Het nummer boven je...Hot or Not???

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
die meid is HOT, haar stem is HOT dus deze vind ik zeker HOT.
Al heeft ze wel betere songs vind ik, maar zeker goed genoeg om 'nogmaals' HOT te vinden :grin: .

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Hot, ga het zeker luisteren als ik weer een keertje ga trippen! Is (voor mij althans) niet alledaagse muziek.

Oldskool krijgt een andere betekenis door dit nummer ^^

MarkD

Experimenterende gebruiker
Not, ff net niet de goede vibe voor mij op dit moment :(

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8lMZERE9WgQ[/youtube]

Missyy23

Bewuste gebruiker
Hou best van hiphop, maar dit nummer vind ik een 'not' doet me alleen denken aan mn middelbare schooltijd :wink:

Goblif

Newbie
Sterke lyrics, beat is iets te traag naar mijn smaak maar best te doen. 7/10

Nu even een totaal ander genre:

metaldevil666

Voor mij een Not, maar ik ben dan ook absoluut geen fan van HipHop e.d. :P

Voor je "mijn" nummer aan zet, waan je eerst even in een feestsetting terwijl je m lekker spaced van een pilletje of andere drug of choice. En om het plaatje helemaal compleet te maken: de geweldige artiest die dit geproduceerd heeft, heeft Down syndroom!!

Edit: ahem.. kennelijk doe ik iets fout... krijg het filmpje niet als player gepost :confused:
https://www.youtube.com/watch?v=3r6pBqmanH4

Modedit: Bij Youtube links alles na het = teken plakken deze was het dus 3r6pBqmanH4 tussen de youtube quotes

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik waande me in de feeststemming met een pilletje, toen ik je nummer hoorde werd het gevoel afgebroken. helemaal niet me ding.... tot en met 4 minuten, vanaf de 4 minuten is het een geniaal nummer....heerlijk spacend :grin:

Dus de deze krijgt van me een 'just between not and hot'!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Not, vind die muziek echt walgelijk. Knetterende hoofdpijn krijg ik ervan lol, monotoon zonder diepgang... blijft niet boeien, kan zelfs dit nummer niet uitluisteren... laat staan zo'n party.. brrrr :grin: :grin:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
PsilocybeMich zei:
Hot, maar hoor wel liever wat oldschool goa :tongueout:
Hier ook hoor, Oldschool blijft de nummer 1 al kan een streepje darkpsy er soms ook wel in :wink:

OT: HOT, lekker potje acid... altijd wel leuk :grin:

Hier, om jou ff blij te maken :grin:

[youtube]5AcFmR-Zn38[/youtube]

Missyy23

Bewuste gebruiker
Hot :)

Dit is Dark Soho, heb in Israel gewoond, en dit zijn vrienden van mn ex, net als Cosma die ik eerder plaatste, was vette scene daar, veel leuke parties geweest :grin:

PsilocybeMich

mandragora zei:
PsilocybeMich zei:
Hot, maar hoor wel liever wat oldschool goa :tongueout:
Hier ook hoor, Oldschool blijft de nummer 1 al kan een streepje darkpsy er soms ook wel in :wink:

OT: HOT, lekker potje acid... altijd wel leuk :grin:

Hier, om jou ff blij te maken :grin:

[youtube]5AcFmR-Zn38[/youtube]

Wow, wist niet dat je die Anoebis kende, ik ga volgende maand naar een feestje waar hij hij zal draaien!!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
PsilocybeMich zei:
Wow, wist niet dat je die Anoebis kende, ik ga volgende maand naar een feestje waar hij hij zal draaien!!
Hij is de god van de old school vind ik, ik ga ook vaak naar feestjes waar'ie draait :grin:
Jij ook een belg?

Grts suntripper :) :) :)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Missyy23 zei:
Hot :)

Dit is Dark Soho, heb in Israel gewoond, en dit zijn vrienden van mn ex, net als Cosma die ik eerder plaatste, was vette scene daar, veel leuke parties geweest :grin:

HOT , zolang het maar psychedelic is :openmouth:

PsilocybeMich

mandragora zei:
PsilocybeMich zei:
Hij is de god van de old school vind ik, ik ga ook vaak naar feestjes waar'ie draait :grin:
Jij ook een belg?

Grts suntripper :) :) :)

Ja, ik ben ook van belgie :tongueout: Ga je 27 september naar high frequencies in brussel? Anoebis, whicked hayo, lucid mantra,...

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
PsilocybeMich zei:
Ja, ik ben ook van belgie :tongueout: Ga je 27 september naar high frequencies in brussel? Anoebis, whicked hayo, lucid mantra,...
Geen flauw idee nog, eerste party met anoebis zal.. 'Belgian Connection' zijn waar ik heen ga Op 12 september.

Missyy23

Bewuste gebruiker
Not, vind het echt soft, had het veel harder en vetter verwacht bij de naam defqon, maar goed, ieder zn ding natuurlijk :)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
HOT, zoals de titel laat uitschijnen, dit geeft me echt positieve energie!

Normaal ben ik niet van de commerciële plaatjes, maar van deze word ik ALTIJD vrolijk!

Missyy23

Bewuste gebruiker
mandragora zei:

Normaal ben ik niet van de commerciële plaatjes, maar van deze word ik ALTIJD vrolijk!

Hot :grin: idd leuk nummer, en snap wat je bedoelt met normaal niet van het commerciele zijn maar dat het je vrolijk maakt, dat heb ik met dit nummer :wink:

PsilocybeMich

Missyy23 zei:
mandragora zei:

Hot :grin: idd leuk nummer, en snap wat je bedoelt met normaal niet van het commerciele zijn maar dat het je vrolijk maakt, dat heb ik met dit nummer :wink:

NOT, hoor liever neurofunk als ik naar dnb luister

Dubheads?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Not. Staat me op de een of andere manier erg tegen

Doet me wel denken aan een ander nummer dat me wel aanstaat:

MxeCrab

Newbie
Vrij hot, nog nooit van Danko Jones gehoord, het verdient wel een 8.5/10
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GiXlhwI5xHQ[/youtube]