Niet?SmartieAndMe zei:Noem je nou serieus jezelf god?Je weet dat god niet bestaat?
![]()
Niet?SmartieAndMe zei:Noem je nou serieus jezelf god?Je weet dat god niet bestaat?
![]()
Nee, ik noem mijzelf God. :PSmartieAndMe zei:Noem je nou serieus jezelf god?Je weet dat god niet bestaat?
![]()
Ik denk dat Fool iets teveel met zijn neus in de pep zit als hij zichzelf god begint te noemen :PSmartieAndMe zei:Noem je nou serieus jezelf god?Je weet dat god niet bestaat?
![]()
Psychedelibee zei:Maar serieus, hoe weet jij zo zeker dat god niet bestaat Smartie? Ik geloof niet in god, maar zeker weet dat die niet bestaat...
Het wel of niet bestaan van een god en religie moet je sowieso uit elkaar halen. Want religie is inderdaad gebaseerd op achterhaalde informatie. Stel er is een god, dan hoeft het natuurlijk niet zo te zijn dat een religie hier de juiste opvattingen over heeft. Simpelweg stellen dat religie achterhaald is, zegt dus verder helemaal niks over het bestaan van een god.SmartieAndMe zei:Psychedelibee zei:Maar serieus, hoe weet jij zo zeker dat god niet bestaat Smartie? Ik geloof niet in god, maar zeker weet dat die niet bestaat...
Er is geen enkele realistische aanwijzing die op het bestaan van god wijst. Net als in de wetenschap is de best onderbouwde theorie waar, tot deze onderuit gehaald wordt met iets nieuws toch?
Ik zou het fantastisch vinden als iemand weet te bewijzen dat god bestaat, maargoed zie jij het gebeuren? Als ik het creationisme naast het darwinisme leg kan ik een makkelijke keuze maken aangezien de een op duidelijke onderzoeksresultaten is gebaseerd en de ander op een eeuwenoud boek. Maar ik zou zeggen prove me wrong, je zou m'n dag absoluut goed maken haha
Dan snap je mijn punt niet, ik zeg niet dat er geen waarheid is, maar dat het zeker weten dat iets waar is eigenlijk niet te doen is.SmartieAndMe zei:Inderdaad, maar in jouw redenatie zal er nooit iets waar kunnen zijn. Je kunt het alleen aannemelijk maken. In jouw wereld heeft het woord waarheid dus eigenlijk geen betekenis.
Exceptional Insight zei:Oh, ik meende het eigenlijk wel. Typisch zo'n zinloze pep discussie.
Shit, als ik dat nou eerder wist, had ik nog kunnen slapen vannacht.Tijdloos zei:- 1 bommetje 150 mg doet 12 uur keihard gaan, bijnemen is meteen een fout.
Afleiding was uiteindelijk het beste middel, als ik in gesprek was/naar muziek luisterde, hoorde ik er een stuk minder of helemaal niets meer van. Vannacht heerlijk geslapen en nu lijkt het weg te zijnMeejheM zei:Antipsychotica van iemand lenen, anti-muggenmiddel flink gebruiken, onder of voor een ventilator gaan zitten(muggen hebben daar de pest aan), maar het prikkelt je huid wel weer...
Ik zou zorgen dat je genoeg afleiding het zodat je niet meer over muggen nadenkt. Afwachten lijkt me nog de beste manier, en vooral niet gaan krabben.
Omdat speed in poedervorm steeds de zoutvorm is, namelijk amfetaminesulfaat, kan je speedsample maximum 73% zuiver zijn. Je sample bevat dan namelijk 73% amfetamine en 27% sulfaat en géén andere stoffen!
Nee dat is niet achterhaald. Allereerst staat er in die attachement amfetamine hydrochloride. Dit komt echter zelden voor, het is vrijwel altijd amfetamine sulfaat. Bovendien testen sommige labs anders dan anderen. Dat wil zeggen dat sommige je vertellen hoe zuiver het is ten opzichte van het maximum percentage, dus 90% amfetamine sulfaat betekent in dat geval 90% van 73% = 65,7%. Het lab in Nederland waar alles naartoe gaat van het testcentrum zou je dan echter gewoon de uitslag 65,7% geven.Fly zei:Omdat speed in poedervorm steeds de zoutvorm is, namelijk amfetaminesulfaat, kan je speedsample maximum 73% zuiver zijn. Je sample bevat dan namelijk 73% amfetamine en 27% sulfaat en géén andere stoffen!
Volgens mij is dit onjuist of achterhaald. Zie attachement.
Psychedelibee zei:amfetamine hydrochloride
Dat is slechts een alternatief zout inderdaad en heeft geen invloed op de werking. Je zal het echter waarschijnlijk nooit tegenkomen.Fly zei:Maar ehm, nog wel een vraagje:
Psychedelibee schreef:
amfetamine hydrochloride
Dat is slechts een alternatief zout, of heeft dat ook invloed op de werking?
Overigens kleeft er dus wel een `voordeel` aan vast, immers is met amfetamine hydrochloride een hoger percentage mogelijk zoals jij dat omschrijft.
Psychedelibee zei:Je zal het echter waarschijnlijk nooit tegenkomen.
Waarschijnlijk heb je het dan vier keer van dezelfde producent gekregen, die toevallig een andere productiewijze volgt dan gewoonlijk gebeurt.Fly zei:Psychedelibee zei:Je zal het echter waarschijnlijk nooit tegenkomen.
Hmm, als je bedoelt dat ik amfetamine hydrochloride bijna nooit (meer) zal tegenkomen, de laatste tests waren toevallig allemaal zo, nu 4 op een rij.
Over die flips: Bij afters ed vaker gebruikt als een redmiddel. Mensen die ontiegelijk hard gingen op hallucinerende spullen, flink vingerkootje pep op de tong gelegd van diegene. Paar minuutjes voor de slijmvliezen het verwerken en ze zijn er helemaal bij. Ziet er soms bizar uit dat na een paar tellen iemand ineens compleet nuchter zegt, thanks man, was ik ff aan toe na 2 uur niet meer op deze planeet geweest te zijn. Zelf op die manier een keer ook uit een onaangename khole gehaald. Dit soort tips wel met de nodige zorg benaderen, ik ben geen dokter, t zijn alleen ervaringen die voor iedereen anders zijn. En alleen bij mensen die dat ooit gebruikt hebben.