het inkicke van xtc

Lapzwans

Belezen gebruiker
hoi
ik zie hier mense prate over dat de ene pil eerder inkickt als de ander, en heb dat zelf ook wel gemerkt, maar hangt dat ook niet van wat je aan het doen bent af? als je er een pakt en je gaat lam zitten ofzo dan duurt het toch langer voordat hy inkickt als wanneer je veel beweegt/fietst, omdat je bloedsomloop dan sneller gaat?
alvast tnx :grin:

Carlitos

Badass junkie
hoi

een vriend zei dat een keer tegen mij dat dat zou was met fietsen/rennen.
Maar uit eigen ervaring bleek het tegendeel,duurde altijd gewoon precies rond 60 minuten of ik nou zit of fiets/sprint altijd zelfde tijd kwa inslag.

Zegt wel wat denk ik :)

Doei! :wave:

Static Search

Belezen gebruiker
verschilt vaak idd..denk niet dat zoiets er veel invloed op heeft, als je wilt dat ze sneller werken kan je er bommetjes van maken ofzo..

uit mijn ervaring komt een goeie pil op na een een halfuur tot en uur en slechte nog veel langer..heb al meerdere keren 3 tot 5 uur gewacht tot het insloeg..

Qocaïne

Badass junkie
Het is zo verschillend per persoon...

Laatste keer deed ik het met 2 vrienden thuis. Van mijn maat en ik sloeg de pil in na ong 60min.. bij die andere vriend van me NA 6 UUR :openmouth:

Wij zaten al dík in de afbouw... en die andere vriend had zelfs bijgenomen omdat hij teleurgesteld was dat wij wél spaceden. Maar het was 6 uur later wanneer hij plotseling dik begon te spacen :)

Lapzwans

Belezen gebruiker
OMG 6 UUR?! :openmouth:

ik bedoel de ene slaat na kwartier in en de andere na een uur maar 6 uur?

das wel erg lang en op zich wel gevaarlijk als je steeds gaat bypakke omdat je denkt dat het niet werkt en dan alles in 1x zou inslaan

nutsss

Wijs gebruiker
Soms slaat het al na een kwartier in. Maar meestal na drie kwartier tot een uur. Ik denk dat dat wel zo gemiddeld is.

6 uur dan moet die pil wel ergens vast gehangen hebben of zo want dat is behoorlijk abnormaal.

Qocaïne

Badass junkie
haha ik begrijp dat het ongelofelijk is. Maar ik heb het met eigen ogen gezien.

Laat ik zo zeggen.. toen ik en mijn vriend onder invloed waren, waren we gelukkig en hadden we nergens last van. Echter kwam er na de inslag een persoon binnen die de ergste vorm van ADHD had en de derde vriend erg op de zunuwen werkte. Het adhdtje had haar master in psychologie gehaald en fuckte steeds met onze mind.

Ik vond het echter gezellig.. hoe meer zielen, hoe meer vreugd.. en lekker iemand die veel praat. De derde vriend heeft dus steeds een soort geblocked gevoel gehad.. en wilde nuchter blijven door die adhd persoon.

Begrijpen jullie het nog? :confused:

Toen wij uitgespaced waren en in de afbouw zaten vroeg de derde vriend aan ADHD of ze aub weg wilde gaan. Nadat ze vrijwillig weg ging, ging het na 10 minuten ook bij de derde vriend te werken.

Het lijkt dus ook een soort psychologisch iets te hebben. Als je het niet wilt gebeurt het misschien ook niet?

iig het is waar.. en erg interessant :)

chr776

Experimenterende gebruiker
Dit is wat ikzelf ook heel dikwijls had van mdma. Ik denk dat er wel bepaalde omgevingen zijn die het gevoel zo goed als compleet kunnen ophouden, of waardoor je het zelf onbewust tegenhoud.
Ik had dat probleem in clubs. Wij vertrokken meestal rond 1 uur en ik had al tijdig de 1e binnengewerkt omdat ik altijd wou dat het in de auto nog zou beginnen werken omdat eens binnen in een club lukte het altijd maar moeilijk. Bij mij duurde dat dikwijls 2 uur of zelfs langer voor het eerste gevoel er van opkwam, maar het kwam nooit echt door. En dan maar geregeld bijslikken en niet echt iets speciaals. Als het dan smorgens was, en we vertrokken terug naar huis, in de auto begon er dan wel effect van te komen maar dan zat ik ook 5-6 uren na de eerste pil had genomen.
Ik weet niet hoe het kwam dan opeens effect begon op te komen ik denk dat het opgewakkerd werd door een joint. Het was ook niet fel spacen meer dan maar ik kreeg dan vooral tintelingen in mijn hersenen, gezicht, handen en ook een soort van (fijne) druk op mijn hersenen, snelle en zware ademhaling. En thuis afgezet natuurlijk niet kunnen slapen de eerste tijd.
Rare was dat de meeste waarmee ik uitging van een halve pil van dezelfde als ik dan nam na een half uurtje meestal al scheef gingen.
Nu ik weet wel dat het bij mij ook wel aan muziek kan liggen, is die niet goed, lukt het maar moeilijk. Maar in de auto hadden we altijd goede muziek dus waarom duurde het dan toch nogaltijd langer bij mij, terwijl ik meer slikte, dan bij de anderen. (?)
Niet dat het me altijd overkwam maar wel dikwijls en vooral bij het uitgaan.

