wat is het nut van 20 bier drinken?
thc voel je direct...ook na 1 of 2 hijsjes.Eristoff zei:1 biertje drinken is hetzelfde als simpelweg 1 of 2 hijsjes nemen van iemand z'n joint: je voelt er niets van, maar je doet het toch gewoon voor de smaak of gezelligheid.
Ik heb je posts tot dusverre altijd begrepen, maar nu snap ik er geen hol van.Oom Klaas zei:Of je zegt gewoon, op 1 been kan je ook niet lopen, dus doe er nog maar 1, of 5
BOOM!
edit:
Het boom niet als boem maar letterlijk als boom.
Om de (on)duidelijk te versterken.

Eristoff zei:1 biertje drinken is hetzelfde als simpelweg 1 of 2 hijsjes nemen van iemand z'n joint: je voelt er niets van, maar je doet het toch gewoon voor de smaak of gezelligheid.
Sarori zei:Ik heb je posts tot dusverre altijd begrepen, maar nu snap ik er geen hol van.Oom Klaas zei:Of je zegt gewoon, op 1 been kan je ook niet lopen, dus doe er nog maar 1, of 5
BOOM!
edit:
Het boom niet als boem maar letterlijk als boom.
Om de (on)duidelijk te versterken.
Het zal er wel niet bij 1 zijn gebleven vandaag met dat mooie weer denk ik als ik je bijdrage lees
No offence, het was ook de eerste echt mooie terrasdag van het jaar
Het is je gegund!
Hik...![]()
iraqio zei:wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van, het is niet lekker.. ik vraag me echt af waarom je dat zou doen?
azgaza zei:Ik drink vaak genoeg op een avond 1 of 2 biertjes, ik vind het wel lekker smaken. Nee je voelt er niks van maar of bier lekker is is ook een kwestie van smaak.
Wacky zei:Je drinkt bier omdat je het lekker vind, of omdat je niet stoer bent en er niet bij hoort als je dat niet doet. Als je drinkt voor het effect, kies dan iets wat je wel lekker vind (maarja helaas is het drinken van zoete drankjes ook niet stoer en wiskey is ook niet lekker he) en natuurlijk is bij het drinken van dat ene biertje op een zonnig terrasje niet het effect waar het om gaat.
En dat is niets persoonlijk, iedereen die nu bier of sigaretten lekker vind heeft ze ook ooit vies gevonden en gedronken / gerookt om erbij te horen. Ik ook.