Dit is wat ikzelf ook heel dikwijls had van mdma. Ik denk dat er wel bepaalde omgevingen zijn die het gevoel zo goed als compleet kunnen ophouden, of waardoor je het zelf onbewust tegenhoud.
Ik had dat probleem in clubs. Wij vertrokken meestal rond 1 uur en ik had al tijdig de 1e binnengewerkt omdat ik altijd wou dat het in de auto nog zou beginnen werken omdat eens binnen in een club lukte het altijd maar moeilijk. Bij mij duurde dat dikwijls 2 uur of zelfs langer voor het eerste gevoel er van opkwam, maar het kwam nooit echt door. En dan maar geregeld bijslikken en niet echt iets speciaals. Als het dan smorgens was, en we vertrokken terug naar huis, in de auto begon er dan wel effect van te komen maar dan zat ik ook 5-6 uren na de eerste pil had genomen.
Ik weet niet hoe het kwam dan opeens effect begon op te komen ik denk dat het opgewakkerd werd door een joint. Het was ook niet fel spacen meer dan maar ik kreeg dan vooral tintelingen in mijn hersenen, gezicht, handen en ook een soort van (fijne) druk op mijn hersenen, snelle en zware ademhaling. En thuis afgezet natuurlijk niet kunnen slapen de eerste tijd.
Rare was dat de meeste waarmee ik uitging van een halve pil van dezelfde als ik dan nam na een half uurtje meestal al scheef gingen.
Nu ik weet wel dat het bij mij ook wel aan muziek kan liggen, is die niet goed, lukt het maar moeilijk. Maar in de auto hadden we altijd goede muziek dus waarom duurde het dan toch nogaltijd langer bij mij, terwijl ik meer slikte, dan bij de anderen. (?)
Niet dat het me altijd overkwam maar wel dikwijls en vooral bij het uitgaan.
Echt intressant is het niet, meer klote want het begint wanneer het niet meer hoeft, uw vriend komt pas in de juiste stemming wanneer de rest in de uitwerking zit. Ik vond dat toch serieus klote altijd!