Echt intressant is het niet, meer klote want het begint wanneer het niet meer hoeft, uw vriend komt pas in de juiste stemming wanneer de rest in de uitwerking zit. Ik vond dat toch serieus klote altijd!

Ellesdee

Badass junkie
ligt er misschien ook aan wat je hebt gegeten...
als ik pasta/rijst heb gegeten dan duurt t wel ff voor ze in slaan... 45 tot 60min
als ik soep heb gegeten en ik slik daarna pillen, dan werken ze sneller...
15min tot 30min

chr776

Experimenterende gebruiker
Zou misschien wel kunnen maar ik at meestal wel ruim voor ik de 1e afspeelde. Sommigen waar ik soms mee uitging aten soms voor het vertrekken nog een frit en speelden nadien ene af. Begon het nog snel te werken bij hun en bij mij niet.
Heb eens 1x pillen gehad die al na een kwartieke fel begonnen.. toen had ik wel al 3 maanden niet meer geslikt toen ik die kreeg. Maar denk niet dat het daaraan zal gelegen hebben, ben ook niet zeker wat voor pillen dat waren toen want daar hallucineerde ik wel fel van en raakte tijdsbesef snel kwijt van die waardoor veel te snel bijslikte. Die pillen voelde ik dan wel fel in een club kan me herinneren dat ik daar iedereen zijn hoofd zag veranderen in een dierenkop en 1 voor 1 keken die mij zo aan daarmee, leek mij toch zo. Was toch effe geflipt. Daarmee denk ik dat het mda was of allesinds inzat want ik heb 3x andere mda gehad die anders ervaarde, ook geen probleem had om goed en hard mee te gaan in een club (moeilijker om onder controle te houden dus).. mda begon bij mij altijd veel sneller te werken dan mdma. Maximum anderhalf uur wachten was dat toen. Kan me nog herinneren dat ik vrijdags nog nachtpost moest doen maar dat was dan van 18h tot middernacht en om 23h speelde ik mijn eerste op het werk nog af dan zodat die zou beginnen iets nadat ik daar buiten kwam, dan slikte ik nog een halve bij en was goed voor 6 uur.

Hey, even over die soep, maakt niet uit welke of ? Kan me inbeelden erwtensoep nog al zwaar is om nadien een pil te pakken :P hahah.
Gewoon wil misschien overmorgen nog eens een pil of een paar pakken omdat het ondertussen al zeker weer 4&half jaar geleden is en nu ben ik even vrij van werken heb dus wel een week om te recuperen als dat nodig is, kan me van de laatste keer toch goed herinneren dat ik 4 dagen duizelig en vermoeid was na nog eens pillen te hebben geslikt met jaren tussen de laatste keer, maar toen nam ik er wel weer 5 om nog eens gek te doen, waren 1'jes als ik goed heb, helemaal niet slecht mijn ogen stonden gans paraplu.
Als die soep echt helpt maak ik me ook een tas klaar moest ik overmorgen.. uiteindelijk nog niet zeker dat ik het ga doen.

Ellesdee

Badass junkie
ik ben allergisch voor erwtensoep :P
maar idd denk wel dat t wat uit maakt...
of je een goed gevulde soep eet of een dun tomatensoepje :P

NexxtGen

Belezen gebruiker
op een lege maag 30 minuten, en stipt ook hè! :sunglasses:
op een vollere maag 45 tot een uur...maar dan voel ik me pas wazig hè,
niet dat ik dan meteen een meter boven de grond space of zo

Ik ben een keer ziek geworden (van tikkels? Ik weet niet of het daardat kwam), maar toen ik de keer daarop op Decibel Outdoor een tikkel innam gebeurde er 4 uur nix? Na die 4 uur had ik er al inmiddels 4 op, want ik moest iets voelen en toen sloegen ze alle 4 tegelijk in! Hahaha, godnondu; mijn ogen vielen half dicht en me maat dacht dat ik zou flauw vallen... echt zoooo gruwelijk (lekker)!

soms 20 minuten.. nou ja.. 1 keertje.. maar gemiddeld na 35 / 55 minuten...

ik geloof dat het wel een minuutje of vijf verschilt of je er wat bij gedronken hebt of niet.. en wat je allemaal hebt staan bunkeren maakt ook zekerweten uit :tongueout:

Bovenaan